Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.417

Facebook slicica

Katalog

Vrednovanje pedagoškog rada u školi - Susret sa metodičkom praksom

Vrednovanje pedagoškog rada u školi - Susret sa metodičkom praksom

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789958311727

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B1412

Broj strana:

290

Težina:

687 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

20,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Ovaj rukopis predstavlja značajan doprinos na polju
pedagogije, ulazeći u širi kontekst metodoloških koncepcija vrednovanja pedagoškog rada
škole kao odgojno-obrazovne ustanove. Knjiga je interdisciplinarnog karaktera, jer povezuje
više znanstvenih oblasti integriranih kroz fenomen kvalitete i njenog vrednovanja u školi,
koja je ključni fokus bavljenja autora. Posebno mjesto i važnost autor pridaje kvaliteti ne
samo nastavnog nego ukupnog pedagoškog rada u školi, koji obuhvaća širi korpus elemenata
za vrednovanje pedagoških procesa, stanja, ishoda i sl. koji se manifestiraju u sustavu rada
odgojno-obrazovne ustanove. Pored toga, knjiga predstavlja iskorak u suvremenom pristupu
metodologiji vrednovanja kvalitete, tretira različite aspekte moderne logike pedagoške
prakse i stvara jasan uvid u povezanost kvalitete odgojno-obrazovnog i nastavnog rada.
Knjiga se pojavljuje u vrijeme kada su u Bosni i Hercegovini aktualne reforme svih razina
institucijskog školstva, te pruža nove spoznaje o formama evaluacije kvalitete pedagoškog
rada svih sudionika u sustavu odgojno obrazovne ustanove kao što je škola. Pored toga što
smatram kako ova knjiga predstavlja neuobičajeno i poticajno akademsko i stručno djelo,
koje je korisno svima koji se bave ili se planiraju baviti pedagoškim i nastavnim radom u
odgojno-obrazovnom sustavu, ona je naročito vrijedna stručnim suradnicima pedagozima idefektolozima, kao i direktorima zbog upravljanja i nadzora kvalitete pedagoškog rada škole.
Imajući u vidu činjenicu da se razvoj naučnog života i univerzitetskih studija u suvremenom
svijetu odvija veoma brzo i pred sve svoje aktere postavlja cijeli niz ozbiljnih zahtjeva, u
nastavnoj i pedagoškoj praksi, svakim danom javljaju se i novi izazovi kako pred nastavnicima
tako i pred učenicima i roditeljima. Zbog toga se nameću i same potrebe za razvojem sve više
novih i moderno obrazovanih kadrova, kako za istraživački rad u znanosti, tako isto i za rad u
struci različitih profila profesionalnih zanimanja. Znanstveno-istraživački rad i obrazovni rad
usko su povezani i neraskidivi. Bez kvalitetnog znanstvenog rada ne može biti ni
odgovarajućeg kvaliteta obrazovnog rada, naročito promatrano u kontekstu pedagogije, koja
konstantno traga za novim odgovorima na mnoga pitanja iz same pedagoške prakse i čiji je
cilj stalno unaprjeđenje kvalitete u odgojno-obrazovnom radu.
Koncept rukopisa konstruiran je iz dva smisleno povezana dijela. Prvi dio predstavlja
teorijsku elaboraciju kvalitetne škole, školske dokimologije i sl., dok drugi dio predstavlja
susret s metodičkom praksom, koji pored teorijske elaboracije obuhvaća i koncepte i modele
predstavljene kroz priloge iz same nastavne prakse. Jedno od važnih pitanja koje zauzima
posebno mjesto u knjizi je bavljenje upravljanjem procesima kvalitetne škole. Autor jasno i
nedvosmisleno pruža odgovor na ključno pitanje, koje se odnosi na kriterije kvalitete
vrednovanja pedagoškog rada škole kao i kriterije vrednovanja kvalitete nastavnog rada.
Pored teorijskih elaboracija koje se oslanjaju na kvalitetnu školu i školsku dokimologiju, autor
je u prilozima rukopisa ponudio brojne inventare, instrumente, baterije testova, nastavne
pripreme, skalare, upitnike, grafikone, skice i mape kako bi samim studentima približio uvid u
pedagošku i metodičku praksu, ali kako bi ih ponudio i samom nastavnom osoblju i stručnim
suradnicima zbog olakšavanja rada u pedagoškoj i nastavnoj praksi. Posebnu pažnja autor u
knjizi posvećuje pisanju programa za nastavni i pedagoški rad. U tom kontekstu, autor je
ponudio primjere godišnjih programa rada direktora, stručnih suradnika pedagoga i
psihologa, defektologa, te istaknuo primjere godišnjeg programa rada nastavnika. Značajan
dio rukopisa autor je posvetio i metodologiji izrade godišnjeg programa rada škole, koji je po
uzoru na model Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona predstavio u kontekstu važnog dokumenta bez kojeg je nezamisliv rad škole.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 175x245
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Ovaj rukopis predstavlja značajan doprinos na polju pedagogije, ulazeći u širi kontekst metodoloških koncepcija vrednovanja pedagoškog rada škole kao odgojno-obrazovne ustanove. Knjiga je interdisciplinarnog karaktera, jer povezuje više znanstvenih oblasti integriranih kroz fenomen kvalitete i njenog vrednovanja u školi, koja je ključni fokus bavljenja autora. Posebno mjesto i važnost autor pridaje kvaliteti ne samo nastavnog nego ukupnog pedagoškog rada u školi, koji obuhvaća širi korpus elemenata za vrednovanje pedagoških procesa, stanja, ishoda i sl. koji se manifestiraju u sustavu rada odgojno-obrazovne ustanove. Pored toga, knjiga predstavlja iskorak u suvremenom pristupu metodologiji vrednovanja kvalitete, tretira različite aspekte moderne logike pedagoške prakse i stvara jasan uvid u povezanost kvalitete odgojno-obrazovnog i nastavnog rada. Knjiga se pojavljuje u vrijeme kada su u Bosni i Hercegovini aktualne reforme svih razina institucijskog školstva, te pruža nove spoznaje o formama evaluacije kvalitete pedagoškog rada svih sudionika u sustavu odgojno obrazovne ustanove kao što je škola. Pored toga što smatram kako ova knjiga predstavlja neuobičajeno i poticajno akademsko i stručno djelo, koje je korisno svima koji se bave ili se planiraju baviti pedagoškim i nastavnim radom u odgojno-obrazovnom sustavu, ona je naročito vrijedna stručnim suradnicima pedagozima idefektolozima, kao i direktorima zbog upravljanja i nadzora kvalitete pedagoškog rada škole. Imajući u vidu činjenicu da se razvoj naučnog života i univerzitetskih studija u suvremenom svijetu odvija veoma brzo i pred sve svoje aktere postavlja cijeli niz ozbiljnih zahtjeva, u nastavnoj i pedagoškoj praksi, svakim danom javljaju se i novi izazovi kako pred nastavnicima tako i pred učenicima i roditeljima. Zbog toga se nameću i same potrebe za razvojem sve više novih i moderno obrazovanih kadrova, kako za istraživački rad u znanosti, tako isto i za rad u struci različitih profila profesionalnih zanimanja. Znanstveno-istraživački rad i obrazovni rad usko su povezani i neraskidivi. Bez kvalitetnog znanstvenog rada ne može biti ni odgovarajućeg kvaliteta obrazovnog rada, naročito promatrano u kontekstu pedagogije, koja konstantno traga za novim odgovorima na mnoga pitanja iz same pedagoške prakse i čiji je cilj stalno unaprjeđenje kvalitete u odgojno-obrazovnom radu. Koncept rukopisa konstruiran je iz dva smisleno povezana dijela. Prvi dio predstavlja teorijsku elaboraciju kvalitetne škole, školske dokimologije i sl., dok drugi dio predstavlja susret s metodičkom praksom, koji pored teorijske elaboracije obuhvaća i koncepte i modele predstavljene kroz priloge iz same nastavne prakse. Jedno od važnih pitanja koje zauzima posebno mjesto u knjizi je bavljenje upravljanjem procesima kvalitetne škole. Autor jasno i nedvosmisleno pruža odgovor na ključno pitanje, koje se odnosi na kriterije kvalitete vrednovanja pedagoškog rada škole kao i kriterije vrednovanja kvalitete nastavnog rada. Pored teorijskih elaboracija koje se oslanjaju na kvalitetnu školu i školsku dokimologiju, autor je u prilozima rukopisa ponudio brojne inventare, instrumente, baterije testova, nastavne pripreme, skalare, upitnike, grafikone, skice i mape kako bi samim studentima približio uvid u pedagošku i metodičku praksu, ali kako bi ih ponudio i samom nastavnom osoblju i stručnim suradnicima zbog olakšavanja rada u pedagoškoj i nastavnoj praksi. Posebnu pažnja autor u knjizi posvećuje pisanju programa za nastavni i pedagoški rad. U tom kontekstu, autor je ponudio primjere godišnjih programa rada direktora, stručnih suradnika pedagoga i psihologa, defektologa, te istaknuo primjere godišnjeg programa rada nastavnika. Značajan dio rukopisa autor je posvetio i metodologiji izrade godišnjeg programa rada škole, koji je po uzoru na model Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona predstavio u kontekstu važnog dokumenta bez kojeg je nezamisliv rad škole.

Dodatne informacije

Izdavač Off-Set
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter