Detalji
Knjiga koncepcijom sadržaja prikazuje nužne korake u procesu uspješnog organiziranja svake poslovne organizacije pri čemu ne izostaje znanstvena važnost. Zato je preporučujemo i znanstvenoj i stručnoj čitateljskoj publici, pogotovo ljudima koji su pozvani prosuđivati o novim djelotvornim rješenjima u praksi dizajniranja gospodarskih i javnih organizacija.
Knjiga je strukturirana u četiri logički povezana dijela.
U prvom dijelu knjige raspravlja se o važnosti vizije, misije, strategije i ciljeva za svaku organizaciju – bila ona gospodarska ili negospodarska, privatna ili javna.
Nakon što menadžeri promisle o strateškim izborima, u drugom se dijelu obrađuje ne manje važna problematika projektiranja cjelovita organizacijskog rješenja definiranjem i utvrđivanjem organizacijskih jedinica, modeliranjem i upravljanjem poslovnim procesima te analizom i oblikovanjem radnih mjesta.
U trećem dijelu raspravlja se o ulozi i važnosti ljudi za organizacijski uspjeh, poslovima upravljanja ljudskim potencijalima te se prosuđuje o organizaciji funkcije upravljanja ljudskim potencijalima. Konačno, u četvrtom dijelu knjige raspravlja se o važnosti i ulozi organizacijskih vrijednosti kao novoga koncepta na temelju kojega se oblikuje poslovni model suvremenih organizacija.
Knjiga sadržava i pet priloga za praktična promišljanja koja čitateljima olakšavaju primjenu suvremenih tehnika i alata za upravljanje organizacijama.