Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.230

Facebook slicica

Katalog

Kako razgovaramo - Problemi i rešenja

Kako razgovaramo - Problemi i rešenja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-521-2808-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

V5992

Broj strana:

320

Težina:

370 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

19,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Opšta psihologija komunikacije.

Knjiga Fridmana Šulca fon Tuna, psihologa i eksperta za komunikaciju, klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, na univerzitetima i obukama za poslovne veštine. Knjiga je namenjena širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije.

U poslovnoj komunikaciji, u razgovoru sa partnerom ili u ma kojoj drugoj vrsti svakodnevnog međuljudskog odnosa, često se suočavamo sa raznim teškoćama. Ne uspevamo da jasno prenesemo drugoj osobi svoje misli ili osećanja, a često i pogrešno razumemo šta osoba sa kojom razgovaramo želi da nam saopšti. Tako razgovori dovode do nesporazuma, koji mogu prerasti u svađe, a da nije jasno šta je uzrok tome. Kako razgovaramo analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose.

  • Prevodilac: Dušica Milojković
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2018
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Opšta psihologija komunikacije. Knjiga Fridmana Šulca fon Tuna, psihologa i eksperta za komunikaciju, klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, na univerzitetima i obukama za poslovne veštine. Knjiga je namenjena širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije. U poslovnoj komunikaciji, u razgovoru sa partnerom ili u ma kojoj drugoj vrsti svakodnevnog međuljudskog odnosa, često se suočavamo sa raznim teškoćama. Ne uspevamo da jasno prenesemo drugoj osobi svoje misli ili osećanja, a često i pogrešno razumemo šta osoba sa kojom razgovaramo želi da nam saopšti. Tako razgovori dovode do nesporazuma, koji mogu prerasti u svađe, a da nije jasno šta je uzrok tome. Kako razgovaramo analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter