Detalji
Naglašavajući važnost dobrih odnosa u razredu - između učenika te između učenika i učitelja, a onda i roditelja, autorica u Uvodnim napomenama obrazlaže potrebu vježbanja životnih vještina, a zatim kroz Aktivnosti i Radionice poučava kako se te vještine uvježbavaju (zadovoljavanje potreba, izbori i odluke, prava djece, samopoštovanje i samosvijest, osjećaji, mišljenje i komunikacija). Ovaj jedinstveni priručnik namijenjen je razrednicima, ali i roditeljima i učenicima, te svima koji rade s djecom do njihove punoljetnosti.
Priručnik pod nazivom Vježbanjem životnih vještina smatram vrlo uspjelim priručnikom za razrednike. Dobro je što je autorica odabrala izraz životne vještine, a ne komunikacijske ili socijalne, jer je na taj način naglasila da je zaista odgojna uloga škole baviti se učenikom kao osobom, dakle proširiti sadržaje učenja u školi na meki realitet, na život i odgoj. Također je autorica na taj način pokazala da je zadatak i drugih stručnjaka u školi, primjerice socijalnih pedagoga, među ostalim i pomoći nastavnicima u nošenju sa sve složenijom svakodnevnicom u kojoj škola kao cjelina i svaki pojedinac u njoj danas živi.