Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

Poslovne komunikacije - Teorija i praksa

Poslovne komunikacije - Teorija i praksa

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9-789-958-553-158

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

M7038

Broj strana:

175

Težina:

320 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

10,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga obrađuje poslovno komuniciranje u oblasti javnoga života:

- Komuniciranje u poslovnom svijetu
- Komuniciranje u nevladinom sektoru
- Komuniciranje u sindikatu

U prvom dijelu koji se odnosi na poslovni svijet autor obrađuje : odnose s medijima, odnose s tržištem, poslovno pregovaranje, odnose s finasijskim institucijama, lobiranje, krizno komuniciranje i interno komuniciranje. Autor predstavlja metodologiju kako da se napiše komunikacioni plan jedne poslovne organizacije.

U drugom dijelju koji se odnosi na nevladin sektor autor obrađuje kako se pišu prijedlozi za dobivanje sredstava za nevladin sektor (pisanje projekata) i kao i način djelovanja nevladinih organizacija.

U trećem dijelu autor se bavi problematikom komuniciranja u sindikatu. Autor jasno objašnjava koji su zadaci sindikata, kako se definiše strategija komuniciranja u sindikatu, koja je ciljna publika sindikata, kako se informiše članstvo sindikata kao i obaveze sindikata prema članstvu.

Kao posebno poglavlje knjige tu su i praktični primjeri iz prakse poslovnoga komuniciranja sa analizama i komentarima kao i primjeri pisanja saopštenja za javnost.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga obrađuje poslovno komuniciranje u oblasti javnoga života: - Komuniciranje u poslovnom svijetu - Komuniciranje u nevladinom sektoru - Komuniciranje u sindikatu U prvom dijelu koji se odnosi na poslovni svijet autor obrađuje : odnose s medijima, odnose s tržištem, poslovno pregovaranje, odnose s finasijskim institucijama, lobiranje, krizno komuniciranje i interno komuniciranje. Autor predstavlja metodologiju kako da se napiše komunikacioni plan jedne poslovne organizacije. U drugom dijelju koji se odnosi na nevladin sektor autor obrađuje kako se pišu prijedlozi za dobivanje sredstava za nevladin sektor (pisanje projekata) i kao i način djelovanja nevladinih organizacija. U trećem dijelu autor se bavi problematikom komuniciranja u sindikatu. Autor jasno objašnjava koji su zadaci sindikata, kako se definiše strategija komuniciranja u sindikatu, koja je ciljna publika sindikata, kako se informiše članstvo sindikata kao i obaveze sindikata prema članstvu. Kao posebno poglavlje knjige tu su i praktični primjeri iz prakse poslovnoga komuniciranja sa analizama i komentarima kao i primjeri pisanja saopštenja za javnost.

Dodatne informacije

Izdavač TDP Sarajevo
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter