Detalji
Skoro svako može da kreira jednostavne programe za Web stranicu ili prezentaciju, koristeći Macromedia Flash 8. Međutim, dodajte ActionScript kod i imaćete moćno sredstvo koje će Vam omogućiti jednostavnije objektno-orijentisano programiranje!
Jobe Makar i Danny Patterson prikazuju korak po korak kako da prevedete aktivnosti iz realnog sveta u ActionScript skriptove koji omogućavaju da upravljate svakim milisekundom svog Flash programa. Projekti u ovoj knjizi uče Vas ActionScript tehnikama za temeljno kreiranje uobičajnih Flash igara, Web stranica i ostalog.
Prateći CD-ROM sadrži sve što je potrebno za samostalno kreiranje projekata, kao i gotove datoteke da biste ih poredili sa svojim rezultatima i koristili kao modele za buduće projekte. Osim toga, uključuje verzije Flash 8 i Zinc 2.5 alata za razvoj Flash aplikacija firme Multimedia Limited (MDM).
U knjizi Macromedia Flash 8 ActionScript - Učenje kroz rad - naučićete kako da:
- integrišete Flash 8 i ActionScript u svoje Web projekte
- kreirate interaktivne Flash programe - čak i ako niste do sada programirali
- koristite zvuk, slike i animacije da biste privukli interesovanje korisnika
- razvijete objektno-orijentisani kod i šablone za kreiranje biblioteke komponenata koje se mogu višestruko koristiti
- koristite ugrađene klase da bi se Vaše prezentacije savršeno ponašale
- kreirate dinamička tekstualna polja za unos korisničkih informacija
samostalno kreirate klase i uslovne naredbe za upravljanje Vašim Flash programima na osnovu promenljivih uslova
- koristite uslovnu logiku da bi se Vaš program granao na osnovu izbora korisnika.
- upravljate svakim frejmom Macromedia Flash programa pomoću funkcija.
- napravite zanimljive animacije koje će privući pažnju korisnika na Vašu prezentaciju.
Takođe ćete dobiti 20 do 25 časova samostalno vođene obuke
Sistemski zahtevi:
Windows
800+ MHz Intel Pentium III procesor ili ekvivalentan, sa Microsoft Windows 2000/XP operativnim sistemom
Macintosh
600 MHz Power Mac G3 ili bolji, sa Mac OS X 10.3, ili 10.4 operativnim sistemom
Kratak sadržaj:
- Uvod u ActionScript 2.01
- Upoznavanje
- Funkcije
- Interfejs
- Uslovna logika
- Polja i petlje
- Ugrađene klase
- Korisnički definisane klase
- Događaji, metodi slušaoci i rukovaoci događajima
- Dinamički kreirani elementi
- Odlike bitmapa
- Komponente korisničkog interfejsa
- Napredno objektno-orijentisano projektovanje
- Validacija podataka
- Veze sa spoljašnjim izvorima podataka
- XML i Flash
- Spoljašnji interfejs
- Zvuk i video
- Štampanje i kontekstni meniji
- Najsloženije SWF datoteke
- Indeks