Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

26.282

Facebook slicica

Katalog

Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-079-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

K4874

Broj strana:

208

Težina:

740 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

65,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Ova knjiga se bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) kao i implementacijskom konsaltingu (praktičnoj primeni u preduzećima).

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije da pribavite konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje da od nje stvore priručnik s uputstvima o tome ˝kako upravljati preduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvatanja upravljanja. Žele da privuku pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja i da se nadaju da će ova knjiga pomoći u podučavanju menadžera o tome kako da stvori kulturu na visokom nivou predanosti koja vrednuje ljudski rad i organizuje svoju djelatnost na način koji uključuje sve više efikasnost i motivaciju.

Prvi dio, teorijsko istraživanje, je ono koje odgovara na sljedeća pitanja: da li je iko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta predložena? Ubrzo smo uvideli da uz literaturu koju imamo u našoj biblioteci, postoji obilje objavljenih knjiga koje su direktno ili indirektno povezane sa ovom temom. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrednosti, kulture, motivacije, kvaliteta, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi dio našeg modela je praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju sprovedenom 2000. godine, koje smo zasnovali na upitniku poslatom na adrese 220 preduzeća, ustanovili raznolike povezanosti između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. sproveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva preduzeća u definisanju i sprovođenju organizacijske kulture. Ukupno smo iz prduzeća širom svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih činioca onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacionom kulturom˝.

Treći dio našeg MBA modela, implementacijski konsalting, jeste ono što nam je omogućilo da objavimo ovu knjigu, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane i zaista funkcionišu u praksi. Kao rezultat toga, tokom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u preduzećima svih veličina i u različitim privrednim granama.

Kratak sadržaj:

- Mitovi i stvarnosti upravljanja:
- Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
- U potrazi za kulturom poduzeća:
- Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
- Ususret novom modelu upravljanja:
- Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
- Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Ova knjiga se bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) kao i implementacijskom konsaltingu (praktičnoj primeni u preduzećima). Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije da pribavite konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje da od nje stvore priručnik s uputstvima o tome ˝kako upravljati preduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvatanja upravljanja. Žele da privuku pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja i da se nadaju da će ova knjiga pomoći u podučavanju menadžera o tome kako da stvori kulturu na visokom nivou predanosti koja vrednuje ljudski rad i organizuje svoju djelatnost na način koji uključuje sve više efikasnost i motivaciju. Prvi dio, teorijsko istraživanje, je ono koje odgovara na sljedeća pitanja: da li je iko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta predložena? Ubrzo smo uvideli da uz literaturu koju imamo u našoj biblioteci, postoji obilje objavljenih knjiga koje su direktno ili indirektno povezane sa ovom temom. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrednosti, kulture, motivacije, kvaliteta, procesa, vodstva i tako dalje. Drugi dio našeg modela je praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju sprovedenom 2000. godine, koje smo zasnovali na upitniku poslatom na adrese 220 preduzeća, ustanovili raznolike povezanosti između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. sproveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva preduzeća u definisanju i sprovođenju organizacijske kulture. Ukupno smo iz prduzeća širom svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih činioca onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacionom kulturom˝. Treći dio našeg MBA modela, implementacijski konsalting, jeste ono što nam je omogućilo da objavimo ovu knjigu, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane i zaista funkcionišu u praksi. Kao rezultat toga, tokom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u preduzećima svih veličina i u različitim privrednim granama. Kratak sadržaj: - Mitovi i stvarnosti upravljanja: - Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća - U potrazi za kulturom poduzeća: - Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture - Ususret novom modelu upravljanja: - Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom - Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter