Detalji
Studija Zvezde supermarket kulture, s podnaslovom Medijske zvijezde u potrošačkom društvu, analizira aktuelni sistem vrijednosti građana Srbije, njihov odnos prema slavi i prema medijskim zvijezdama. Centralno pitanje ove knjige jeste uticaj tabloidizacije medija na stvaranje vrijednosti, kao i na odnos publike prema slavi i slavnima, s posebnim osvrtom na taj fenomen u specifičnim društvenim i kulturnim okolnostima današnje Srbije.
Potreba da se postane slavan i živi životom zvijezda naročito je svojstvena mladima i predstavlja primarni efekat hedonističke vrednosne orijentacije. Autorka ukazuje na neslavnu činjenicu da medijske zvijezde predstavljaju ključne eksponente vrijednosnih obrazaca u periodu tranzicije. Stoga je njeno interesovanje usmjereno prevashodno na istraživanje da li i kako zvijezde utiču na svakodnevni život publike.
„Posvećujući pažnju analizi robnog karaktera zvijezda i njihove suštinske neautentičnosti oblikovane medijskim djelovanjem, Vukadinovićeva uočava ključnu ulogu publike u tržišnom vrednovanju medijskih ličnosti, kao i u procesu interpretacije medijske slike slavnih.“
dr Milena Dragićević Šešić,
prof. Univerziteta umetnosti u Beogradu