Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja

Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-57-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9620

Broj strana:

167

Težina:

300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

50,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U ovoj su knjizi obrađena sva temeljna pitanja bitna za istraživanje odgoja i obrazovanja. To su: istraživačke paradigme, vrste istraživanja u odgoju i obrazovanju, tijek istraživanja, postupci i instrumenti istraživanja, analiza podataka i primjena rezultata. Ovo drugo izdanje sadrži izmijenjen i dopunjen tekst svih poglavlja knjige. Namijenjena je svima onima koji se osposobljuju za istraživanje odgoja i obrazovanja ili koji sječu metodološku pismenost u području odgoja i obrazovanja. Dobro će doći i stručnjacima koji žele svoju metodološku neobrazbu osvježiti novim razvojima u metodologiji pedagoških istraživanja.

Iz knjige

Pri razgovorima i napisima o učiteljskoj djelatnosti (i šire, svih prosvjetnih djelatnika-praktičara), o studiju za tu djelatnost kao i o usavršavanju u njezinom tijeku javlja se i pitanje je li učitelji, osim što trebaju biti dobri stručnjaci u svojoj praksi, trebaju biti i znanstvenici koji nastoje i znanstveno proučavati svoj posao, tj. Odgojno-obrazovnu djelatnost? Odgovor je nedvojben: Učitelj, upravo zato, da bi bio vrstan realizator svog odgojno-obrazovnog rada, treba ga umjeti i znanstveno utemeljiti. Zato je potrebno da u okviru svoje stručne izobrazbe usvoji praktične i teorijske osnove znanstvenog istraživanja odgoja i obrazovanja, kako bi ostvario svoju visokokvalitetnu stručnost i visoko učinkovitu praksu.
Ne radi se ovdje o osposobljavanju učitelja da bude u prvom redu znanstvenik. Za njega učenici nisu i ne smiju biti prije svega objekti znanstvenog istraživanja, nego osobe kojima on pomaže u njihovom razvoju. Tomu pridonose i rezultati znanstvenog istraživanja - njegovog, ali i onih istraživača kojima je znanost temeljna djelatnost. To, naravno ne znači da se znanstvenim istraživanjem može odgovoriti na sva pitanja, sve probleme učiteljeva rada - što bi proizišlo iz netočnog, scientističkog stanovišta. Učiteljeva izobrazba, kao i daljnje usavršavanje, treba se uskladiti sa stavom koji proizlazi iz naslova jednog starog udžbenika hrvatskog jezika i književnosti: Plodovi uma i srca. Ostvarenje te sintagme važi i za čitavu prosvjetnu struku. Pritom ćemo se vjerojatno svi složiti da u njoj srce ima prednost, ali je tu bitan i element uma. A da bi on odgovorio svojoj svrsi, nužan je i udjel znanstvenog elementa, koji se ostvaruje istraživanjem odgoja i obrazovanja.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U ovoj su knjizi obrađena sva temeljna pitanja bitna za istraživanje odgoja i obrazovanja. To su: istraživačke paradigme, vrste istraživanja u odgoju i obrazovanju, tijek istraživanja, postupci i instrumenti istraživanja, analiza podataka i primjena rezultata. Ovo drugo izdanje sadrži izmijenjen i dopunjen tekst svih poglavlja knjige. Namijenjena je svima onima koji se osposobljuju za istraživanje odgoja i obrazovanja ili koji sječu metodološku pismenost u području odgoja i obrazovanja. Dobro će doći i stručnjacima koji žele svoju metodološku neobrazbu osvježiti novim razvojima u metodologiji pedagoških istraživanja. Iz knjige Pri razgovorima i napisima o učiteljskoj djelatnosti (i šire, svih prosvjetnih djelatnika-praktičara), o studiju za tu djelatnost kao i o usavršavanju u njezinom tijeku javlja se i pitanje je li učitelji, osim što trebaju biti dobri stručnjaci u svojoj praksi, trebaju biti i znanstvenici koji nastoje i znanstveno proučavati svoj posao, tj. Odgojno-obrazovnu djelatnost? Odgovor je nedvojben: Učitelj, upravo zato, da bi bio vrstan realizator svog odgojno-obrazovnog rada, treba ga umjeti i znanstveno utemeljiti. Zato je potrebno da u okviru svoje stručne izobrazbe usvoji praktične i teorijske osnove znanstvenog istraživanja odgoja i obrazovanja, kako bi ostvario svoju visokokvalitetnu stručnost i visoko učinkovitu praksu. Ne radi se ovdje o osposobljavanju učitelja da bude u prvom redu znanstvenik. Za njega učenici nisu i ne smiju biti prije svega objekti znanstvenog istraživanja, nego osobe kojima on pomaže u njihovom razvoju. Tomu pridonose i rezultati znanstvenog istraživanja - njegovog, ali i onih istraživača kojima je znanost temeljna djelatnost. To, naravno ne znači da se znanstvenim istraživanjem može odgovoriti na sva pitanja, sve probleme učiteljeva rada - što bi proizišlo iz netočnog, scientističkog stanovišta. Učiteljeva izobrazba, kao i daljnje usavršavanje, treba se uskladiti sa stavom koji proizlazi iz naslova jednog starog udžbenika hrvatskog jezika i književnosti: Plodovi uma i srca. Ostvarenje te sintagme važi i za čitavu prosvjetnu struku. Pritom ćemo se vjerojatno svi složiti da u njoj srce ima prednost, ali je tu bitan i element uma. A da bi on odgovorio svojoj svrsi, nužan je i udjel znanstvenog elementa, koji se ostvaruje istraživanjem odgoja i obrazovanja.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter