Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Svi marketinški stručnjaci su lažovi

Svi marketinški stručnjaci su lažovi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Set Godin


ISBN:

978-86-7360-074-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M0985

Broj strana:

180

Težina:

300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

13,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U stvari, marketinši stručnjaci nisu lažovi. Oni su samo pripovjedači. Potrošači su oni koji lažu. Kao potrošač. Mi svakoga dana uvjeravamo sebe u laži. O tome kako se odjevamo, gdje živimo, kako glasamo na izborima i šta radimo na radnom mjestu.

Uspješni stučnjaci za marketing prosto smišljaju priče u koje potrošači žele da povjeruju.

Dobra priča je izvor pravog potrošačkog zadovoljstva. Ona je izvor rasta i dobiti, ali i budućnosti vaše organizacije.

Evo zbog čeka to djeluje: zbog bezrezervne predanosti i potpunog prihvatanja kojim ćte pričati i živjeti svoju priču.

Kako je voda Fidži postala jedan od nauspješnijih marki flaširane vode u SAD, mada istovremeno i najskuplja? Da li je zaista tako ukusnija i hranjivija? Naravno da nije. Fidži pobjeđuje jer njena boca nudi svoju priču.

  • Prevodilac: Vojin Ančić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

U stvari, marketinši stručnjaci nisu lažovi. Oni su samo pripovjedači. Potrošači su oni koji lažu. Kao potrošač. Mi svakoga dana uvjeravamo sebe u laži. O tome kako se odjevamo, gdje živimo, kako glasamo na izborima i šta radimo na radnom mjestu. Uspješni stučnjaci za marketing prosto smišljaju priče u koje potrošači žele da povjeruju. Dobra priča je izvor pravog potrošačkog zadovoljstva. Ona je izvor rasta i dobiti, ali i budućnosti vaše organizacije. Evo zbog čeka to djeluje: zbog bezrezervne predanosti i potpunog prihvatanja kojim ćte pričati i živjeti svoju priču. Kako je voda Fidži postala jedan od nauspješnijih marki flaširane vode u SAD, mada istovremeno i najskuplja? Da li je zaista tako ukusnija i hranjivija? Naravno da nije. Fidži pobjeđuje jer njena boca nudi svoju priču.

Dodatne informacije

Izdavač Logos Art
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter