Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.623

Facebook slicica

Katalog

Ekonomija

Lista proizvoda

Artikli 41 do 50 od 321 ukupno

Stranica:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7
Set Ascending Direction
  1. Javne financije

    Javne financije

    101,00 KM

    Izrazita savremenost, sve pojave iz područja teorije i prakse javnih finansija! U udžbeniku koji je pred nama predstavljena je analiza uzroka državnih odluka i njihovih efekata na razna područja ekonomske aktivnosti. U prvom planu su javne finansije, tj. prihodi i rashodi države. Udžbenik sadrži i vrlo aktuelne i analitički dotjerane dijelove o osnovama fiskalne politike stabilizacije i osnovama raspodjele fiskalne politike. Takođe, knjiga posjeduje prilično rijedak kvalitet - izrazitu savremenost, pošto obuhvata sve novije pojave iz područja teorije i prakse javnih finansija. Kratak sadržaj: - Osnove javnih financija - Alokacijska neučinkovitost tržišta i državna politika alokacije - Državni procesi odlučivanja - Struktura. Razvoj i odrednice državne aktivnosti - Osnovne fiskalne stabilizacijske politike - Osnove fiskalne politike raspodjele - Okvir za federalnu državu. Learn More
  2. Umjetna inteligencija u obrazovanju i robotici

    Umjetna inteligencija u obrazovanju i robotici

    100,00 KM

    U ovoj knjizi biti će data teorijska podloga, ali i osvrt na primjenski, odnosno praktični dio, kroz primjere primjene umjetne inteligencije u obrazovanju i robotici, s čime će se omogućiti unaprijeđenije nastavnog procesa, u teorijskom i praktičnom smislu, u okviru sveučilišnih kolegija kao što su: Umjetna inteligencija, Inteligentni sustavi e-učenja, Sustavi e-učenja, Robotika, Mobilni roboti, Programiranje robotskih sustava, Robotika u obrazovanju, Mehatronički sustavi… Knjiga, osim što opisuje umjetnu inteligenciju kao i njenu primjenu u obrazovanju, detaljno opsuje robotiku kao neizostavan segment modernog ljudskog društva, kroz prizmu neraskidive veze umjetne inteligencije i robotiziranog društva budućnosti. Robotika, kao jedno od glavnih poglavlja knjige, općenito, privlači sve više pozornosti jer predstavlja antropomorfizam, odnosno, prikazivanje u ljudskom obliku nečega što nije ljudsko, a što je oduvijek bila opsesija ljudskog uma. U taj okvir jako dobro se smjestila uloga robota, odnosno, kroz robote čovjek je kreirao sebi adekvatnu zamjenu u određenim ograničenim segmentima ljudskog djelovanja. O takvom obliku atropomorfizma i o androidnim kreacijama moguće je pronaći zapise već od 880. god. p.n.e. kada je Homer u svome čuvenom djelu „Ilijada“ pisao o pokretnim tronošcima, a 350. god. p.n.e. Aristotel spominje mehanizme koji će biti korisni čovjeku i čiji rad treba da se temelji na pokornosti i predosjećanju. Ovakvih i sličnih primjera je jako puno zapisano kroz povijest, a roboti su iz mašte filozofa i umjetnika pretočeni u stvarne fizičke kreacije koje su inženjerski umovi transformirali u inteligentne strojeve bez kojih su nezamisliva gotovo sva područja ljudskog djelovanja a posebno industrija, medicina, obrazovanje, logistika i transport, poljoprivreda i prehrambena industrija, kao i vojni i svemirski programi. Poglavlje koje se odnosi na umjetnu inteligenciju daje teorijsku podlogu koja je potrebna za razumijevanje osnovnih algoritama umjetne inteligencije, te za cilj ima pokazati širinu i mogućnost primjene algoritama. Teorijsku pozadinu prate i riješeni primjeri u programskom jeziku Python. Konačni cilj umjetne inteligencije je izgraditi matematički model ili programsko rješenje, bez eksplicitnog programiranja svih mogućih scenarija, koji će uspješno obavljati određeni zadatak. Learn More
  3. Ekonomika i okoliš

    Ekonomika i okoliš

    99,00 KM

    TEMELJ ZA OČUVANJE PRIRODNIH RESURSA! Koliko je onečišćenja previše? Je li država dorasla zadatku? Kako možemo raditi bolje? Kako možemo razriješiti globalna pitanja? Koristeći ta pitanja kao smjernice Goodstein razvija ekonomske alate potrebne za nalaženje rješenja za probleme okoliša. Knjiga sadrži bogatstvo suvremenih primjera od globalnog zagrijavanja, rasta stanovništva, onečišćenja zraka i energetske prilike, do zakonodavstva koje se odnosi na kemijsko onečišćenje i smještanje odlagališta otpada. Zanimljiva je i onima koji tek trebaju usvojiti ekonomske alate potrebne za iznalaženje problema okoliša, ali i poslovnim ljudima koji se s tim problemima već konkretno susreću u svome poslu. Velika pozornost pridaje se mogućnostima neučinkovitosti države u nadzoru onečišćenja. Značajna je rasprava o dinamičkim pitanjima puta ovisnosti i tehnologije, a prikazuje se i sofisticirani prikaz održivog razvitka u siromašnim zemljama. Očuvanje okoliša je jedna od središnjih tema današnjice. Ekonomika i okoliš daje preciznu analizu problema okoliša i njegovog zagađenja, ali i odgovara na postavljena pitanja i nudi rješenja. Learn More
  4. Makroekonomija

    Makroekonomija

    98,00 KM

    Knjiga je namijenjena svim studentima i stručnjacima iz područja makroekonomije u bankama, osiguravajućim kućama, investicijskim fondovima, razvojnim agencijama te uredima za gospodarski razvoj na razini gradova, općina i županija koji žele jasan i detaljan, postupan uvid u dvanaest poglavlja makroekonomije. Learn More
  5. Postupak ugovaranja javne nabavke

    Postupak ugovaranja javne nabavke

    98,00 KM

    Ova knjiga dat će detaljan uvid u postupak ugovaranja javne nabavke, od planiranja do realizacije ugovora. Obrađene su sve vrste javnonabavnih postupaka i tehnike nabavke, kao i alati za provođenje grupne i elektronske nabavke. Detaljno su opisani zakonodavni i institucionalni okvir javnih nabavki, ciljevi i načela javne nabavke, te aktivnosti na pripremi i provođenju postupka javne nabavke, ali i razlozi za izuzeća od primjene propisa u provođenju postupka javne nabavke. Jasno su opisana opća (komuniciranje, rokovi, garancije, troškovi postupka, naknada štete, rezervirani ugovori, subvencionirani ugovori,..) i posebna pravila postupka ugovaranja javne nabavke (pokretanje postupka, izrada tenderske dokumentacije, način postavljanja uslova i tehničkih specifikacija i standarda, kriterij za dodjelu ugovora, način oglašavanja, preuzimanje TD i dostavljanje poziva za učešće, pojašnjenja, izrada ponuda, prijem i otvaranje ponuda, zapisnik o otvaranju, način ocjene ponuda i izrada zapisnika, usvajanje odluke o izboru/poništenju, obavještenja i konačnost odluke, zaključenje ugovora/okvirnog sporazuma, uvid u dokumentaciju, obaveze ugovornog organa i dobavljača, podugovaranje,...), a u posljednjim poglavljima posebni režimi nabavke i postupak pravne zaštite. Posebnu i praktično veoma značajnu upotrebnu vrijednost ovoj knjizi daju odgovori na pitanja: ko, šta, kada i kako radi prilikom pokretanja, vođenja i okončanja postupka ugovaranja javne nabavke. Stoga, ova knjiga može biti korisna svima onima koji izučavaju i bave se javnim nabavkama, ali i pravosudnoj zajednici, prvenstveno radi boljeg razumjevanja regulatornih pravila, pojedinih instituta i faza samog postupka, te pomoći pri rješavanju proceduralnih dilema. U konačnici ovaj fakultetski udžbenik može poslužiti i kao vodič u provođenju postupka javne nabavke, kako za ugovorne organe tako i za ponuđače. Learn More
  6. Strateški menadžment ljudskih potencijala - suvremeni trendovi i izazovi

    Strateški menadžment ljudskih potencijala - suvremeni trendovi i izazovi

    97,50 KM

    U knjizi se na sustavan i pregledan način iznose najvažnije i najnovije svjetske spoznaje u području menadžmenta ljudskih potencijala. U suvremenim poslovnim uvjetima ljudski potencijali postaju najvažniji kapital i imovina poslovnih organizacija a kvalitetno upravljanje njima je temeljni uvjet za postizanje konkurentske prednosti i poslovne izvrsnosti. Obrađena tematika podjednako zadovoljava zanimanje i znatiželju studenata i znanstvenika. Istodobno prezentirana materija ima veliku praktičnu upotrebljivost jer je bliska svakidašnjem poslovnom životu i praksi strateškog upravljanja ljudskim potencijalima. Stoga će ova knjiga privući i menadžersku populaciju, posebno onaj dio koji istinski cijeni ljudski i intelektualni kapital. Ova knjiga je nastavak autoričine ranije objavljene knjige Management ljudskih potencijala. Sadržajno je u potpunosti utemeljena na dosadašnjoj spoznaji znanosti o menadžmentu ljudskih potencijala, uključujući i najnovije trendove. Ovom je knjigom autorica učinila bitan iskorak dodajući aktualne teme i trendove - upravljanje talentima, upravljanje intelektualnim kapitalom, upravljanje znanjem i upravljanje različitostima – što knjizi daje ne samo pečat specifičnosti već i pečat originalnosti. Learn More
  7. Učinkoviti odnosi s javnošću

    Učinkoviti odnosi s javnošću

    97,00 KM

    Cutlip & Centers UČINKOVITI ODNOSI S JAVNOŠĆU najnovije 10. izdanje NAJPOZNATIJI SVJETSKI UDŽBENIK ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU! Počevši od svog prvog izdanja 1952. godine, udžbenik Učinkoviti odnosi s javnošću (Effective Public Relations - EPR), uvodio je teoriju i načela odnosa s javnošću, školovao djelatnike koji su se bavili tim pozivom i služio im kao referentno djelo širom svijeta. Ovo deseto izdanje upotpunjuje šest desetljeća unapređivanja odnosa s javnošću prema profesionalnom statusu. Učinkoviti odnosi s javnošću je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditacijske ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koju se najšire koristi diljem svijeta na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja. U dobrom ste društvu kad koristite ovu knjigu u pripremi za uzbudljivu i zahvalnu karijeru. Što ćete naučiti pomoću desetog izdanja ove knjige? - Naučit ćete temeljne pojmove potrebne za razumijevanje što jesu i što nisu odnosi s javnošću, te kako je ta djelatnost evoluirala do današnje prakse. - Naučit ćete vrijednosti, teoriju, načela i proces upravljanja koji usmjeravaju praksu odnosa s javnošću. - Dobit ćete ažurirane informacije i čitati ključne primjere, što će vam pomoći da razumijete suvremenu praksu odnosa s javnošću u mnogim raznolikim ambijentima. Svako poglavlje započinje vodičem u kojem su naznačeni posebni ciljevi učenja što će vam pomoći u fokusiranju na čitanje i svladavanju materijala. Kratki sadržaj: - Pojam, djelatnici, kontekst i podrijetlo (Uvod u suvremene odnose s javnošću, Djelatnici za odnose s javnošću, Organizacijski ambijenti, Povijesni razvoj) - Temelji (Profesionalizam i etika, Pravna pitanja, Teorijski temelji, Komunikacija i javno mijenje, Unutarnji odnosi i komunikacija sa zaposlenicima) - Proces upravljanja (Određivanje problema u odnosima s javnošću, Planiranje i stvaranje i programa, Poduzimanje akcije i komuniciranje, Ocjenjivanje programa) - Praksa (Odnosi s javnošću poduzeća i gospodarskih grana, Država i poslovi s javnošću, Neprofitne organizacije, udruge po djelatnostima i nevladine organizacije) Learn More
  8. Preopterećenje - Kako su dobri poslovi postali loši i što povodom toga možemo učiniti

    Preopterećenje - Kako su dobri poslovi postali loši i što povodom toga možemo učiniti

    97,00 KM

    Današnji načini rada ne funkcioniraju - čak ni za profesionalce na „dobrim” poslovima. Odgovarajućina globalnu konkurenciju i pritisak financijskih tržišta, tvrtke traže od zaposlenika da učine više s manje, čak i kad nove tehnologije omogućuju obavljanje posla 24 sata dnevno. U Preopterećenju, Erin Kelly i Phyllis Moen dokumentiraju kako to novo intenziviranje rada stvara kronični stres, što dovodi do izgaranja, iscrpljivanja i neuspješnog obavljanja posla. „Fleksibilne” radne politike i korporativni govori o „ravnoteži između posla i života” ne približavaju se rješavanju problema. Ali ova nezdrava i neodrživa situacija može se promijeniti, a Preopterećenje pokazuje kako. Learn More
  9. Ponašanje potrošača

    Ponašanje potrošača

    97,00 KM

    U ovom izdanju autori pojačavaju naglasak na marketinšku strategiju, koristeći pristup koji je usmjeren na teoriju i na primjenu. Vjerujući u marketinšku koncepciju, oni nastoje zadovoljiti potrebe svojih potrošača- studenata, marketinških stručnjaka i profesora s područja ponašanja potrošača – pružajući tekst koji se lako čita i koji jasno objašnjava bitne pojmove na kojima se temelji disciplina ponašanja potrošača. Kratak sadržaj: Uvod: - Potrošač kao pojedinac - Potrošači u svojim društvenim i kulturalnim sredinama - Proces potrošačeva donošenja odluka - Pojmovnik, kazalo. Learn More
  10. Savremena keramika

    Savremena keramika

    92,00 KM

    ...veliki doprinos kako za postojeće proizvođače keramičkih proizvoda, tako i za naučne i obrazovne institucije, jer im se pruža mnoštvo informacija o sirovinama, tehnološkim procesima, uticajima na druge oblasti rada u društvu i identifikaciju ekonomske efikasnosti savremene keramike... ...predstavlja vrlo dobar putokaz za one koji bi htjeli ulagati u proizvodnju u ovoj oblasti. Potencijalni ulagači imaju na raspolaganju niz informacija relevantnih za procjenu tehničkih pretpostavki za investiranje, a i za ocjenu ekonomskih elemenata takvih ulaganja... Vrlo vrijedan izvor informacija i za druge interesante, pogotovo za onekoji se bave makroekonomskom politikom u državi, jer se mogu osloniti na činjenice i ocjene šta prestavlja savremena keramika u svijetu danas... Learn More

Artikli 41 do 50 od 321 ukupno

Stranica:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7
Set Ascending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu