Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Upravljanje marketingom

Upravljanje marketingom

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-246-025-X

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K3216

Broj strana:

816

Težina:

2000 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

NAJBOLJA SVJETSKA KNJIGA IZ PODRUČJA MARKETINGA!

Uspjeh na tržištu pripada onim tvrkama i pojedincima koji su najbolje prilagođeni trenutačnim imperativima okružja – onima koji pružaju informacije, vode ka napretku i najboljima u klasi. Pojedinci, tvrtke, gradovi, pa čak i cijele države moraju otkriti robu i usluge koji su drugi voljni platiti. Marketing ne počinje s proizvodom ili ponudom, nego s potragom za mogućnostima na tržištu. Tržište stalno izbacuje nove koncepte poslovanja, a tvrtke i pojedinci moraju na njih odgovoriti. Nižu se stvarni slučajevi u kompanijama da bi se primjerima objasnila načela marketinga. Primjenjuje se marketinško razmišljanje o proizvodima i uslugama, tržištima potrošača i industrijskim tržištima, profitnim i neprofitnim organizacijama, domaćim i stranim kompanijama, malim i velikim tvrtkama, poslovima proizvodnih organizacija i posrednika kao i industrijama s niskom i visokom tehnologijom. Donosi postojeća saznanja najnovijih istraživanja upravljanja marketingom. Ako želite uspješno poslovati morate slijediti nove koncepte poslovanja. Pronađite odgovore na ova i mnoga druga pitanja u svjetski poznatom i priznatom Kotlerovom udžbeniku za uspješno poslovanje i upravljanje marketingom.

  • Izdanje: 12
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

NAJBOLJA SVJETSKA KNJIGA IZ PODRUČJA MARKETINGA! Uspjeh na tržištu pripada onim tvrkama i pojedincima koji su najbolje prilagođeni trenutačnim imperativima okružja – onima koji pružaju informacije, vode ka napretku i najboljima u klasi. Pojedinci, tvrtke, gradovi, pa čak i cijele države moraju otkriti robu i usluge koji su drugi voljni platiti. Marketing ne počinje s proizvodom ili ponudom, nego s potragom za mogućnostima na tržištu. Tržište stalno izbacuje nove koncepte poslovanja, a tvrtke i pojedinci moraju na njih odgovoriti. Nižu se stvarni slučajevi u kompanijama da bi se primjerima objasnila načela marketinga. Primjenjuje se marketinško razmišljanje o proizvodima i uslugama, tržištima potrošača i industrijskim tržištima, profitnim i neprofitnim organizacijama, domaćim i stranim kompanijama, malim i velikim tvrtkama, poslovima proizvodnih organizacija i posrednika kao i industrijama s niskom i visokom tehnologijom. Donosi postojeća saznanja najnovijih istraživanja upravljanja marketingom. Ako želite uspješno poslovati morate slijediti nove koncepte poslovanja. Pronađite odgovore na ova i mnoga druga pitanja u svjetski poznatom i priznatom Kotlerovom udžbeniku za uspješno poslovanje i upravljanje marketingom.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter