Detalji
Od tržišne vrijednosti marke bazirane na potrošaču do finansijskog vrednovanja!
Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autor živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih evropskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsijeku diplomskih i MBA studija.
Knjiga predstavlja efikasnu mikro analizu autora na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrednost. Analizirajući vrijednost marke u jednoj finansijskoj insistuciji autor se koristi finansijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke.
Ova knjiga bi trebala da ima širok spektar publike, kako akademske tako i običnih čitaoca, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško finansijske vrijednosti marke, potkrijepljenu empirijskim istraživanjima autora.
Iz kratkog sadržaja:
1. Trgovinski znak, marka i vrijednost marke
2. Vrednovanje poduzeća
3. Trgovinski znak u pravu i računovodstvu
4. Financijsko vrednovanje marke
5. Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka
6. Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka koja povezuje zajedničke aspekte metoda