Detalji
Ova knjiga je namijenjena ne samo praktičarima nego i studentima, koji su zainteresirani za razvoj i uporabu treninga za djecu osnovnoškolske dobi. Na osnovi aktualnosti teme (agresija, delikvencija, hiperaktivnost i dr.) pretpostavljamo da krug čitatelja može biti prilično heterogen.
Upravo ta heterogenost odražava se i u oblikovanju knjige. Ali takvo oblikovanje može biti povoljno, jer se time može ostvariti niz često zanemarenih ciljeva. Pojedinačno, radi se o sljedećim ciljevima:
- koncepcija intervencijske strategije orijentirane na terapiju ponašanja, koja kao teoretsku pozadinu ima socijalnokognitivnu teoriju učenja prema Banduri;
- strategija za dijagnozu i trening orijentirana na pojedinca, koja u različitim trening programima vodi nestanku agresivnih načina ponašanja kod djece;
- obrada podataka za kontrolu treninga iz analize pojedinačnih slučaja, koja omogućava individualnu provjeru uspjeha treninga i
- iscrpna dokumentacija radnih koraka i materijala, koja omogućuje samostalno provođenje treninga u praksi.
Iz sadržaja: Izražajni oblici i tijek; Dijagnostika; Tumačenje uzroka; Koncepcija treninga; Individualni trening; Grupni trening; Savjetovanje roditelja i obitelji; Kontrola učinaka; Prijenos pristupa na druga područja; Rječnik; Literatura; Kazalo pojmova