Detalji
Udžbenik Metodika nastave nastao je kao rezultat višegodičnjeg rada autora sa različitim dobnim skupinama odgajanika i praćenja i proučavanja njihovog pristupa školskom učenju i ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda, s ciljem pružanja pomoći odgajateljima, nastavnicima i drugima koji se bave nastavom i učenjem, kako na najbolji i najjednostavniji način približiti školsko učenje prirodnom učenju, a nastavni rad učiniti izvorom radosti i zadovoljstva za sve sudionike nastavnog procesa, a njegove ishode učiniti operativnim i trajnim vlasništvom njenih sudionika.
Napredak u polju znanosti i umjetnosti i drugim poljima ljudske djelatnosti i stvaralaštva unio je pomutnju u izboru i selekciji kvalitetnih, vrijednih i neophodnih činjenica iz mnoštva informacija, što često djeluje zbunjujuće na svakog pojedinca i društvo u cjelini, što svakako zahtijeva izmijenjenu ulogu škole i nastave u njoj i traže da učenike osposobi za adekvatnu selekciju informacija, njihovu kritičku procjenu i vrednovanje, nakon toga nadogradnju i preradu, i tek onda njihovo kreativno korištenje kako bi doprinosile obogaćivanju vlastite osobnosti i unapređenju kvalitete života na Zemlji. Novo virtualno vrijeme traži i tražit će od svakog pojedinca da bude spreman rješavati životne probleme u hodu, u trku, a da bi to mogao kompetentno obavljati svaki pojedini član društvene zajednice mora se naučiti učiti, uvesti u učenje učenja, odnosno u samoučenje, jer problemi se ne mogu zalediti, oni se gomilaju i traže što hitnije rješenje.