Detalji
Ova knjiga je provjera psihologije potvrđivanja - otkriva koji faktori potiču ljude da kažu da i na tuđe zahtjeve!
Cialdini kombinira eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao uticati na razne načine na ljude (kupce, klijente, potrošače).
Ovu knjigu koriste osobe koje uspješno djeluju u poslovnom svijetu, a jedna od najvažnijih odlika joj je da podsjeća i potiče čitatelja na moć uvjeravanja.
Kratak sadržaj:
- Oružje uticaja
- Uzajamnost: staro pravilo Ja tebi, ti meni... i još meni
- Obveza i dosljednost: vražići u glavi
- Socijalna potvrda: istina smo mi
- Sviđanje: prijateljski lopov
- Autoritet: usmjereno pokoravanje
- Malobrojnost: pravilo manjine
- Neposredni utjecaj: primitivan pristanak za automatsko doba.