Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Višestruke inteligencije u razredu

Višestruke inteligencije u razredu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-70-X

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9641

Broj strana:

156

Težina:

440 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

42,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Thomas Armstrong jedan je od najboljih pedagoških interpretatora Gardnerove teorije višestrukih inteligencija. U svojim radovima, pa tako i u ovoj knjizi, pokazuje kako se ta teorija može primijeniti u svakodnevnom nastavnom radu. Svaki učenik ima potencijale za razvoj svih inteligencija i zato u nastavi valja uvažavati individualne razlike među učenicima, a učenje prilagoditi svakom učeniku. Knjiga sadrži mnoštvo praktičnih primjera i savjeta o tomu kako planirati i izvoditi nastavu imajući pritom u vidu znanje o višestrukim inteligencijama.

Iz uvoda

Ova knjiga rezultat je mog rada tijekom proteklih četrnaest godina na primjeni Gardnerove teorije višestrukih inteligencija u nastavnoj praksi. Teorija višestrukih inteligencija prvi put me privukla 1985. kada sam uvidio da ona pruža okvir za razgovor o unutarnjim darovima djece, osobito onih učenika koji su tijekom školovanja postali obilježeni kao LD (učenici s poteškoćama u učenju) i ADD (učenici s poremećajem nedostatka pažnje). Kao specijalist za poteškoće u učenju pri kraju 70-ih i početkom 80-ih, osjetio sam potrebu da se udaljim od, po mom viđenju, paradigme usmjerene na nedostatke u specijalnom obrazovanju. Želio sam stvoriti novi model koji će polaziti od onoga što sam jednostavno smatrao različitim darovima tzv. nesposobne djece. (...)

Od tada postupno raste svijest pedagoga o teoriji višestrukih inteligencija. Od modela koji je na početku, tijekom 80-ih, bio popularan uglavnom na području obrazovanja darovitih, te u pojedinim školama i kod pojedinih učitelja, teorija višestrukih inteligencija u idućem je desetljeću postala prihvaćena u mnogim lokalnim područjima i školama te među mnogim učiteljima u SAD-u i drugim zemljama. Pedagozi su radili na primjeni koncepata višestrukih inteligencija u nizu području, od programa vezanih za rano djetinjstvo do otvorenih koledža i centara za beskućnike.

  • Originalni naziv: Multiple Intelligences...
  • Prevodilac: Maja Šunjić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x265
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Thomas Armstrong jedan je od najboljih pedagoških interpretatora Gardnerove teorije višestrukih inteligencija. U svojim radovima, pa tako i u ovoj knjizi, pokazuje kako se ta teorija može primijeniti u svakodnevnom nastavnom radu. Svaki učenik ima potencijale za razvoj svih inteligencija i zato u nastavi valja uvažavati individualne razlike među učenicima, a učenje prilagoditi svakom učeniku. Knjiga sadrži mnoštvo praktičnih primjera i savjeta o tomu kako planirati i izvoditi nastavu imajući pritom u vidu znanje o višestrukim inteligencijama. Iz uvoda Ova knjiga rezultat je mog rada tijekom proteklih četrnaest godina na primjeni Gardnerove teorije višestrukih inteligencija u nastavnoj praksi. Teorija višestrukih inteligencija prvi put me privukla 1985. kada sam uvidio da ona pruža okvir za razgovor o unutarnjim darovima djece, osobito onih učenika koji su tijekom školovanja postali obilježeni kao LD (učenici s poteškoćama u učenju) i ADD (učenici s poremećajem nedostatka pažnje). Kao specijalist za poteškoće u učenju pri kraju 70-ih i početkom 80-ih, osjetio sam potrebu da se udaljim od, po mom viđenju, paradigme usmjerene na nedostatke u specijalnom obrazovanju. Želio sam stvoriti novi model koji će polaziti od onoga što sam jednostavno smatrao različitim darovima tzv. nesposobne djece. (...) Od tada postupno raste svijest pedagoga o teoriji višestrukih inteligencija. Od modela koji je na početku, tijekom 80-ih, bio popularan uglavnom na području obrazovanja darovitih, te u pojedinim školama i kod pojedinih učitelja, teorija višestrukih inteligencija u idućem je desetljeću postala prihvaćena u mnogim lokalnim područjima i školama te među mnogim učiteljima u SAD-u i drugim zemljama. Pedagozi su radili na primjeni koncepata višestrukih inteligencija u nizu području, od programa vezanih za rano djetinjstvo do otvorenih koledža i centara za beskućnike.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter