Detalji
Više nema potrebe da lutate i tragate za pravim rješenjem za izradu biznis plana. Naučite od najboljih. Vodeći američki autori napravili su ovaj komplet - knjigu i disk. Bez obzira na to da li tek razmišljate o pokretanju posla ili imate razrađen biznis, da li radite sami, sa nekoliko saradnika, u malom preduzeću, organizaciji srednje veličine, velikoj kompaniji ili neprofitnoj organizaciji, ovdje ćete naći detaljno opisan postupak izrade i/ili ažuriranja svakog dijela poslovnog plana.
Napisana tako da zadovolji vaše potrebe u oblasti planiranja poslovanja, ova knjiga obuhvata sve - od sagledavanja tržišta i konkurencije, privlačenja investicionog kapitala, preko ciljanog obraćanja kupcima, do jasnog formulisanja misije i vizije poslovnog poduhvata. Izuzetno praktični primjeri i obrasci s relevantnim pitanjima na koja odgovorate, omogućiće vam da organizovano i sistematično napravite biznis plan.
Saznajte kako da:
- Procijenite svoju poslovnu ideju i izglede za njen uspjeh
- Definišete misiju svog poslovanja
- Procijenite svoje kupce i konkurenciju
- Prilagodite plan svojim potrebama
- Obezbijedite finansijska sredstva
- Predviđate kretanje poslovanja i planirate budžet
Na pratećem CD-u nalaze se korisni obrasci i materijali: svi dijelovi poslovnog plana, tabele za evidentiranje prihoda i režijskih troškova, pregledi poslovanja, profili kupaca i još mnogo toga.
Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Pokrenite mašineriju planiranja
Poglavlje 2: Rađanje dobre poslovne ideje
Poglavlje 3: Definišite svoj poslovni cilj
Poglavlje 4: Upoznajte svoje poslovno okruženje
Poglavlje 5: Odredite svoj strateški pravac
Poglavlje 6: Opišite posao kojim se bavite
Poglavlje 7: Izrada marketinškog plana
Poglavlje 8: Dešifrovanje i predstavljanje finansijske situacije
Poglavlje 9: Planiranje poslovanja za jednu osobu
Poglavlje 10: Poslovni plan za malo preduzeće
Poglavlje 11: Planiranje za preduzeće s razrađenim poslovanjem
Poglavlje 12: Planiranje poslovanja neprofitne organizacije
Poglavlje 13: Planiranje elektronskog poslovanja
Poglavlje 14: Sastavljanje plana
Poglavlje 15: Primjena poslovnog plana
Poglavlje 16: Deset znakova da treba prepraviti plan
Poglavlje 17: Deset načina da procjenite novu poslovnu ideju
Poglavlje 18: Deset načina da obezbjedite sredstva za poslovni plan
Poglavlje 19: Deset stvari koje treba znati o rizičnom kapitalu
Poglavlje 20: Deset načina da primjenite poslovni plan
Dodatak: O pratećem CD-u
Indeks