Detalji
Precizno i vrlo ekonomično konstruisane, uz jedinstvo mjesta, vremena i radnje, malo likova i fokus na razvijanje njihovih odnosa i radnju koja proizlazi iz samoga dijaloga, ove drame se na prvi pogled mogu činiti i minimalističkima, ali su ispod te površine veoma bogate.
U centru AUTOPORTRETA je savremeni sarajevski likovni umjetnik, koji postavlja svoju prvu izložbu, dok u LJETOPISU pratimo mladog bibliofila, koji traga za raritetnim izdanjem Bašeskijinog Ljetopisa. Kroz dijalog sa likovima kustosa i bibliotekara, kao predstavnicima klasičnih institucija kulture, obje drame će otvoriti brojna pitanja kulturne sadašnjosti i prošlosti, te pozicije umjetnosti u savremenom trenutku.
Kao što i sama drama živi od dijaloga, tako se i Lagumdžija svojim dramama prije svega želi uključiti u dijalog povodom temeljnih pitanja odnosa našega društva prema kulturi uopće, te naglasiti one probleme koje on smatra posebno značajnima.
Fahrudin Kujundžić