Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Uvod u strateški menadžment

Uvod u strateški menadžment

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-406-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B7906

Broj strana:

236

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

74,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Strategija je ključna sastavnica bilo kakvog poslovnog pothvata. Zato je za postizanje uspjeha na poslovnom polju nužno potpuno razumijevanje strategije. Kao jedan od osnovnih elemenata bilo kakve poslovne naobrazbe, ovladavanje strategijom služi kao primarni kamen temeljac na kojemu se može graditi sveobuhvatno i holističko obrazovanje.

Razumijevanje toga i korištenje ispravne strategije i strateške taktike u svoju korist, omogučit će vam da se na najbolji mogući način natječete u poslovnom svijetu; poznavanje sebe i vaših potrošača te ostvarenje uvida u motivaciju vaše kompanije, vaših zaposlenika i vaših klijenata pripremit će vas za postizanje uspjeha.

Iako služi za podučavanje, ova knjiga također može poslužiti i kao početnica za one koji su tek na pragu izučavanja strategije i raznolikog spleta strateških taktika njima na raspolaganju. Iako nije zamišljena da služi kao iscrpni katalog svih varijacija i oblika strategija korištenih u današnjem poslovnom svijetu, ipak bi trebala poslužiti kao njihov temeljiti pregled.

Ova knjiga namijenjena je svima zainteresiranima za strategiju i strateški management, a također je prikladna i za studente, polaznike MBA-programa, ili menadžere bez ekonomske naobrazbe. Pregled raznolikog spleta strateških taktika također je dio ove knjige, pa će čitatelji moći istražiti i razumjeti uobičajene strateške postupke, kao što su interna i eksterna analiza, generička strateška pomagala, kao i strateške opcije za postizanje dugoročnih ciljeva.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2019
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Strategija je ključna sastavnica bilo kakvog poslovnog pothvata. Zato je za postizanje uspjeha na poslovnom polju nužno potpuno razumijevanje strategije. Kao jedan od osnovnih elemenata bilo kakve poslovne naobrazbe, ovladavanje strategijom služi kao primarni kamen temeljac na kojemu se može graditi sveobuhvatno i holističko obrazovanje. Razumijevanje toga i korištenje ispravne strategije i strateške taktike u svoju korist, omogučit će vam da se na najbolji mogući način natječete u poslovnom svijetu; poznavanje sebe i vaših potrošača te ostvarenje uvida u motivaciju vaše kompanije, vaših zaposlenika i vaših klijenata pripremit će vas za postizanje uspjeha. Iako služi za podučavanje, ova knjiga također može poslužiti i kao početnica za one koji su tek na pragu izučavanja strategije i raznolikog spleta strateških taktika njima na raspolaganju. Iako nije zamišljena da služi kao iscrpni katalog svih varijacija i oblika strategija korištenih u današnjem poslovnom svijetu, ipak bi trebala poslužiti kao njihov temeljiti pregled. Ova knjiga namijenjena je svima zainteresiranima za strategiju i strateški management, a također je prikladna i za studente, polaznike MBA-programa, ili menadžere bez ekonomske naobrazbe. Pregled raznolikog spleta strateških taktika također je dio ove knjige, pa će čitatelji moći istražiti i razumjeti uobičajene strateške postupke, kao što su interna i eksterna analiza, generička strateška pomagala, kao i strateške opcije za postizanje dugoročnih ciljeva.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter