Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Temelji međuljudske komunikacije

Temelji međuljudske komunikacije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789538289385

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D0308

Broj strana:

647

Težina:

1091 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

120,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je organizirana u dvadeset šest poglavlja. Neizostavna poglavlja u svakoj knjizi o međuljudskoj komunikaciji svakako su interpersonalna komunikacija, verbalna i neverbalna komunikacija, komunikacija u malim grupama, javna i masovna komunikacija te drugi oblici komuniciranja. Sa željom da knjiga ima praktično značenje, analizirani su i aktivno slušanje, interkulturalna komunikacija, persuzija, sukobi u komunikaciji, empatija, suportivna komunnikacija, etika i dr. Autori su za potrebe knjige aktivno izučavali utjecaj percepcije i emocija n akomunikaciju. Te cjeline ne čine ovo izdanje knjige, nadajući se da će biti dio nekih novih znanja.

Knjiga je prvotno bila namijenjena studentima te iz tog razloga namjera nije bila podizati istu na visoku teorijsku razinu. S druge strane, smatrali smo da se knjiga ne smije spustiti na razinu vještina i tehnika. Smatramo da smo pronašli - zlatnu sredinu- koja pomiruje ozbilja teorijski koncept, ali i praktičnost iskazanu vještinama, tehnikama i boljim primjerima.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2021
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga je organizirana u dvadeset šest poglavlja. Neizostavna poglavlja u svakoj knjizi o međuljudskoj komunikaciji svakako su interpersonalna komunikacija, verbalna i neverbalna komunikacija, komunikacija u malim grupama, javna i masovna komunikacija te drugi oblici komuniciranja. Sa željom da knjiga ima praktično značenje, analizirani su i aktivno slušanje, interkulturalna komunikacija, persuzija, sukobi u komunikaciji, empatija, suportivna komunnikacija, etika i dr. Autori su za potrebe knjige aktivno izučavali utjecaj percepcije i emocija n akomunikaciju. Te cjeline ne čine ovo izdanje knjige, nadajući se da će biti dio nekih novih znanja. Knjiga je prvotno bila namijenjena studentima te iz tog razloga namjera nije bila podizati istu na visoku teorijsku razinu. S druge strane, smatrali smo da se knjiga ne smije spustiti na razinu vještina i tehnika. Smatramo da smo pronašli - zlatnu sredinu- koja pomiruje ozbilja teorijski koncept, ali i praktičnost iskazanu vještinama, tehnikama i boljim primjerima.

Dodatne informacije

Izdavač Synopsis
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter