Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Nove paradigme za stvaranje kvalitetnih škola

Nove paradigme za stvaranje kvalitetnih škola

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Brad Greene


ISBN:

953-180-039-1

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2035

Broj strana:

112

Težina:

250 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

18,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je, prije svega, namijenjena ravnateljima i stručnim djelatnicima koji svoje škole žele učiniti kvalitetnima. Čitanjem ove knjige naučit će da najprije trebaju postati voditelji, koji pridonose stvaranju ugođaja povjerenja, a ne straha.

PREDGOVOR HRVATSKOM IZDANJU
Tijekom cijeloga svoga školovanja divila sam se i poštovala nastavnike koji su imali hrabrosti suočiti se s izazovom poučavanja nas mladih, pogotovu u trenucima kad im je trebalo više od znanja, didaktičkih metoda i mudrosti stečenih školovanjem ili iskustvom u sustavu naobrazbe. To su bili nastavnici kojima smo pomno birali nadimke, pokušavali ih oponašati. Tražili su mnogo, a mnogo su i davali. Iako su bili predani ideji poučavanja mladih, nije im bilo najvažnije tek prijeći propisano školsko gradivo, nego ga prenijeti na takav način da nam ujedno oslikaju važnost usvajanja vještina za naš budući život - osobni i radni. Maštala sam o tome da jednom bude više takvih nastavnika čijih ću se riječi sjećati i koje će mi biti putokaz u traženju moga osobnog stila rada u školi.
Knjigu koja je pred vama, dragi čitatelji, napisao je jedan od takvih nastavnika. On se usudio prihvatiti izazov ispitivanja novih obrazaca u prosvjetnom sustavu, primjenjivati ih, mijenjati i prilagođavati svim sudionicima procesa učenja. Amerikanac Brad Green ravnatelj je škole u kojoj su, uz njegovo ustrajno vođenje, nastavnici i učenici učili nove oblike stjecanja znanja i vještina potrebnih za budućnost. Pritom su bili vođeni vrhunskim ciljem - kvalitetom. Shvatili su da ju je gotovo nemoguće definirati, ali kad je prisutna svi su je u stanju prepoznati.
Ključ prepoznavanja kvalitete jest u promjeni odnosa prema samom sebi, a potom i prema vanjskom svijetu - školi, prijateljima, roditeljima, nastavnicima i široj zajednici. Ta se promjena u terminima realitetne terapije, čiji je i Brad Green poznavatelj, zove promjena vanjske motivacije na unutarnju motivaciju. Ta se promjena ne može dogoditi preko noći. Upravo će stoga ova knjiga biti korisna svima koji svom poslu pristupaju s predanošću, strpljenjem i vjerom u proces. U njoj će naći potvrdu da su na dobrom putu, a poneki će ju čitati kao izazov za koji možda još nisu spremni. I sam autor govori o sumnjama, pitanjima i dvojbama koje su ga mučile na putu kreiranja kvalitetne škole. Vodi nas kroz niz primjera iz prakse, svoje i drugih nastavnika i učenika na tom putovanju. Neki su od njih na početku, neki su odmaknuli, ali svi su svjesni da poanta nije u dolasku na cilj već u samom putovanju. Putovanju koje će i vama, dragi čitatelji, ako se za nj odlučite, otvoriti brojna nova pitanja, donijeti nove radosti i zadovoljstva.
Brad Green je shvatio da treba poći od promjene sustava, ako želi učiniti bilo kakvu promjenu u školstvu. Budući da sustav čine pojedinci, naučio ih je da svaki pojedinac u zajedničkom poslu s drugima utječe na promjenu sustava. Osim brojnih primjera otkrivanja novih mogućnosti unapređenja poučavanja, učenja o razlici između šefa i voditelja, meni je najdraža poruka knjige da obrazovni sustav ne treba revoluciju, kako bi netko možda mogao shvatiti nove paradigme, nego, naprotiv, evoluciju svega onoga što je dobro i što je već prisutno u našim školama i što mnogi anonimni nastavnici u različitim zemljama i kulturama već primjenjuju. Želite li vi biti među njima, pročitajte ovu knjigu, raspravljajte o njoj sa svojom djecom, učenicima, prijateljima i kolegama. Neka vam ona bude poticaj za primjenu svih kreativnih ideja koje ste željeli primijeniti, ali se dosad niste usudili. I imajte na umu riječi dr. W. Glassera: Strah je najveća prepreka učenju!
Mirela Despotović

IZ SADRŽAJA
- Zahvale
- Predgovor dr. Williama Glassera
- Predgovor hrvatskom izdanju (M. Despotović)
- Uvod
- 1. Od zadovoljavajućega prema kvaliteti
- 2. Od ispraznog ka kvalitetnom radu
- 3. Od vanjske motivacije na unutarnju
- 4. Od pristupa izvana prema unutra ka pristupu iznutra prema vani
- 5. Od individualnog rada i natjecanja k timskom radu i suradnji
- 6. Od šefa k voditelju
- 7. Od straha prema povjerenju
- 8. Od traženja zamjerki i rješenja pobjednik-gubitnik k nalaženju rješenja pobjednik-pobjednik
- 9. Od vrednovanja sa strane prema zajedničkom vrednovanju i samovrednovanju
- 10. Druge značajne paradigme i povezivanje u cjelinu
- Pogovor
- Reference i preporučeno štivo

IZ PREDGOVORA
Najveća zapreka učenju jest strah: strah od neuspjeha, strah od kritike, strah od toga da ćemo ispasti glupi, strah da progovorimo, strah od rizika, strah od pokušaja, strah od neodobravanja, strah da ćemo druge razočarati, pa čak i strah od uspjeha. Moramo stvoriti uvjete u kojima će se učenici usuditi riskirati da pogriješe. Kvalitetan nastavnik omogućuje svakom učeniku da griješi, a da za to ne bude kažnjen. Ukidanje straha poziva na zalaganje. Prihvaćanje pogrešaka potiče učenje. Uspostaviti povjerenje znači stvoriti osjećaj da sam zainteresiran: tu sam da bih ti pomogao, a ne da bih te povrijedio; mislim na tvoje dobro. Kad ti postižeš uspjehe, kad kvalitetno radiš i kad zadovoljavaš svoje potrebe, to isto činim i ja. O tome jesmo li stvorili klimu povjerenja ili straha ovisi hoćemo li raditi kvalitetno ili tek zadovoljavajuće.
Najvažnija vještina potrebna za stvaranje takva ugođaja jest sposobnost vođenja drugih. Ova prijeko potrebna knjiga jasno opisuje što je učinio Brad Greene kad je Gimnaziju Apollo odlučio pretvoriti u kvalitetnu školu. Kao njezin direktor, Brad je pokazao vještinu i stil upravljanja koji su potrebni za stvaranje kvalitetnih škola što ja nazivam upravljanje vođenjem. (...)
Uloga voditelja u školi je presudna, jer ako on ili ona ne preuzmu aktivno vodstvo, kako je ovdje opisano, neće se dogoditi ništa značajno. Nove paradigme u stvaranju kvalitetnih škola je knjiga o nužnim predanostima i vještinama, o tome koliko je truda potrebno uložiti i o zadovoljstvu koje donosi uspjeh i kvalitetan rad učenika. Ako vas zanimaju pojedinosti o tome kako svoju školu učiniti kvalitetnom - PROČITAJTE OVU KNJIGU!
dr. William Glasser

  • Originalni naziv: New Paradigms for Creating...
  • Prevodilac: Ljiljana Šćurić, Mirjana Paić Jurinić
  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 1996
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

    Detalji

    Knjiga je, prije svega, namijenjena ravnateljima i stručnim djelatnicima koji svoje škole žele učiniti kvalitetnima. Čitanjem ove knjige naučit će da najprije trebaju postati voditelji, koji pridonose stvaranju ugođaja povjerenja, a ne straha. PREDGOVOR HRVATSKOM IZDANJU Tijekom cijeloga svoga školovanja divila sam se i poštovala nastavnike koji su imali hrabrosti suočiti se s izazovom poučavanja nas mladih, pogotovu u trenucima kad im je trebalo više od znanja, didaktičkih metoda i mudrosti stečenih školovanjem ili iskustvom u sustavu naobrazbe. To su bili nastavnici kojima smo pomno birali nadimke, pokušavali ih oponašati. Tražili su mnogo, a mnogo su i davali. Iako su bili predani ideji poučavanja mladih, nije im bilo najvažnije tek prijeći propisano školsko gradivo, nego ga prenijeti na takav način da nam ujedno oslikaju važnost usvajanja vještina za naš budući život - osobni i radni. Maštala sam o tome da jednom bude više takvih nastavnika čijih ću se riječi sjećati i koje će mi biti putokaz u traženju moga osobnog stila rada u školi. Knjigu koja je pred vama, dragi čitatelji, napisao je jedan od takvih nastavnika. On se usudio prihvatiti izazov ispitivanja novih obrazaca u prosvjetnom sustavu, primjenjivati ih, mijenjati i prilagođavati svim sudionicima procesa učenja. Amerikanac Brad Green ravnatelj je škole u kojoj su, uz njegovo ustrajno vođenje, nastavnici i učenici učili nove oblike stjecanja znanja i vještina potrebnih za budućnost. Pritom su bili vođeni vrhunskim ciljem - kvalitetom. Shvatili su da ju je gotovo nemoguće definirati, ali kad je prisutna svi su je u stanju prepoznati. Ključ prepoznavanja kvalitete jest u promjeni odnosa prema samom sebi, a potom i prema vanjskom svijetu - školi, prijateljima, roditeljima, nastavnicima i široj zajednici. Ta se promjena u terminima realitetne terapije, čiji je i Brad Green poznavatelj, zove promjena vanjske motivacije na unutarnju motivaciju. Ta se promjena ne može dogoditi preko noći. Upravo će stoga ova knjiga biti korisna svima koji svom poslu pristupaju s predanošću, strpljenjem i vjerom u proces. U njoj će naći potvrdu da su na dobrom putu, a poneki će ju čitati kao izazov za koji možda još nisu spremni. I sam autor govori o sumnjama, pitanjima i dvojbama koje su ga mučile na putu kreiranja kvalitetne škole. Vodi nas kroz niz primjera iz prakse, svoje i drugih nastavnika i učenika na tom putovanju. Neki su od njih na početku, neki su odmaknuli, ali svi su svjesni da poanta nije u dolasku na cilj već u samom putovanju. Putovanju koje će i vama, dragi čitatelji, ako se za nj odlučite, otvoriti brojna nova pitanja, donijeti nove radosti i zadovoljstva. Brad Green je shvatio da treba poći od promjene sustava, ako želi učiniti bilo kakvu promjenu u školstvu. Budući da sustav čine pojedinci, naučio ih je da svaki pojedinac u zajedničkom poslu s drugima utječe na promjenu sustava. Osim brojnih primjera otkrivanja novih mogućnosti unapređenja poučavanja, učenja o razlici između šefa i voditelja, meni je najdraža poruka knjige da obrazovni sustav ne treba revoluciju, kako bi netko možda mogao shvatiti nove paradigme, nego, naprotiv, evoluciju svega onoga što je dobro i što je već prisutno u našim školama i što mnogi anonimni nastavnici u različitim zemljama i kulturama već primjenjuju. Želite li vi biti među njima, pročitajte ovu knjigu, raspravljajte o njoj sa svojom djecom, učenicima, prijateljima i kolegama. Neka vam ona bude poticaj za primjenu svih kreativnih ideja koje ste željeli primijeniti, ali se dosad niste usudili. I imajte na umu riječi dr. W. Glassera: Strah je najveća prepreka učenju! Mirela Despotović IZ SADRŽAJA - Zahvale - Predgovor dr. Williama Glassera - Predgovor hrvatskom izdanju (M. Despotović) - Uvod - 1. Od zadovoljavajućega prema kvaliteti - 2. Od ispraznog ka kvalitetnom radu - 3. Od vanjske motivacije na unutarnju - 4. Od pristupa izvana prema unutra ka pristupu iznutra prema vani - 5. Od individualnog rada i natjecanja k timskom radu i suradnji - 6. Od šefa k voditelju - 7. Od straha prema povjerenju - 8. Od traženja zamjerki i rješenja pobjednik-gubitnik k nalaženju rješenja pobjednik-pobjednik - 9. Od vrednovanja sa strane prema zajedničkom vrednovanju i samovrednovanju - 10. Druge značajne paradigme i povezivanje u cjelinu - Pogovor - Reference i preporučeno štivo IZ PREDGOVORA Najveća zapreka učenju jest strah: strah od neuspjeha, strah od kritike, strah od toga da ćemo ispasti glupi, strah da progovorimo, strah od rizika, strah od pokušaja, strah od neodobravanja, strah da ćemo druge razočarati, pa čak i strah od uspjeha. Moramo stvoriti uvjete u kojima će se učenici usuditi riskirati da pogriješe. Kvalitetan nastavnik omogućuje svakom učeniku da griješi, a da za to ne bude kažnjen. Ukidanje straha poziva na zalaganje. Prihvaćanje pogrešaka potiče učenje. Uspostaviti povjerenje znači stvoriti osjećaj da sam zainteresiran: tu sam da bih ti pomogao, a ne da bih te povrijedio; mislim na tvoje dobro. Kad ti postižeš uspjehe, kad kvalitetno radiš i kad zadovoljavaš svoje potrebe, to isto činim i ja. O tome jesmo li stvorili klimu povjerenja ili straha ovisi hoćemo li raditi kvalitetno ili tek zadovoljavajuće. Najvažnija vještina potrebna za stvaranje takva ugođaja jest sposobnost vođenja drugih. Ova prijeko potrebna knjiga jasno opisuje što je učinio Brad Greene kad je Gimnaziju Apollo odlučio pretvoriti u kvalitetnu školu. Kao njezin direktor, Brad je pokazao vještinu i stil upravljanja koji su potrebni za stvaranje kvalitetnih škola što ja nazivam upravljanje vođenjem. (...) Uloga voditelja u školi je presudna, jer ako on ili ona ne preuzmu aktivno vodstvo, kako je ovdje opisano, neće se dogoditi ništa značajno. Nove paradigme u stvaranju kvalitetnih škola je knjiga o nužnim predanostima i vještinama, o tome koliko je truda potrebno uložiti i o zadovoljstvu koje donosi uspjeh i kvalitetan rad učenika. Ako vas zanimaju pojedinosti o tome kako svoju školu učiniti kvalitetnom - PROČITAJTE OVU KNJIGU! dr. William Glasser

    Dodatne informacije

    Izdavač Alinea
    Preporuka Ne

    Tagovi Proizvoda

    Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

    Moja korpa

    Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

    Reklama

    Newsletter