Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Svaki učenik može uspjeti

Svaki učenik može uspjeti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-097-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K4180

Broj strana:

144

Težina:

550 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

27,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Na temelju dugogodišnjeg rada u osnovnim i srednjim školama, u kojima se provodi projekt Glasserova kvalitetna škola, autor objašnjava zašto sadašnji sustav školovanja nije uspješan i kako bi se uspostavljanjem kompetentnog razreda stanje u školstvu moglo promijeniti nabolje. Kao glave krivce za loše stane navodi sustav ocjenjivanja u kojemu i učenici koji jedva nešto nauče dobivaju prolazne ocjene; u kojima se inzistira na učenju i zapamćivanju činjenica, a ne razvija se vještina razumijevanja i rješavanja problema.

Iz knjige:

Kad preporučim učiteljima da razmisle o poučavanju bez ubojitih navika izvanjske kontrole oni kažu: Ali ovo dijete mi ometa nastavu. Što da radim, da ga ignoriram i pustim da mi unište sve što pokušavam činiti?!

Apsolutno ne. Ne ignorirajte ga. Čim počne sa svojim uobičajenim ponašanjima, predlažem vam da se počnete odnositi prema njemu primjenjujući teoriju izbora. Umjesto da mu prijetite ili ga kažnjavate primijenite sedam navika teorije izbora: skrbite, slušajte, podržavajte, pridonosite, ohrabrujte, vjerujte i prijateljujte.

U kvalitetnoj školi cijeli je sustav oblikovan tako da pomogne svim učenicima poboljšati svoj život kroz učenje - učenje informacija, vještina i vrijednosti koje će im pomoći živjeti odgovorno i uspješno, sada i u budućnosti. Naš je cilj pomoći učenicima da ostvare svoje najviše potencijale i razviju osobnu odgovornost i samokontrolu, ne prisilom, prijetnjom ili nagradom, nego poučavajući ih da zadovolje osnovne ljudske potrebe na odgovoran, djelotvoran način i naučiti ih rješavati probleme razgovarajući o njima.

U školama koje su to učinile znali su točno što treba činiti i to čine cijeli dan. Oni su promijenili način ophođenja s učenicima da bi im se približili osobno i u grupi, ili drugim riječima - povezali su se.

Ako ravnatelj ne predvodi put, neće ni biti važnijih promjena nabolje. Riječ predvodi je ključna. Vođa je netko koga pratite zato što to želite i zato što će vam njegovo vođenje pomoći u učinkovitosti i zadovoljstvu u radu. On je ključ tog procesa.

Odabrali ste najteži posao koji ima veze s odnosima među ljudima. Ništa nije slično onome što morate učiniti da biste stvorili odnose potrebne za uspješno poučavanje.

  • Originalni naziv: Every Student Can Succeed...
  • Prevodilac: Ana-Mari Gnjatović, Hana Žigo
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2001
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Na temelju dugogodišnjeg rada u osnovnim i srednjim školama, u kojima se provodi projekt Glasserova kvalitetna škola, autor objašnjava zašto sadašnji sustav školovanja nije uspješan i kako bi se uspostavljanjem kompetentnog razreda stanje u školstvu moglo promijeniti nabolje. Kao glave krivce za loše stane navodi sustav ocjenjivanja u kojemu i učenici koji jedva nešto nauče dobivaju prolazne ocjene; u kojima se inzistira na učenju i zapamćivanju činjenica, a ne razvija se vještina razumijevanja i rješavanja problema. Iz knjige: Kad preporučim učiteljima da razmisle o poučavanju bez ubojitih navika izvanjske kontrole oni kažu: Ali ovo dijete mi ometa nastavu. Što da radim, da ga ignoriram i pustim da mi unište sve što pokušavam činiti?! Apsolutno ne. Ne ignorirajte ga. Čim počne sa svojim uobičajenim ponašanjima, predlažem vam da se počnete odnositi prema njemu primjenjujući teoriju izbora. Umjesto da mu prijetite ili ga kažnjavate primijenite sedam navika teorije izbora: skrbite, slušajte, podržavajte, pridonosite, ohrabrujte, vjerujte i prijateljujte. U kvalitetnoj školi cijeli je sustav oblikovan tako da pomogne svim učenicima poboljšati svoj život kroz učenje - učenje informacija, vještina i vrijednosti koje će im pomoći živjeti odgovorno i uspješno, sada i u budućnosti. Naš je cilj pomoći učenicima da ostvare svoje najviše potencijale i razviju osobnu odgovornost i samokontrolu, ne prisilom, prijetnjom ili nagradom, nego poučavajući ih da zadovolje osnovne ljudske potrebe na odgovoran, djelotvoran način i naučiti ih rješavati probleme razgovarajući o njima. U školama koje su to učinile znali su točno što treba činiti i to čine cijeli dan. Oni su promijenili način ophođenja s učenicima da bi im se približili osobno i u grupi, ili drugim riječima - povezali su se. Ako ravnatelj ne predvodi put, neće ni biti važnijih promjena nabolje. Riječ predvodi je ključna. Vođa je netko koga pratite zato što to želite i zato što će vam njegovo vođenje pomoći u učinkovitosti i zadovoljstvu u radu. On je ključ tog procesa. Odabrali ste najteži posao koji ima veze s odnosima među ljudima. Ništa nije slično onome što morate učiniti da biste stvorili odnose potrebne za uspješno poučavanje.

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter