Detalji
Knjiga obrađuje poslovno komuniciranje u oblasti javnoga života:
- Komuniciranje u poslovnom svijetu
- Komuniciranje u nevladinom sektoru
- Komuniciranje u sindikatu
U prvom dijelu koji se odnosi na poslovni svijet autor obrađuje : odnose s medijima, odnose s tržištem, poslovno pregovaranje, odnose s finasijskim institucijama, lobiranje, krizno komuniciranje i interno komuniciranje. Autor predstavlja metodologiju kako da se napiše komunikacioni plan jedne poslovne organizacije.
U drugom dijelju koji se odnosi na nevladin sektor autor obrađuje kako se pišu prijedlozi za dobivanje sredstava za nevladin sektor (pisanje projekata) i kao i način djelovanja nevladinih organizacija.
U trećem dijelu autor se bavi problematikom komuniciranja u sindikatu. Autor jasno objašnjava koji su zadaci sindikata, kako se definiše strategija komuniciranja u sindikatu, koja je ciljna publika sindikata, kako se informiše članstvo sindikata kao i obaveze sindikata prema članstvu.
Kao posebno poglavlje knjige tu su i praktični primjeri iz prakse poslovnoga komuniciranja sa analizama i komentarima kao i primjeri pisanja saopštenja za javnost.