Detalji
Knjiga Tajna uspješnog brokera će vas uvesti u svijet prodaje današnjih brokera, ono šta oni rade, čitaju, slušaju i svakako kako posluju. To kako je najčešće pitanje koje se svakom uspješnom agentu prodaje ili brokeru postavlja. Odgovor na to pitanje naći ćete upravo u ovoj knjizi, gdje su navedeni određeni uslovi za kvalitetno poslovanje. Svako može postati izvrstan prodavač, ukoliko slijedi nekoliko bitnih pravila i primijeni nekoliko metoda.
Kako mi komuniciramo? Od čega se sastoji uspješna komunikacija?
Naime, naučila sam da je mala granica koja razdvaja svakodnevnu komunikaciju od prodajne komunikacije.
I sama sam se iznenadila kada sam to shvatila, da je vrlo mala granica između svakodnevne komunikacije i prodaje. Zašto?
Pa, govoreći u širom kontekstu, prodaja je svugdje oko nas! Počevši od komunikacije sa svojim ukućanima, među supružnicima, kada pregovaramo i nastojimo uvjeriti drugu osobu u ispravnost naših odluka i djela. Dakle, i među prijateljima, porodicom, između muža i žene, želimo prodati ideju, želimo uvjeriti, želimo da naši stavovi budu prihvaćeni- pregovaramo, a pregovaranje također spada u prodaju.
DA LI STE ZNALI da u svakoj većoj kompaniji i mimo prodajnog sektora veliki broj aktivnosti spada na prodaju? Pregovaranje je veoma zastupljeno i obuhvata većinu svake velike kompanije, a PREGOVARANJE je prodaja.
To je ideja koja se svakako provlači kroz čitavu knjigu Tajna uspješnog brokera.
Istinska povezanost sa klijentom je rezultat dobre komunikacije, a ona je preduslov za uspješno poslovanje i prodaju. Takva povezanost će rezultirati dugoročnim poslovanjem baziranom na iskrenosti i povjerenju.
Autorica