Detalji
Uz knjigu Visual Basic 6 za neupućene naučite odmah kako da koristite Visual Basic na zabavan i lak način. Od samih početaka pisanja koda u Basicu do uzbudljive distribucije programa, autor donosi neuobičajen, duhovit i svima razumljiv pogled na svjet Visual Basica. Naučićete kako da brzo napravite izuzetne programe za Windows 95, Windows 98 i Windows NT. Osnove programiranja na Basicu objašnjene su razumljivim jezikom, a knjiga sadrži i vaš komplet prve pomoći za objektno orijentisano programiranje.
U knjizi ćete naći praktične savjete za svakodnevni rad:
- Napravite privlačan korisnički interfejs: dugmad, okvire i trake za pomjeranje sadržaja
- Savladajte glavne menije, podmenije, padajuće menije i pomoćne menije
- Naučite kako se koristi objektno orijentisano programiranje u Visual Basicu
- Saznajte kako se pišu potprogrami koje mogu svi da koriste
- Ugradite sopstvene ActiveX kontrole u aplikacije
- Sačuvajte i učitavajte informacije uskladiđtene u bazama podataka poput onih iz Microsoftovog Accessa.
Knjiga sadrži i praktičan podsjetnik za Visual Basic 6.
Uz knjigu je piložen CD koji sadrži izvorni kod iz knjige i mnoge probne (InstallShield Express, Crescent Internet ToolPak 4.1, VBAssista 5.0) i demo (VSFLEX 3.0, VSREPORTS, VSDOCX, VSDATA) verzije programa.
SADRžAJ
Uvod
Poglavlje 1: Kako radi Visual Basic
Poglavlje 2: Korisnički interfejs Visual Basica
Poglavlje 3: Projektovanje vašeg prvog korisničkog interfejsa
Poglavlje 4: Pisanje BASIC koda
Poglavlje 5: Dizajn za korisnički interfejs
Poglavlje 6: Obrasci i dugmad
Poglavlje 7: Liste i dugmad za izbor opcija
Poglavlje 8: Okviri za tekst
Poglavlje 9: Trake za pomeranje i natpisi
Poglavlje 10: Lijepe geometrijske slike i objekti
Poglavlje 11: Izrada i uređivanje padajućih menija
Poglavlje 12: Podmeniji, rastući meniji i iskačući meniji
Poglavlje 13: Okviri za dijalog
Poglavlje 14: Procedure za obradu događaja
Poglavlje 15: Upotreba promjenljivih
Poglavlje 16: Odgovaranje korisniku
Poglavlje 17: Aritmetički, logički i poredbeni operatori
Poglavlje 18: Znakovni nizovi
Poglavlje 19: Definisanje konstanti i korisćenje komentara
Poglavlje 20: Istrebljivanje buba
Poglavlje 21: Naredbe If-Then i If-Then-Else
Poglavlje 22: Naredba Select Case
Poglavlje 23: Petlje Do While i Do-Loop While
Poglavlje 24: Petlje Do Until i Do-Loop Until
Poglavlje 25: Petlje For Next koje umiju da broje
Poglavlje 26: Ugnježdjene petlje i Exit za brzo izlaženje
Poglavlje 27: Opšte procedure (potprogrami koje svi mogu da djele)
Poglavlje 28: Prosleđivanje argumenata
Poglavlje 29: Funkcije, jedinstvena vrsta potprograma
Poglavlje 30: Prelazak u višu klasu uz objektno orijentisano programiranje
Poglavlje 31: Rad sa datotekama
Poglavlje 32: Pravljenje baza podataka
Poglavlje 33: Koristenje datoteka iz programa za rad sa bazama podataka koje radije ne biste koristili
Poglavlje 34: Kako da program štampa razne stvari
Poglavlje 35: Deset tema koje nisu mogle da se uklope nigdje drugdje
Dodatak A: Sta se nalazi na CD-u?
Indeks