Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Političko komuniciranje

Političko komuniciranje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Zoran Tomić


ISBN:

9789538289118

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B6129

Broj strana:

820

Težina:

1300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

75,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Redovni sveučilišni profesor dr. sc. Zoran Tomić je u BiH i u Hrvatskoj, te u širem ex Yu prostoru jedan od rijetkih autora koji je kao doktor komunikacijske znanosti svoje interesiranje od usko shvaćenoga predizbornog i političkog marketinga u mikrorazmjerima proširio na daleko širi aspekt shvaćanja političkog komuniciranja.

U vrijednoj knjizi, koja je pred nama, on nas iz općeg teorijskog okvira komunikacije uvodi u ontogenezu političkog komuniciranja, sa svim svojim aspektima iskazivanja, metodologiji djelovanja, izražajnim sredstvima, medijima, te kanalima komuniciranja. Tek nakon ovakvoga utemeljenja dr. Tomić nas u knjizi vodi do izbornih kampanja, do konkretnih primjera i analize izbora u Bosni i Hercegovini, a posebno empirijski istražuje značajno područje, od strane političara (najčešće linijom manjeg otpora samoljubivo izabranih, za razliku od strane puka željenih), kanala komuniciranja.

  • Izdanje: 5
  • Godina: 2020
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Redovni sveučilišni profesor dr. sc. Zoran Tomić je u BiH i u Hrvatskoj, te u širem ex Yu prostoru jedan od rijetkih autora koji je kao doktor komunikacijske znanosti svoje interesiranje od usko shvaćenoga predizbornog i političkog marketinga u mikrorazmjerima proširio na daleko širi aspekt shvaćanja političkog komuniciranja. U vrijednoj knjizi, koja je pred nama, on nas iz općeg teorijskog okvira komunikacije uvodi u ontogenezu političkog komuniciranja, sa svim svojim aspektima iskazivanja, metodologiji djelovanja, izražajnim sredstvima, medijima, te kanalima komuniciranja. Tek nakon ovakvoga utemeljenja dr. Tomić nas u knjizi vodi do izbornih kampanja, do konkretnih primjera i analize izbora u Bosni i Hercegovini, a posebno empirijski istražuje značajno područje, od strane političara (najčešće linijom manjeg otpora samoljubivo izabranih, za razliku od strane puka željenih), kanala komuniciranja.

Dodatne informacije

Izdavač Synopsis
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter