Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Metodika odgojnog rada

Metodika odgojnog rada

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789926412036

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B3861

Broj strana:

391

Težina:

696 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

30,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Monografija Metodika odgojnog rada nastala je kao rezultat višegodišnjeg rada autora s različitim dobnim skupinama odgajanika, u brojnim odgojno-obrazovnim institucijama te praćenja i odnosa prema odgojno-obrazovnom procesu koji se u njima odvijao i pristupa odgoju i odgojnom radu odgojitelja, učitelja, nastavnika i profesora, te pedagoško-psiholoških službi škola i institucija u kojima su radili, kao i pristupu odgoju vlastite djece od strane obitelji i njihovih roditelja.

Već dugo vremena svjedoci smo stanja zanemarenosti odgojne strane osobnosti odgajanika od strane svih odgojnih faktora u našem društvu. Naglasak se stavlja na kognitivnu stranu odgajanikove osobnosti, na njegova znanja koja obično imaju memorativni karakter, a zanemaruju se emocionalna i voljna komponenta odgajanikove osobnosti. To sve vodi razvoju mladih, stanovnika društvene zajednice sa određenom razinom znanja koja ne može koristiti niti njima samima, niti društvu u cjelini. Mladi izlaze iz sustava obrazovanja bez pozitivnih kvaliteta osobnosti kao što su humanizam, altruizam, odgovornost, pravilan odnos prema radu, drugim osobama, bližnjima i društvenoj zajednici i čovječanstvu općenito. Veliki broj njih skreće s puta i odaje se porocima i sociopatološkim manifestacijama. Dok čekaju na zaposlenje u zemlji u kojoj je ekonomska, društvena i moralna kriza dostigla svoj maksimum i po tome je među prvim zemljama svijeta, a rješenja su daleka, riješili su pokušati zaustaviti ovo tonjenje naše mladeži i naše zemlje i reafirmirati odgoj i odgojnu djelatnost od strane svih odgojnih faktora koji djeluju u našem društvu i okruženju.

Autori su riješili ponuditi mladima koji se pripremaju za poziv budućih predškolskih odgojitelja, učitelja, profesora, pedagoga, psihologa, socijalnih djelatnika, defektologa, ali i roditelja za ulogu odgojitelja vlastite djece, ovu monografiju- udžbenik, koja će im zasigurno dobro doći dok nije posve kasno, da ih osvijesti o propustima koje svi zajedno čine kad je u pitanju odgoj djece i mladih i da im skrenu pažnju na promašaj koji čine zanemarivanjem odgojne komponente i prenaglašavanjem obrazovne strane odgajanikove osobnosti, i pozovu ih da se vrate na pravi put i reafirmiraju odgojnu komponentu kao odgojitelji, kako bi bar donekle ublažili i zaustavili dalekosežne posljedice koje se uočavaju u svim segmentima rada i života u našoj zemlji, okruženju, pa i na razini svjetske zajednice.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2017
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Monografija Metodika odgojnog rada nastala je kao rezultat višegodišnjeg rada autora s različitim dobnim skupinama odgajanika, u brojnim odgojno-obrazovnim institucijama te praćenja i odnosa prema odgojno-obrazovnom procesu koji se u njima odvijao i pristupa odgoju i odgojnom radu odgojitelja, učitelja, nastavnika i profesora, te pedagoško-psiholoških službi škola i institucija u kojima su radili, kao i pristupu odgoju vlastite djece od strane obitelji i njihovih roditelja. Već dugo vremena svjedoci smo stanja zanemarenosti odgojne strane osobnosti odgajanika od strane svih odgojnih faktora u našem društvu. Naglasak se stavlja na kognitivnu stranu odgajanikove osobnosti, na njegova znanja koja obično imaju memorativni karakter, a zanemaruju se emocionalna i voljna komponenta odgajanikove osobnosti. To sve vodi razvoju mladih, stanovnika društvene zajednice sa određenom razinom znanja koja ne može koristiti niti njima samima, niti društvu u cjelini. Mladi izlaze iz sustava obrazovanja bez pozitivnih kvaliteta osobnosti kao što su humanizam, altruizam, odgovornost, pravilan odnos prema radu, drugim osobama, bližnjima i društvenoj zajednici i čovječanstvu općenito. Veliki broj njih skreće s puta i odaje se porocima i sociopatološkim manifestacijama. Dok čekaju na zaposlenje u zemlji u kojoj je ekonomska, društvena i moralna kriza dostigla svoj maksimum i po tome je među prvim zemljama svijeta, a rješenja su daleka, riješili su pokušati zaustaviti ovo tonjenje naše mladeži i naše zemlje i reafirmirati odgoj i odgojnu djelatnost od strane svih odgojnih faktora koji djeluju u našem društvu i okruženju. Autori su riješili ponuditi mladima koji se pripremaju za poziv budućih predškolskih odgojitelja, učitelja, profesora, pedagoga, psihologa, socijalnih djelatnika, defektologa, ali i roditelja za ulogu odgojitelja vlastite djece, ovu monografiju- udžbenik, koja će im zasigurno dobro doći dok nije posve kasno, da ih osvijesti o propustima koje svi zajedno čine kad je u pitanju odgoj djece i mladih i da im skrenu pažnju na promašaj koji čine zanemarivanjem odgojne komponente i prenaglašavanjem obrazovne strane odgajanikove osobnosti, i pozovu ih da se vrate na pravi put i reafirmiraju odgojnu komponentu kao odgojitelji, kako bi bar donekle ublažili i zaustavili dalekosežne posljedice koje se uočavaju u svim segmentima rada i života u našoj zemlji, okruženju, pa i na razini svjetske zajednice.

Dodatne informacije

Izdavač Sveučilište Hercegovina
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter