Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Sociologija emocija

Sociologija emocija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-222-366-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M4833

Broj strana:

388

Težina:

496 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

49,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Sociolozi su započeli sustavno proučavati emocije tek sedamdesetih godina prošlog stoljeća, što je neobično ako se uzme u obzir da su emocije motivacijska sila jer ne samo da uređuju subjektivna iskustva ljudi, nego one također njihovim odgovorima daju energiju i usmjerenje. One su te koje vezuju ljude i stvaraju predanost društvenim strukturama i sustavima kulturnih simbola, ali, također, mogu djelovati i u suprotnom pravcu. Autori tvrde da, iz sociološke perspektive, emocije uključuju: 1. biološku aktivaciju ključnih tjelesnih sustava; 2. društveno konstruirane definicije i ograničenja koja određuju koje bi emocije trebale biti doživljene i izražene u nekoj situaciji; 3. primjenu jezičnih oznaka, koje pruža kultura, na unutarnje senzacije; 4. otvoreno izražavanje emocija facijalnim, glasovnim i paralingvističkim pokretima i 5. percepciju i procjenu situacijskih objekata i događaja. Autori su postojeće sociološke teorije emocija podijelili u sedam klastera: 1. dramaturške i kulturne teorije; 2. teorije rituala; 3. teorije simboličkog interakcionizma; 4. teorije simboličkog interakcionizma koje inkorporiraju psihoanalitičke ideje; 5. teorije razmjene; 6. strukturalne teorije i 7. evolucijske teorije. Svakom od njih posvećeno je jedno poglavlje knjige. U zadnjem poglavlju se raspravlja o mogućnostima stvaranja unificirane sociološke teorije emocija.

  • Prevodilac: Boško Kuzmanović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Sociolozi su započeli sustavno proučavati emocije tek sedamdesetih godina prošlog stoljeća, što je neobično ako se uzme u obzir da su emocije motivacijska sila jer ne samo da uređuju subjektivna iskustva ljudi, nego one također njihovim odgovorima daju energiju i usmjerenje. One su te koje vezuju ljude i stvaraju predanost društvenim strukturama i sustavima kulturnih simbola, ali, također, mogu djelovati i u suprotnom pravcu. Autori tvrde da, iz sociološke perspektive, emocije uključuju: 1. biološku aktivaciju ključnih tjelesnih sustava; 2. društveno konstruirane definicije i ograničenja koja određuju koje bi emocije trebale biti doživljene i izražene u nekoj situaciji; 3. primjenu jezičnih oznaka, koje pruža kultura, na unutarnje senzacije; 4. otvoreno izražavanje emocija facijalnim, glasovnim i paralingvističkim pokretima i 5. percepciju i procjenu situacijskih objekata i događaja. Autori su postojeće sociološke teorije emocija podijelili u sedam klastera: 1. dramaturške i kulturne teorije; 2. teorije rituala; 3. teorije simboličkog interakcionizma; 4. teorije simboličkog interakcionizma koje inkorporiraju psihoanalitičke ideje; 5. teorije razmjene; 6. strukturalne teorije i 7. evolucijske teorije. Svakom od njih posvećeno je jedno poglavlje knjige. U zadnjem poglavlju se raspravlja o mogućnostima stvaranja unificirane sociološke teorije emocija.

Dodatne informacije

Izdavač Jesenski i Turk
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter