Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Moć navike - Zašto činimo što činimo i kako se promijeniti

Moć navike - Zašto činimo što činimo i kako se promijeniti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9789531414456

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K8963

Broj strana:

320

Težina:

550 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

39,90 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Pulitzerom nagrađeni novinar New York Timesa u knjizi Moć navike govori o znanstvenim spoznajama o navikama, njihovu nastanku i mogućnosti njihova mijenjanja. Pronicljiv, inteligentan i sposoban na zanimljiv način sažeti i čitatelju približiti obilje informacija, Duhigg razotkriva novo poimanje ljudske prirode i njezina potencijala za transformaciju. U ovoj ćete knjizi doznati zašto se neke tvrtke, društvene sredine i ljudi godinama bore da postignu pozitivne promjene dok drugima to polazi za rukom gotovo preko noći. Autor opisuje laboratorije u kojima neuroznanstvenici istražuju kako nastaju i funkcioniraju navike i gdje se u našem mozgu nalaze centri koji njima upravljaju.

Pritom Duhigg razotkriva koje su navike bile ključne za uspjeh američkog olimpijca Michaela Phelpsa, kako su Bucksi osvojili Super Bowl, što je Martina Luthera Kinga Jr. Učinilo svjetski poznatim borcem za ljudska prava. Opisi najvećih i najuspješnijih američkih kompanija, bolnica i sportskih organizacija pokazat će nam kako uspješno mijenjanje tzv. Ključnih navika može značiti zaradu od nekoliko milijardi dolara, omogućiti osobni uspjeh ali i spasiti ljudske živote.

U postizanju osobnih promjena kao što su gubitak kilograma, borba protiv ovisnosti, veća produktivnost na poslu i u društvu, osnovno je – objasnit će nam Duhigg – razumijevanje navika, osvještavanje njihova funkcioniranja te njihova uspješna promjena zamjenom elemenata u već stvorenom obrascu ponašanja.

Pomoću spoznaja koje nam donosi ovaj Bestseler New York Timesa moguće je i u vlastiti život unijeti pozitivne promjene!

  • Originalni naziv: The Power oh Habit
  • Prevodilac: Saša Drach
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2013
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Pulitzerom nagrađeni novinar New York Timesa u knjizi Moć navike govori o znanstvenim spoznajama o navikama, njihovu nastanku i mogućnosti njihova mijenjanja. Pronicljiv, inteligentan i sposoban na zanimljiv način sažeti i čitatelju približiti obilje informacija, Duhigg razotkriva novo poimanje ljudske prirode i njezina potencijala za transformaciju. U ovoj ćete knjizi doznati zašto se neke tvrtke, društvene sredine i ljudi godinama bore da postignu pozitivne promjene dok drugima to polazi za rukom gotovo preko noći. Autor opisuje laboratorije u kojima neuroznanstvenici istražuju kako nastaju i funkcioniraju navike i gdje se u našem mozgu nalaze centri koji njima upravljaju. Pritom Duhigg razotkriva koje su navike bile ključne za uspjeh američkog olimpijca Michaela Phelpsa, kako su Bucksi osvojili Super Bowl, što je Martina Luthera Kinga Jr. Učinilo svjetski poznatim borcem za ljudska prava. Opisi najvećih i najuspješnijih američkih kompanija, bolnica i sportskih organizacija pokazat će nam kako uspješno mijenjanje tzv. Ključnih navika može značiti zaradu od nekoliko milijardi dolara, omogućiti osobni uspjeh ali i spasiti ljudske živote. U postizanju osobnih promjena kao što su gubitak kilograma, borba protiv ovisnosti, veća produktivnost na poslu i u društvu, osnovno je – objasnit će nam Duhigg – razumijevanje navika, osvještavanje njihova funkcioniranja te njihova uspješna promjena zamjenom elemenata u već stvorenom obrascu ponašanja. Pomoću spoznaja koje nam donosi ovaj Bestseler New York Timesa moguće je i u vlastiti život unijeti pozitivne promjene!

Dodatne informacije

Izdavač Mozaik knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter