Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.625

Facebook slicica

Katalog

Ekonomija

Lista proizvoda

Artikli 31 do 40 od 321 ukupno

Stranica:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
Set Ascending Direction
  1. Postupak ugovaranja javne nabavke

    Postupak ugovaranja javne nabavke

    98,00 KM

    Ova knjiga dat će detaljan uvid u postupak ugovaranja javne nabavke, od planiranja do realizacije ugovora. Obrađene su sve vrste javnonabavnih postupaka i tehnike nabavke, kao i alati za provođenje grupne i elektronske nabavke. Detaljno su opisani zakonodavni i institucionalni okvir javnih nabavki, ciljevi i načela javne nabavke, te aktivnosti na pripremi i provođenju postupka javne nabavke, ali i razlozi za izuzeća od primjene propisa u provođenju postupka javne nabavke. Jasno su opisana opća (komuniciranje, rokovi, garancije, troškovi postupka, naknada štete, rezervirani ugovori, subvencionirani ugovori,..) i posebna pravila postupka ugovaranja javne nabavke (pokretanje postupka, izrada tenderske dokumentacije, način postavljanja uslova i tehničkih specifikacija i standarda, kriterij za dodjelu ugovora, način oglašavanja, preuzimanje TD i dostavljanje poziva za učešće, pojašnjenja, izrada ponuda, prijem i otvaranje ponuda, zapisnik o otvaranju, način ocjene ponuda i izrada zapisnika, usvajanje odluke o izboru/poništenju, obavještenja i konačnost odluke, zaključenje ugovora/okvirnog sporazuma, uvid u dokumentaciju, obaveze ugovornog organa i dobavljača, podugovaranje,...), a u posljednjim poglavljima posebni režimi nabavke i postupak pravne zaštite. Posebnu i praktično veoma značajnu upotrebnu vrijednost ovoj knjizi daju odgovori na pitanja: ko, šta, kada i kako radi prilikom pokretanja, vođenja i okončanja postupka ugovaranja javne nabavke. Stoga, ova knjiga može biti korisna svima onima koji izučavaju i bave se javnim nabavkama, ali i pravosudnoj zajednici, prvenstveno radi boljeg razumjevanja regulatornih pravila, pojedinih instituta i faza samog postupka, te pomoći pri rješavanju proceduralnih dilema. U konačnici ovaj fakultetski udžbenik može poslužiti i kao vodič u provođenju postupka javne nabavke, kako za ugovorne organe tako i za ponuđače. Learn More
  2. Koraci uspješnog organiziranja

    Koraci uspješnog organiziranja

    57,00 KM

    Knjiga koncepcijom sadržaja prikazuje nužne korake u procesu uspješnog organiziranja svake poslovne organizacije pri čemu ne izostaje znanstvena važnost. Zato je preporučujemo i znanstvenoj i stručnoj čitateljskoj publici, pogotovo ljudima koji su pozvani prosuđivati o novim djelotvornim rješenjima u praksi dizajniranja gospodarskih i javnih organizacija. Knjiga je strukturirana u četiri logički povezana dijela. U prvom dijelu knjige raspravlja se o važnosti vizije, misije, strategije i ciljeva za svaku organizaciju – bila ona gospodarska ili negospodarska, privatna ili javna. Nakon što menadžeri promisle o strateškim izborima, u drugom se dijelu obrađuje ne manje važna problematika projektiranja cjelovita organizacijskog rješenja definiranjem i utvrđivanjem organizacijskih jedinica, modeliranjem i upravljanjem poslovnim procesima te analizom i oblikovanjem radnih mjesta. U trećem dijelu raspravlja se o ulozi i važnosti ljudi za organizacijski uspjeh, poslovima upravljanja ljudskim potencijalima te se prosuđuje o organizaciji funkcije upravljanja ljudskim potencijalima. Konačno, u četvrtom dijelu knjige raspravlja se o važnosti i ulozi organizacijskih vrijednosti kao novoga koncepta na temelju kojega se oblikuje poslovni model suvremenih organizacija. Knjiga sadržava i pet priloga za praktična promišljanja koja čitateljima olakšavaju primjenu suvremenih tehnika i alata za upravljanje organizacijama. Learn More
  3. Makroekonomija

    Makroekonomija

    98,00 KM

    Knjiga je namijenjena svim studentima i stručnjacima iz područja makroekonomije u bankama, osiguravajućim kućama, investicijskim fondovima, razvojnim agencijama te uredima za gospodarski razvoj na razini gradova, općina i županija koji žele jasan i detaljan, postupan uvid u dvanaest poglavlja makroekonomije. Learn More
  4. Tajne uspješnog poslovanja - Vodič za mala i srednja poduzeća

    Tajne uspješnog poslovanja - Vodič za mala i srednja poduzeća

    17,00 KM

    Ova knjiga na jednostavan način skreće pozornost na osnovna pravila kojih bi se poduzeća trebala pridržavati u poslovanju s glavnim poslovnim partnerima. U njoj je skriven ključ za uspješno polosvanje poduzeća te smjernice za donošenje poslovnih odluka i upravljanje rizicima kojima se poduzeće izlaže u svojem poslovanju. Learn More
  5. Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija

    Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija

    47,00 KM

    Sveučilišni udžbenik Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija prvo je integralno djelo ove vrste, koje na hrvatskom jeziku i uz uporabu relevantnih primjera iz hrvatskog civilnog društva, na način prihvatljivim studentima, ali i svima zainteresiranima za navedenu problematiku, prezentira ključna znanja i vještine iz područja marketinga, menadžmenta i strateškog upravljanja neprofitnim organizacijama. Djelo je rezultat višegodišnjih napora autorskog tima, sastavljenog od sveučilišnih profesora, ali i autorica s višegodišnjim iskustvom djelovanja u javnom i neprofitnom sektoru, pa se može kazati da ono na najbolji mogući način povezuje teorijski pristup svim ključnim problemima djelovanja neprofitnih organizacija s praktičnim iskustvima, koja se ilustriraju brojnim primjerima i studijama slučaja iz hrvatskog neprofitnog sektora. Learn More
  6. Turizam - Ekonomske osnove i organizacijski sustav

    Turizam - Ekonomske osnove i organizacijski sustav

    60,00 KM

    Temeljni je udžbenik za razumijevanje teorije i prakse turizma te jedini takav u Hrvatskoj. Udžbenik je prije svega namijenjen studentima na preddiplomskim i diplomskim studijima fakulteta na kojima se predaje kolegij Turizam te studentima na poslijediplomskom studiju menadžmenta turizma. Knjigom se mogu koristiti stručnjaci praktičari u turističkim zajednicama, Ministarstvu turizma, hotelskim organizacijama, turističkim agencijama te svi oni koje zanima turizam. Learn More
  7. Agencije za odnose s javnošću

    Agencije za odnose s javnošću

    50,90 KM

    Agencije za odnose s javnošću Mirele Holy prva je znanstvena knjiga, a i udžbenik na Sveučilištu Vern, koja se u okviru područja odnosa s javnošću bavi upravo agencijama. Iako su ove teme već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovog područja. U Agencijama za odnose s javnošću autorica izrazito lokalnu djelatnost (što odnosi s javnošću jesu) znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću. Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskog i diplomskog studija poslovnih komunikacija na Sveučilištu Vern, ali i studentima na svim fakultetima na kojima se izučavaju odnosi s javnošću. Udžbenik je namijenjen i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama. Learn More
  8. Menadžment kriznog komuniciranja

    Menadžment kriznog komuniciranja

    57,00 KM

    Knjiga je koncepcijom i sadržajem jedinstvena i bit će jedina dostupna literatura na hrvatskom jeziku s područja kriznoga komuniciranja. Na jedinstven način obrađuje krizno komuniciranje, jedan od najkompleksnijih segmenata odnosa s javnošću koji podrazumijeva komunikaciju organizacije tijekom krize. Glavni je cilj takve komunikacije sprečavanje i neutraliziranje štete koju bi kriza mogla nanijeti ugledu i poslovanju organizacije. Analizom pretkrizne, krizne i postkrizne komunikacije knjiga nudi detaljan prikaz cjelokupnog ciklusa kriznoga komunikacijskog upravljanja te posebno analizira mogućnosti reaktivnih strategija komuniciranja i načine na koje one mogu pridonijeti bržem i učinkovitijem obuzdavanju negativnih posljedica te zaustaviti krizu. Knjiga istodobno izlaže sve teorijske aspekte kriznoga komuniciranja i nudi iznimno praktičan pogled na krizno komuniciranje čime se ističe njezina teorijska i praktična vrijednost. Learn More
  9. Upravljanje promjenom do uspjeha - Provođenje promjene do optimalanog rasta i maksimalne učinkovitosti

    Upravljanje promjenom do uspjeha - Provođenje promjene do optimalanog rasta i maksimalne učinkovitosti

    42,30 KM

    Serija USPIJEŠNO POSLOVANJE Provođenje promjene do optimalnog rasta i maksimalne učinkovitosti Upravljanje promjenom do uspjeha predstavlja jednostavne i učinkovite strategije za stjecanje temeljitog uvida u proces promjene. Polazi se odosnovnog načela da je ključ učinkovitog upravljanja promjenama potpora svih koji su zahvaćeni promjenom. Knjiga pokazuje kako educirati i motivirati djelatnike da podrže strategije promjene za dobro cijele organizacije. Više od 20 praktičnih rješenja pokazuju kako razviti menadžerske sposobnosti. Bilo da ste voditelj tima odgovoran za promjene u svom odjelu, ili izvršni direktor odgovoran za cijelu tvrtku, Upravljanje promjenom do uspjeha je knjiga za sve profesionalce koji teže ostati na vrhu poslovnog svijeta i bore se za potporu osoblja kako bi djelovali pozitivno i uspješno u poslovnom okruženju koje se neprestano mijenja. Learn More
  10. Sastankom do cilja - Vještine vođenja uspješnih sastanaka

    Sastankom do cilja - Vještine vođenja uspješnih sastanaka

    17,00 KM

    Ova će vam knjiga pomoći da steknete vještine za uspješno planiranje učinkovitih poslovnih sastanaka koji će vas dovesti do cilja. Kratki i mali priručnik za stjecanje poslovnih vještina. Namijenjen menadžerima, poduzetnicima, studentima i svima koji su željni poslovnih znanja u kratkom roku. Learn More

Artikli 31 do 40 od 321 ukupno

Stranica:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
Set Ascending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu