Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Principi tržišnog pozicioniranja

Principi tržišnog pozicioniranja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: B. Čivić


ISBN:

D1278

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D1278

Broj strana:

189

Težina:

900 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

50,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Tržišna pozicija je, najjednostavnije rečeno, pozicija koju kompanija i njeni proizvodi zauzimaju u svijesti potrošača u odnosu na druge kompanije (konkurente). Iz navedenog slijedi da se tržišna pozicija određuje (ocjenjuje) kroz komparaciju sa konkurentima. Sudija koji vrši komparaciju između kompanija i daje konačnu ocjenu o njihovoj tržišnoj poziciji je njegovo visočanstvo potrošač1. Drugim rječima, tržišna pozicija je način na koji potrošači doživljavaju kompaniju i njene proizvode u odnosu na konkurente, odnosno to je skup percepcija i osjećanja koje potrošači imaju prema kompaniji i njenim proizvodima.

Ovo je knjiga koja u kratkim crtama ukazuje na ključna pitanja koja su važna pri pozicioniranju kompanije na tržištu i obrađuje teme koje su aktuelne u procesu stvaranja uspješne tržišne pozicije kompanije.



Kratki sadržaj

Ključni aspekti tržišnog pozicioniranja
Analiza postojeće tržišne pozicije
Temeljne odluke u procesu izgradnje tržišne pozicije
Implementacija odluka u procesu tržišnog pozicioniranja
Ocjena uspješnosti tržišne pozicije

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2022
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 205x270
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Tržišna pozicija je, najjednostavnije rečeno, pozicija koju kompanija i njeni proizvodi zauzimaju u svijesti potrošača u odnosu na druge kompanije (konkurente). Iz navedenog slijedi da se tržišna pozicija određuje (ocjenjuje) kroz komparaciju sa konkurentima. Sudija koji vrši komparaciju između kompanija i daje konačnu ocjenu o njihovoj tržišnoj poziciji je njegovo visočanstvo potrošač1. Drugim rječima, tržišna pozicija je način na koji potrošači doživljavaju kompaniju i njene proizvode u odnosu na konkurente, odnosno to je skup percepcija i osjećanja koje potrošači imaju prema kompaniji i njenim proizvodima. Ovo je knjiga koja u kratkim crtama ukazuje na ključna pitanja koja su važna pri pozicioniranju kompanije na tržištu i obrađuje teme koje su aktuelne u procesu stvaranja uspješne tržišne pozicije kompanije. Kratki sadržaj Ključni aspekti tržišnog pozicioniranja Analiza postojeće tržišne pozicije Temeljne odluke u procesu izgradnje tržišne pozicije Implementacija odluka u procesu tržišnog pozicioniranja Ocjena uspješnosti tržišne pozicije

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter