Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Zvezde supermarket kulture - medijska slava u potrošačkom društvu

Zvezde supermarket kulture - medijska slava u potrošačkom društvu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7102-447-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2930

Broj strana:

203

Težina:

509 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

21,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvijezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrijednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvijezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrijednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.
Potreba da se postane slavan i živi životom zvijezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvijezde predstavljaju ključne eksponente vrijednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmjereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvijezde utiču na svakodnevni život publike.

„Posvećujući pažnju analizi robnog karaktera zvijezda i njihove suštinske neautentičnosti oblikovane medijskim djelovanjem, Vukadinovićeva uočava ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u procesu interpretacije medijske slike slavnih.“

dr Milena Dragićević Šešić,
prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2013
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvijezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrijednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvijezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrijednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije. Potreba da se postane slavan i živi životom zvijezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvijezde predstavljaju ključne eksponente vrijednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmjereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvijezde utiču na svakodnevni život publike. „Posvećujući pažnju analizi robnog karaktera zvijezda i njihove suštinske neautentičnosti oblikovane medijskim djelovanjem, Vukadinovićeva uočava ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u procesu interpretacije medijske slike slavnih.“ dr Milena Dragićević Šešić, prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter