Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.625

Facebook slicica

Katalog

Računari

    • Ovaj proizvod IF Dijeta - Smršajte, ostanite zdravi, živite duže pomoću jednostavne tajne periodičnog gladovanja je dodan na listu za poređenje.

Lista proizvoda

Artikli 41 do 50 od 632 ukupno

Stranica:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7
Set Descending Direction
  1. Digitalna fotografija sa Photoshop Albumom

    Digitalna fotografija sa Photoshop Albumom

    47,00 KM

    Brzo, lako, zabavno. Photoshop Album je izvanredan proizvod za editovanje i organizovanje vaših digitalnih slika, ali ko od nas ima vremena da sjedne i upozna se sa svim njegovim prednostima i manama - ili da detaljno prouči neko preopširno uputstvo? Vama treba nešto što će vam brzo pokazati kako da upotrijebite Photoshop Album za obavljanje onih zadataka koji su vama bitni. Digitalna fotografija sa Photoshop Albumom je napisana baš za vas. Organizovana u seriju kratkih, lako čitljivih, dobro ilustrovanih lekcija, Digitalna fotografija sa Photoshop Albumom vam omogućava da se koncentrišete direktno na onaj zadatak koji sada treba da obavite - a potom se vratite svom glavnom poslu. Učenje načina na koji se slike mogu editovati i organizovati ne bi trebalo da bude teško i vremenski zahtevno - Digitalna fotografija sa Photoshop Albumom čini učenje brzim, lakim, a možda čak malo i zabavnim. Jennifer Fulton, i Villageov nekadašnji Računarski trener, je iskusni savetnik za računare i trener sa više od 20 godina iskustva. Jennifer je takođe autor više od 100 računarskih bestselera, namenjenih kako obrazovnom, tako i korisničkom tržištu. O autoru: Scott. M. Fulton III je pokrenuo jedan od prvih online izvora za tehnološke vesti za časopis Computer Shopper, mnogo pre nego što je Internet iznjedrio Web. Napisao je i izdao nekoliko knjiga na temu programiranja, uključujući i Microsoft Visual Basic. - Skočite gde želite! - Napravite osnovnu fotografiju - Snimite portret bebe - Importujte slike sa digitalnog fotoaparata - Snimite audio zapis - Opsecite sliku - Uklonite crvene oči - Kreirajte čestitku - Kreirajte foto album - Kreirajte video CD - Odštampajte slike Besplatni Starter Edition! Preuzmite besplatno Photoshop Album 2 Starter Edition (Windows): www.adobe.com/products/photoshopalbum/starter.html Kratak sadržaj Deo I: Predstavljanje Photoshop Albuma i Sveta digitalne fotografije Poglavlje 1: Počnite ovde Poglavlje 2: Fotografisanje svakodnevnih fotografija i filmova Poglavlje 3: Fotografisanje prirode Poglavlje 4: Fotografisanje prelepih portreta Deo II: Importovanje i pregled objekata Poglavlje 5: Importovanje objekata u Photoshop Album Poglavlje 6: Prikaz i sortiranje objekata Deo III: Organizovanje, pronalaženje i popravljanje fotografija Poglavlje 7: Menjanje parametara fotografije Poglavlje 8: Organizovanje objekata Poglavlje 9: Pronalaženje objekata Poglavlje 10: Popravljanje fotografije Deo IV: Pravljenje kreacija, razmena i štampanje fotografija Poglavlje 11: Kreiranje poklona Poglavlje 12: Razmena fotografija Poglavlje 13: Štampanje fotografija Learn More
  2. Excel 2003 Programiranje u VBA - bez tajni

    Excel 2003 Programiranje u VBA - bez tajni

    50,00 KM

    Praktičan i upotrebljiv priručnik za projektovanje atraktivnih poslovnih aplikacija uz pomoć Excela 2003. Ovladajte najvitalnijim objektima Excela 2003 i efikasnim postupcima za projektovanje aplikacija. VBA programska rešenja koja se mogu, u neizmijenjenom obliku, upotrijebiti i u verzijama Excel 97, Excel 2000 i Excel 2002. Kreirajte moćne poslovne aplikacije uz pomoć Excela 2003. Excel 2003 predstavlja idealnu platformu za projektovanje aplikacija na svim nivoima poslovnih primjena. Ukoliko posjedujete zavidno iskustvo u upotrebi Excela i želite da steknete vještinu programiranja, ili ste, pak, stručnjak za programiranje koji se tek upoznaje sa Excelom i Excelovim objektnim modelom, onda ćete iz ove knjige, koja je potpuno oslobođena suvišnih trivijalnosti, naučiti kako da kreirate aplikacije koje su u potpunosti prilagođene konkretnom zadatku i tako samom sebi, svom poslodavcu ili svojim klijentima, omogućiti ogromne uštede u vremenu i novcu. Pisana od strane profesionalca sa bezmalo čitavom decenijom iskustva u projektovanju Excel/VBA poslovnih rješenja, knjiga Majstor za Excel 2003 programiranje u VBA nudi Vam precizna uputstva i objašnjava tehnike pomoću kojih možete znatno povećati svoju produktivnost. Pomoću ove knjige, ovladaćete najvažnijim objektima Excela i tehnikama programiranja koje su neophodne za kreiranje kompletnih poslovnih rešenja, uključujući rad sa XML podacima, upotrebu tehnologije pametnih dokumenata i integraciju sa bazama podataka uz pomoć ADO-a. Osim toga, sve izložene primjere programskog koda i brojne praktične savete, moći ćete slobodno da upotrijebite u sopstvenim projektima. Svojim izuzetno pitkim i duhovitim stilom pisanja, autor Steven Hansen uspjeva da izložene informacije učini lako razumljivim i zabavnim za čitanje, ali pri tom nimalo ne oklijeva da se, kada je to neophodno, bespoštedno uhvati ukoštac sa izazovnom i kompleksnom tematikom. Iz ove knjige ćete naučiti sve što je potrebno o: - Aktivnom korišćenju VBA - Alatima i taktikama za pronalaženje grešaka koje zaista funkcionišu - Ovladavanju Excelovim objektnim modelom - Projektovanju klasnih modula - Prilagođavanju korisničkih formi u Excelu - Integrisanju Excela sa drugim aplikacijama - Inkorporaciji tekstualnih fajlova u poslovna rešenja - Kreiranju aplikacija koje će izvući maksimum iz raspoloživih baza podataka - Upotrebi XML-a u Excelu - Dizajniranju efikasnih paleta alata i korisničkih menija - Kreiranju pametnih dokumenata u Excelu 2003 - Distribuciji i razmeštanju kreiranih poslovnih aplikacija - Iskoristite najatraktivnije novine u Excelu 2003, uključujući XML Data integraciju i Smart Document tehnologiju. - Ovladajte praktičnim znanjima iz oblasti Excelovog objektnog modela. - Kreirajte sebi pouzdan oslonac na najbrži mogući način, tako što ćete iskoristiti gotove primere programskog koda. - Usavršite vještine programiranja u VBA, koje ćete moći bez problema da primjenite i u svim prethodnim verzijama Excela, počev od Excela 97, do Excela 2000 i Excela 2002. O autoru Steven M. Hansen se već skoro čitavu deceniju uspješno bavi projektovanjem sofisticiranih analitičkih softverskih aplikacija, uz pomoć Excela i programskog jezika VBA. Tokom 1998. godine, osnovao je Dakota Technology Group Inc., firmu koja se prvenstveno bavi konsaltingom, sa posebnim naglaskom na projektovanju softverskih aplikacija, koje analitičarima i drugim naučnim radnicima omogućavaju da svoj posao obavljaju znatno efikasnije. Steve je magistrirao na Carlsonovoj školi menadžmenta Univerziteta u Minesoti i ko-autor je knjige Mastering Excel 2000 Premium Edition, koju je takođe objavila izdavačka kuća Sybex. Kratak sadržaj Uvod Deo I Uvod u projektovanje u Excelu Poglavlje 1 Excel kao razvojna platforma Poglavlje 2 Upoznavanje sa okruženjem Poglavlje 3 Početak rada sa VBA Poglavlje 4 Taktike za pronalaženje grešaka koje funkcionišu Deo II Ovladavanje objektnim modelom Excela Poglavlje 5 Istraživanje Application objekta Poglavlje 6 Upotreba Workbook objekta Poglavlje 7 Do pobede uz pomoć radnih listova Poglavlje 8 Najvažniji objekat Poglavlje 9 Praktične operacije sa opsezima Poglavlje 10 Istraživanje ostalih objekata u Excelu Deo III Napredne tehnike programiranja u Excelu Poglavlje 11 Projektovanje klasnih modula Poglavlje 12 Korisničko personalizovanje aplikacija Poglavlje 13 Uhodani načini projektovanja u Excelu Deo IV Rad sa eksternim podacima Poglavlje 14 Integracija sa drugim aplikacijama Poglavlje 15 Inkorporacija tekstualnih fajlova u dobijena rešenja Poglavlje 16 Snalaženje sa bazama podataka Poglavlje 17 XL(M) = XLM Deo V Poboljšanje aplikacija sa aspekta krajnjeg korisnika Poglavlje 18 Osnovni korisnički interfejs Poglavlje 19 Preuzimanje kontrole nad komandnim paletama Poglavlje 20 Konstrukcija korisničkih formi Poglavlje 21 Šlag na tortu: Pametni dokumenti u Excelu 2003 Poglavlje 22 Strategije razmeštanja aplikacija Indeks Learn More
  3. Excel 2003 brzo i lako

    Excel 2003 brzo i lako

    17,50 KM

    Od kreiranja tabele do štampanja. Kako da natjerate Excel da radi za vas. Ova jasno napisana knjiga će svakom novom korisniku Excela pomoći da shvati i koristi Excel u svakodnevnom radu i životu. Sve teme su grupisane u 8 poglavlja: Početak rada u Excel-u; rad sa Excel-ovim datotekama; unos i formatiranje podataka; formatiranje polja radnog lista; formule i funkcije; dijagrami; rad sa grafičkim objektima; štampanje Sadržaj Uvod Čemu služi Excel? Kome je namenjena knjiga? Poglavlje 1: Početak rada u Excel-u Startovanje Excel-a Radno okruženje Izgled prozora Delovi Excel prozora Poglavlje 2: Rad sa Excel-ovim datotekama Otvaranje radne sveske Otvaranje nove radne sveske Otvaranje postojećeg radne sveske Snimanje i zatvaranje radne sveske Snimanje radne sveske prvi put Snimanje radne sveske u toku rada Zatvaranje radne sveske Kretanje kroz radnu svesku Kretanje kroz radni list Prikaz radnog lista Dodavanje radnih listova Imenovanje radnih listova Premeštanje i kopiranje radnog lista Brisanje radnih listova Poglavlje 3: Unos i formatiranje podataka Unos podataka u ćeliju Unos tekstualnih podataka (Labela) Spajanje ćelija i centriranje teksta Podešavanje širine polja Formatiranje teksta Podešavanje vrste fonta Podešavanje veličine fonta Podešavanje stila fonta Podešavanje boje fonta Formatiranje teksta korišćenjem okvira za dijalog Format Cells Poravnanje teksta (Alignment) Korišćenje uvlačenja Orjentacija teksta Unos podataka korišćenjem namenske liste Kreiranje namenske liste Unos numeričkih podataka Formatiranje numeričkih podataka Formatiranje numeričkih podataka korišćenjem palete alata Formating Formatiranje numeričkih podataka korišćenjem dijaloga Format Cells Formatiranje opšteg prikaza brojeva Formatiranje novčanih vrednosti Unos i formatiranje prikaza datuma i vremena Formatiranje procentualnih vrednosti Pretvaranje numeričkih podataka u tekst Kopiranje i premeštanje sadržaja ćelije Kopiranje podataka Premeštanje podataka Sortiranje podataka Sortiranje tekstualnih podataka Sortiranje brojevnih podataka Komande Undo i Redo Pronalaženje i zamena teksta Korišćenje alata Find Korišćenje alata Replace Poglavlje 4: Formatiranje polja radnog lista Dodavanje i brisanje ćelija Dodavanje i brisanje kolona Dodavanje i brisanje redova Podešavanje širine kolone Podešavanje visine reda Dodavanje okvira Dodavanje okvira korišćenjem palete alata Formating Dodavanje okvira korišćenjem dijaloga Format Cells Dodavanje boje i teksture Dodavanje boje korišćenjem palete alata Formating Dodavanje boje i teksture korišćenjem dijaloga Format Cells Formatiranje polja radnog listakorišćenjem opcije AutoFormat Dodavanje komentara uz polja Formatiranje komentara Brisanje komentara Poglavlje 5: Formule i funkcije Rad sa formulama Sabiranje ćelija - Zbir Sabiranje ćelija upotrebom opcije AutoSum Oduzimanje ćelija - Razlika Množenje ćelija - Proizvod Deljenje ćelija - Količnik Kombinovanje računskih operacija Kopiranje formula Rad sa funkcijama Funkcija SUM - Sabiranje Funkcija SUMIF - Uslovno sabiranje Funkcija AVERGE - Prosečna vrednost Funkcija MIN - najmanji broj Funkcija MAX - najveći broj Poglavlje 6: Dijagrami Vrste dijagrama Elementi dijagrama Kreiranje dijagrama Brisanje dijagrama Poglavlje 7: Rad sa grafičkim objektima Dodavanje slika Dodavanje slika sa diska Dodavanje Clip Art slika Manipulisanje slikama Podešavanje veličine slike Brisanje slike Kreriranje ukrasnog WordArt teksta Podešavanje izgleda WordArt slika Crtanje oblika Crtanje linija i strelica Crtanje osnovnih oblika Dodavanje teksta nacrtanim oblicima Poglavlje 8: Štampanje Pregled pre štampe - Print Preview Štampanje dokumenata Learn More
  4. Flash MX 2004 - bez tajni

    Flash MX 2004 - bez tajni

    88,00 KM

    Ukoliko ste već koristili Flash i spremni ste za knjigu koja preskače elemantarne instrukcije tipa sada pritisnite dugme, Macromedia Flash MX 2004 bez tajni je pravo rešenje. Da biste savladali neku aplikaciju, nije dovoljno da znate šta njome može da se uradi; potrebno je da umijete da upotrijebite njene mogućnosti za rješavanje realnih problema u realnim projektima. Kao dodatak u knjizi nećete samo naći podatke o novim i unapređenim osobinama softvera, već i podatke o srodnim osobinama i informacije kako se sadržaj Flash MX 2004 može povezati sa ostalim Makromedijinim proizvodima, kao što su ColdFusion, Flash Remoting i Flash MX Communication Server. Takođe su u knjizi zastupljene potpune informacije o mogućnostima izrade 3D projekata, trigonometriji, fizici i objektno-orijentisanom programiranju. - Zvanični priručnik za upotrebu Makromedijinog softvera Flash MX 2004 - Kompletan priručnik koji će Vam pomoći u savladavanju tajni Makromedijinog softvera Flash MX 2004. - Da biste u bilo kom trenutnku mogli da radite sa Flash MX 2004, u knjizi su kombinovana teoretska znanja sa praktičnim vežbama. O autorima Šon Paknel, Shawn Pucknell, konsultant i aktivni učesnik interaktivnog okruženja, osnivač je i predsednik grupe korisnika Flasha, FlashinTO. Takođe je odgovoran i za pokretanje godišnjeg kanadskog festivala FlashintheCan Festival. Brajan Hog, Brian Hogg, je slobodni Flash programer i pisac koji radi u Oukvilu, u Ontariju, gde svakodnevno kreira i razvija Flash aplikacije. Prije dolaska na Ten Plus One, Brajan je radio kao Flash projektant za MediumOne Productions. Kreg Svon, Craig Swann, je osnivač CRASH!MEDIACorp., nagrađivane interaktivne dizajnerske agencije koja je kreirala Flash reklame za mnoga poznata imena kao što su: Bacardi, Alliance Atlantis, Coca-Cola i Miller Brewing. Knjiga sadrži: - Potpune informacije o novim osobinama softvera Flash MX 2004 sa objašnjenjima o načinu njihove upotrebe. - Objašnjenja o animaciji i primeni efekata softverom Flash MX 2004. - Pregled osnova ActionScripta, kao i naprednih tehnika i metoda. - Načine povezivanja Flash MX2004 sa spoljašnjim izvorima podataka. - Profesionalne savete o uvoženju raličitih vrsta medija: slika, audio i video fajlova u projekte. - Potpuna objašnjenja o različitim metodama kojima se postižu vrhunski 3D rezultati upotrebom Flash MX 2004 u projektima. - Teme o razvoju i usavršavanju softvera za primenu na džepne uređaje, kao i dizajniranje pristupačnih katrakteristika web aplikacija. - Fajlovi za vježbu nalaze se na sledećim sajtovima: www.peachpit.com i www.flashdemystified.com. Kratak sadržaj Deo I: Osnove Poglavlje 1 Dobrodošli u Flash MX 2004 Poglavlje 2 Pregled interfejsa i alata Poglavlje 3 Biblioteka, simboli i vremenski tok (Timeline) Poglavlje 4 Istraživanje panoa i prikaza Poglavlje 5 Uvoženje Poglavlje 6 Animacija, efekti i rad sa maskama Poglavlje 7 Postupci (Behaviors) Deo II: ActionScript Poglavlje 8 Upoznavenje sa ActionScript-om Poglavlje 9 Osnove ActionScript-a: Podaci i izjave Poglavlje 10 ActionScript: Funkcije, događaji i objekti Poglavlje 11 Animacija i crtanje pomoću ActionScript-a: Crtanje API-a Poglavlje 12 Komponente Deo III: Elementi Poglavlje 13 Tekst Poglavlje 14 Slike Poglavlje 15 Audio Poglavlje 16 Video Deo IV: Proširenje Flash-a Poglavlje 17 Pristup spoljašnjim podacima Poglavlje 18 Napredna komunikacija Deo V: Naredni koraci Poglavlje 19 Pisanje koda koji uzdrmava: Najbolji način za uvežbavanje ActionScript-a Poglavlje 20 OOP za Flash-ere Poglavlje 21 Matematika za Flash-ere Poglavlje 22 3D u Flash-u Deo VI: Završni radovi Poglavlje 23 Objavljivanje Poglavlje 24 Usavršavanje za primenu na džepne uređaje Poglavlje 25 Otkrivanje i ispravljanje greške (Troubleshooting) Poglavlje 26 Pristupačnost Poglavlje 27 Flash plejer Indeks Learn More
  5. Flash MX 2004 - dizajniranje igara

    Flash MX 2004 - dizajniranje igara

    70,00 KM

    Jedina knjiga koja Vam je potrebna za dizajniranje igara sa Flash MX 2004 - Postavite dizajn Flash igara na novi nivo! Knjiga nije osnovni priručnik za rad u Flashu. Ne, Macromedia Flash MX 2004 dizajniranja igara bez tajni pretpostavlja da ste već upoznati sa svim osobinama i karakteristikama Flasha i da stečeno znanje možete fokusirati na to kako treba koristiti Flash u dizajnu i razvoju igrica. Naučićete kako da snagu ActionScripta koristite za automatizaciju, ponavljanje, promjenu, predviđanje i upravljanje jednostavnim i složenim igrama - Zvanični priručnik za kreiranje igara u Macromedijinom softveru Flash MX 2004. U uvodnim poglavljima objašnjen je svijet dizajna i razvoja igara. U njima ćete naučiti kako da primjenjujete matematiku i fiziku u stvaranju igrica, kako da upotrijebite kompleksnu detekciju kolizije i reakcije, kako da dodate vještačku inteligenciju i povećate složenost igara, kako da uvedete interakciju, kreirate editore nivoa, prvoklasnu grafiku, kako da kreirate i optimizujete zvuk i sve u svemu kreirate popularne multiplejerske igre. Ova knjiga nije samo tehnički priručnik. Ona Vas upoznaje sa načinom kreiranja već postojećih Flash igara - i ne samo to! Nakon njihovog istraživanja i proučavanja, možete ih prilagođavati sopstvenim potrebama i prije svega, možete ih igrati! Osnovno o autorima: Jobe Makar je vodeći programer i suvlasnik Electrotank, Inc. Dobitnik je više međunarodnih nagrada za igre. Kreirao je preko 100 Flash igara i Flash koristi u radu još od verzije 3. Autor je i ko-autor nekoliko knjiga o Flashu, među kojima je i Macromedia Flash MX 2004 ActionScript: Training from the Source. Ben Winiarczyk je osnivač i kreativni direktor Blit Inc., firme koja se bavi high-end dizajnom igara. Među klijentima Benove firme nalaze se imena poput: Comedy Central, Sports Illustrated for Kids i eUniverse. Ben je dizajnirao igre South Park, The Man Show, The Daily Show, itd. Sa velikim iskustvom u animaciji, dizajnu i velikim poznavanjem ActionScripta, Ben je u mogućnosi da stvori vrhunske igre i pomjeri granice postojećih tehnologija. Knjiga sadrži - Način upotrebe ActionScript 2.0 i objektno-orijentisanog programiranja u cilju pojednostavljenja dizajna i razvoja igrica - Potpunija objašnjenja real-time multiplejerskih igara, kreiranje i optimizaciju grafike - Potpun pregled koraka neophodnih u procesu osmišljavanja i planiranja projekta dizajna igara - Objašnjenja ključnih koncepata igara, uključujući objašnjenja matematike, fizike, detekcije kolizije i reakcije, veštačke inteligencije i zvučnih efekata Prateći CD sadrži - Izvorne kodove i fajlove četiri potpuno funkcionalne igre kreirane u Flashu, - kao i kompletne izvorne fajlove svih funkcija opisanih u knjizi; - primjere igara i odgovarajuće izvorne kodove - Probne verzije softvera Flash MX 2004, ElectroServer 3 i Flash Studio Pro Kratak sadržaj Uvod Deo I: Upoznavanje sa osnovama dizajna igara u Flashu Poglavlje 1: Prvi koraci Poglavlje 2: Kreiranje zabavnih igara Deo II: Proučavanje šrafova i zavrtnja igara Poglavlje 3: Matematika igre Poglavlje 4: Osnovna fizika Poglavlje 5: Otkrivanje sudara Poglavlje 6: Reakcija na sudar Poglavlje 7: Svetovi sastavljeni iz delova (Tile-based worlds) Poglavlje 8: Izometrijska perspektiva sveta Poglavlje 9: Prikazi nivoa Poglavlje 10: Liste najviših rezultata Poglavlje 11: Veštačka inteligencija Poglavlje 12: Efikasne grafike igre Poglavlje 13: Zvuk u igrama Poglavlje 14: Upoznavanje sa igrama za više igrača Deo III: Igre Poglavlje 15: Osmosmerka (Word Search) Poglavlje 16: Šah za više igrača (Multiplayer Chess) Poglavlje 17: Pikado (501 Darts Game) Poglavlje 18: Cone Crazy Dodaci Dodatak A:Izvori informacija za programere Dodatak B: Ostale igre Indeks Learn More
  6. Illustrator CS2 brzo i lako

    Illustrator CS2 brzo i lako

    17,50 KM

    Illustrator je vektorski program koji služi za dizajn i izradu pripreme za štampu. Pomoću seta alata koje on posjeduje možete da, kombinujući tekst, slike i grafiku, kreirate od logotipa, znaka, vizit karte, plakata do brošura i složenih ilustracija. Pored radova namjenjenih štampanju, možete kreirati i za Web. Rad u Illustratoru je veoma jednostavan i vrlo brzo ćete, uz malo truda, napraviti svoju prvu kreaciju. Illustrator može da izvozi dokumente u Adobe Portable Document Format (PDF), PSD izvorni Photoshopov format PSD, EPS, itd. Illustrator podržava Unicode za obradu teksta, naprednu tipografiju fontova OpenType i nudi višejezičnu podršku. Takođe, Illustrator ima i napredne osobine transparentnosti. Konačno, korisnički interfejs je veoma sličan ostalim Adobe programima InDesignu i Photoshopu. Kratak sadržaj Uvod Čemu služi Illustrator? Kome je namenjena knjiga? Istorijat Illustratora Početak rada u Illustratoru CS2 Startovanje Ilustratora CS2 Radno okruženje Izgled prozora Delovi Illustrator prozora Rad sa dokumentima Otvaranje dokumenta Otvaranje novog dokumenta Otvaranje postojećeg dokumenta Prikaz dokumenata Snimanje i zatvaranje dokumenata Snimanje dokumenta prvi put Snimanje dokumenta u toku rada Zatvaranje dokumenta Crtanje u Illustratoru Crtanje pravougaonih oblika Crtanje pravougaonih oblika zaobljenih uglova Crtanje elipsastih oblika Crtanje poligona Crtanje zvezdastih oblika Crtanje odsjaja Crtanje segmenta linije Crtanje segmenta luka Crtanje spirale rtanje pravougaone mreže Crtanje polarne mreže Crtanje alatom Pen Crtanje pravih linija Crtanje krivih linija Crtanje alatom Pencil Crtanje alatom Paintbrush Brisanje objekata Osnovne komande u radu sa objektima Selektovanje objekta Upotreba alata Selection Upotreba alata Direct Selection Pomeranje objekta Kopiranje i isecanje objekta Kopiranje objekta Isecanje objekta Grupisanje objekata Zaključavanje objekata Komande Undo i Redo Ispuna i kontura objekata Režimi boja Ispuna objekta Ispuna objekta bojom Ispuna objekta gradijentom Ispuna objekta šarom Kontura objekta Providnost objekta Transformisanje objekata Rotiranje objekta Skaliranje objekta Iskošenje objekata Upotreba alata Free Transform Tool Stapanje objekata Deformisanje objekata Deformisanje objekata upotrebom Liquify alatki Podešavanje Liquify alatki Deformisanje objekata upotrebom omotnice Preoblikovanje objekata Preoblikovanje objekta dodavanjem i brisanjem sidrišnih tačaka Preoblikovanje objekta konvertovanjem tačaka Preoblikovanje objekta uptrebom alata Smooth i Erase Preoblikovanje objekta isecanjem Kreiranje složenih oblika kombinovanjem putanja Shape Modes (režimi oblika) Pathfinder komande Raspored, poravnanje i distribucija objekata Raspored objekata Poravnanje i distribucija objekata Simboli Kreiranje ilustracije pomoću simbola Alati za editovanje simbola Efekti i grafički stilovi Efekti i njihova primena Primena 3D efekta Primena efekat Distort & Transform Primena efekta Stylize Grafički stilovi i njihova primena Rad sa slikama Unošenje slika Unošenje slika korišćenjem okvira za dijalog Open Unošenje slika korišćenjem komande Place Unošenje slika korišćenjem akcije prevlačenja Rad sa tekstom Unošenje teksta Kreiranje point slova Unos teksta kreiranjem okvira za tekst Importovanje teksta Postavljanje teksta na putanju Postavljanje teksta u zatvoren oblik Formatiranje teksta Formatiranje teksta upotrebom Control palete Formatiranje teksta upotrebom Character palete Formatiranje teksta upotrebom Paragraph palete Kreiranje konture slova Štampanje Štampanje dokumenta Learn More
  7. InDesign CS2 brzo i lako

    InDesign CS2 brzo i lako

    17,50 KM

    Knjiga daje jasne odgovore kako se dokument puni teksturama, a kako tekstom - izbor fonta prije i u toku definisanja izgleda dokumenta, rad sa stilovima (od definisanja do mijenjanja), kako u tekst ubaciti i formatizovani sliku ili grafiku, objekti u InDesignu, elegantan rad sa tabelama, bojenje teksta i objekata, štampanje finalnog rezultata itd. Kratak sadržaj: Uvod Čemu služi InDesign? Kome je namenjena knjiga? Početak rada u InDesignu CS2 Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Startovanje InDesigna CS2 Radno okruženje Izgled prozora Delovi InDesign prozora Rad sa dokumentima Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Otvaranje dokumenata Otvaranje novog dokumenata Otvaranje postojećeg dokumenata Prikaz dokumenata Snimanje i zatvaranje dokumenata Snimanje dokumenta prvi put Snimanje dokumenta u toku rada Zatvaranje dokumenta Rad sa tekstom Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Unos teksta Kucanje teksta Ulivanje teksta Prelivanje teksta Kretanje kroz tekst korišćenjem miša Kretanje kroz tekst pomoću tastature Selektovanje teksta Selektovanje teksta korišćenjem miša Selektovanje teksta upotrebom tastature Brisanje teksta Kopiranje i odsecanje teksta Kopiranje teksta Odsecanje teksta Komande Undo i Redo Formatiranje karaktera teksta Podešavanje vrste fonta Podešavanje veličine fonta Podešavanje stila fonta Podešavanje boje fonta Primena elektronskih stilova na font Podešavanje razmaka izmeu karaktera i linija teksta Skaliranje i iskošenje teksta Formatiranje paragrafa Poravnanje teksta paragrafa (Alignment) Prostor pre i posle paragrafa Označene (Bulleted) i numerisane (Numbered) liste Korišćenje tabulatora Korišćenje uvlačenja Kreiranje fusnota Formatiranje početnog inicijal slova Ubacivanje simbola i specijalnih znakova Pronalaženje i zamena teksta Kreiranje dokumenata sa više kolona Rad sa stilovima Stilovi pasusa (Paragraph Styles) Stilovi karaktera (Caracter Styles) Rad sa slikama Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Crtanje okvira za sliku Podešavanje veličine okvira Automatsko podešavanje slike i okvira Obilaženje teksta oko objekata Postavljanje linijske grafike u tekst Rad sa objekatima Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Pomeranje objekata Kopiranje i premeštanje objekata Dupliciranje objekata Transformisanje objekata Rotiranje objekata Skaliranje objekata Upotreba alata Free Transform Tool Iskošenje objekata Aranžiranje objekata Poravnanje objekata Rad sa linijama Pregled tipova popunjavanja Popunjavanje šablonima Prelivna popunjavanja Popunjavanje teksturama Popunjavanje PostScript šablonima Crtanje linija Crtanje prave linije alatom Pen Tool Crtanje prave linije alatom Pen Tool Modifikovanje linija Promenom pozicije tačaka linije Promenom pozicije ručica za kontrolu zakrivljenosti linije Konvertovanjem iz krivih tačaka u ugaone i obrnuto Crtanje linije alatom Pencil Upotreba alata Erase Crtanje linija alatom Line Tool Dodavanje strelica Tabele Kreiranje tabela Modifikovanje tabela Formatiranje tabela Postavljanje teksta u tabelu Postavljanje slike u tabelu Boja i bojenje u InDesignu Režimi boja Bojenje teksta Bojenje objekata Višestrani dokument Rad sa master stranama Dodavanje praznih strana Štampanje Podešavanje opcija za štampanje Learn More
  8. IT Project+

    IT Project+

    82,00 KM

    Priručnik za pripremu ispita Ispit PK0-001. Ovo je knjiga koja vam je potrebna za pripremu ispita IT Project+ organizacije CompTIA. Uključuje i najnoviji softver - Test sistem sa nekoliko stotina izazovnih pitanja - Dva testa za vežbanje - Kompletna knjiga u digitalnom formatu Priručnik sadrži: - Detaljnu obradu svih ciljeva ispita - Korisne podatke o mrežnom hardveru - Više stotina sadržajnih pitanja, u knjizi i na pratećem CD-u - Vodeći softver za pripremu ispita, uključujući i program za testiranje Stručna obrada svih ciljeva ispita, uključujući: - Definisanje obima projekta - Razvoj projektne povelje - Izrada plana za upravljanje projektom - Analiza zahteva - Procena i izbegavanje rizika - Pokretanje procesa kontrole izmena - Upravljanje resursima i vremenom - Uočavanje i otklanjanje problema - Realizacija opsežnog procesa revizije projekta Sadržaj CD-a - Prateći CD sadrži osnovne alate i materijal za pripremu, računajući i Sybex-ov EdgeTest sistem testiranja za ispit IT Project+. Na njemu se nalazi više stotina praktičnih pitanja, koji omogućavaju testiranje nakon svake pročitane glave, ili u skladu sa kategorijom ciljeva. Tu je jedan kontrolni test i jedan test za vežbanje, koji će pomoći u pripremi za pravi ispit. Na CD-u se nalazi i elektronska kopija knjige, koja omogućava detaljno pretraživanje. CD sadrži i poseban program za testiranje, jedan kontrolni i jedan test za vežbanje. Poseban sadržaj: stvarni primer iz prakse i detaljan prikaz ispitnih ciljeva. Detaljno obrađuje sve zvanično definisane ciljeve ispita. O autoru William Heldman, IT Project+, MCSE, MCT, izvršni direktor u Office of Information Technology u Denveru, posjeduje veliko iskustvo u oblastima realizacije i rukovođenja projektima. Napisao je, ili je učestvovao u pisanju, deset knjiga iz oblasti informacionih tehnologija, uključujući i knjige za sticanje MSCE (Microsoft Certified System Engineer) sertifikata, kao i istaknute članke za Microsoft Certified Professional i Windows2000/XP časopise. Kratak sadržaj Uvod Kontrolni test Glava 1. Osnove upravljanja projektima Glava 2. Sinteza projekta i kreiranje projektne povelje Glava 3. Početno definisanje projektnog obima Glava 4. Fino podešavanje obima projekta Glava 5. Konačno definisanje obima projekta i njegova prezentacija Glava 6. Analiza zahteva i procena rizika Glava 7. Izrada projektnog plana Glava 8. Dekompozicija čitavog posla i završetak faze planiranja projekta Glava 9. Upravljanje budžetom, vremenski plan, procene i komunikacija Glava 10. Kontrola projekta Glava 11. Upravljanje izmenama u projektu Glava 12. Rukovođenje timom, upravljanje resursima i kvalitetom Glava 13. Zatvaranje projekta Dodaci Dodatak A. Upravljanje projektima na Internetu Dodatak B. Test za vežbanje Rečnik Indeks Learn More
  9. Kreiranje Internet prezentacije brzo i lako

    Kreiranje Internet prezentacije brzo i lako

    17,50 KM

    Ova knjiga je namjenjena svima onima koji žele bezbolno da uđu u svijet izrade web prezentacija. Kroz 11 poglavlja upoznaćete se sa svim fazama kreiranja web prezentacije, počev od pripreme grafičkih elemenata u Photoshopu CS, pa sve do finalizacije projekta u Dreamweaver MX-u. Pokrivene su sve oblasti bitne za kreiranje, održavanje i ažuriranje web prezentacija: importovanje i formatiranje teksta, importovanje i rad sa slikama, kreiranje linkova, rad sa šablonima, upotreba ugrađenih java skriptova, kreiranje mapa slika, kreiranje i modifikovanje tabela i još mnogo toga. Nakon savladavanja ove knjige imaćete svo znanje potrebno za samostalno kreiranje internet prezentacija. Kratak sadržaj: Uvod Prvo poglavlje - Photoshop CS i web dizajn Drugo poglavlje - Dreamweaver MX Treće poglavlje - Kreiranje osnovnih stranica i rad sa tekstom Četvrto poglavlje - Podešavanje generalnih parametara Dreamweaver MX-a Peto poglavlje - Rad sa slikama u Dreamweaver MX-u Šesto poglavlje - Forme Sedmo poglavlje - Rad sa tabelama u Dreamweaver MX-u Osmo poglavlje - Ponašanja u Dreamweaver MX-u Deveto poglavlje - Šabloni u Dreamweaver MX-u Deseto poglavlje - Dreamweaver i HTML Jedanaesto poglavlje - Kreiranje vašeg prvog web sajta Learn More
  10. LightWave 3D 8 za Wwisindows i Macintosh

    LightWave 3D 8 za Wwisindows i Macintosh

    53,00 KM

    Naučite LightWave 3D sami na brz i lak način! Ovaj vizuelni brzi vodič umesto dugačkih objašnjenja koristi slike. Za tren oka ćete biti u toku! Potrebno vam je da brzo naučite LightWave 3D? Pokušajte sa vizuelnim brzim vodičem! Ima lak, vizuelan pristup upoznavanju sa programom LightWave 3D, koristeći slike za upoznavanje sa softverom i uputstva. Koristi se kao priručnik - sami tražite ono što vam je potrebno i krećete pravo na posao. Bez predugačkih pasusa - koncizni, direktni komentari objašnjavaju sve što vam je potrebno. Arthur Howe je počeo da koristi program LightWave 3D još 1994. godine, praveći animacije za televizijske reklame i korporativne video snimke. Radio je u nekoliko kompanija koje se bave vizuelnim efektima, uključujući Digital Domain i Netter Digital. Od 1996. do 2002. godine radio je kao koordinator testiranja softvera kompanije Newtek, a potom i kao menadžer projekta, učestvujući u razvijanju programa LightWave 3D. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC, firmi koja se bavi tehničkim savetovanjem. Brian E. Marshall već devet godina koristi program LightWave 3D. Predavao je kompjutersku grafiku na Akademiji Umetnosti u San Francisku i Tehnološkom Institutu Nove Engleske u Woriku (Rod Ajlend). Radio je kao pisac u NewTek-ovom timu za dokumentaciju, viši animator / tehnički urednik u kompaniji Midway Games i glavni animator u kompaniji Knowware, Inc. Trenutno je partner u kompaniji H2MW Consultants, LLC. Kratak sadržaj Sadržaj Uvod Poglavlje 1 Početak rada Poglavlje 2 Obilazak prikaza Poglavlje 3 Kreiranje geometrije Poglavlje 4 Uređivanje geometrije Poglavlje 5 Mape krajnjih tačaka Poglavlje 6 Početak animacije Poglavlje 7 Objekti i kosti Poglavlje 8 Osvetljenje Poglavlje 9 Kamere Poglavlje 10 Napredne alatke za animaciju Poglavlje 11 Kreiranje specijalnih efekata Poglavlje 12 Površine i teksture Poglavlje 13 Renderovanje scene Indeks Learn More

Artikli 41 do 50 od 632 ukupno

Stranica:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7
Set Descending Direction
Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Preporuka

Ostale knjige na preporuci

Popust

Ostale knjige na popustu