Detalji
Vizualni jezik ove knjige okarakteriziran je modelom roršahove mrlje - vizualnom formom koja je u novije vrijeme globalno i ponovno prisutna u grafičkom dizajnu.
Sama forma roršahove mrlje sugerira bijeg od značenja i, upotrijebljena u govoru grafičkog dizajna, nalazi se s druge strane značenjski krajnje pročišćene vizualne informacije. Nasuprot svijeta u kome se zahtijeva krajnja jasnost i ekonomija znaka, značenja, kreirana po modelu roršahove mrlje u knjizi Životom vode jesu otvorena - ona se pretaču jedno u drugo. To je pretakanje uočljivo i kao likovni metod - da bi se povezale likovne forme (apstraktne i figuralne forme, te tipografski oblici) one se dijelom preklapaju i formalno su nedovršene.
Tako je likovna informacija ove otvorene kompozicije pitka i poziva na učešće. Recepcija ove knjige je time otvorena za boravljenje - svojevrstan poziv za dovršavanjem značenja i zatvaranjem ostvarene likovne kompozicije.