Detalji
Knjiga koja će poslužiti menadžerima za ljudske potencijale u svakom poduzeću obzirom da obrađuje područje upravljanja ljudskim potencijalima u marketingu i prodaji.
Ovo nije knjiga koja će davati iscrpne i detaljne teorijske osnove, polemike i znanstvene teze i rasprave, nego knjiga sa mnoštvom praktičnih uputa, savjeta, primjera i formi koji služe manje za sustavno proučavanje menadžmenta ljudskih potencijala, a više mogućnostima njegove konkretne primjene.
Autor donosi i neka nova gledišta na ovu materiju i kao jedan od rijetkih govori i o do sada, tabu temama u svijetu menadžmenta. Piše o bolestima ovisnosti, neurozama, depresijama..., psihološkim poremećajima sa kojima se moderni menadžeri sve češće susreću.
Na kraju knjige autor govori i o osnovnim elementima upravljanja samim sobom, jer samo menadžeri koji posjeduju znanja, vještine i sposobnosti vladanja nad samim sobom uspiješno upravljaju i svojim saradnicima. Moraju poznavati sebe i svoje sposobnosti da bi znali procjenjiovati i usmjeravati druge.