Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Znanstvenik u kolijevci - Što nam rano učenje kazuje o umu

Znanstvenik u kolijevci - Što nam rano učenje kazuje o umu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-54-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9615

Broj strana:

279

Težina:

420 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

42,30 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U ovoj knjizi autori pričaju priču o novoj znanosti o dječjem umu. Ova bi priča trebala biti važna svakome tko se zanima za um i mozak. Ona je središnji dio nove discipline koja se naziva kognitivnom znanošću. Kognitivna znanost udružila je psihologiju, filozofiju, lingvistiku, računalnu znanost i neuroznanost. Novi znanstveni uvidi često dolaze iz neočekivanih - često i vrlo skromnih - mjesta, a neke od najvažnijih spoznaja u kognitivnoj znanosti došle su iz kolijevke i dječje sobe. Razumijevanje djece dovelo nas je do novog načina razumijevanja nas samih.

Iz knjige
Proučavanje beba dojmljivo je samo po sebi. Međutim, razvojna istraživanja omogućavaju odgovor na općenitija, dublja i drevnija pitanja i to ne samo o bebama, nego i o nama samima. Mi, ljudska bića, koja nismo ništa više od nekoliko kilograma bjelančevina i vode, počinjemo shvaćati porijeklo svemira, narav života, pa čak i nekoliko stvari o sebi samima. Niti jedna druga životinja, pa čak niti najsofisticiranije računalo, ne zna toliko. Pa ipak, svatko od nas započeo je život kao bespomoćno stvorenje u kolijevci. Do tog stvorenja dopire samo sićušni djelić informacija iz vanjskog svijeta - nekolicina fotona pogodi njegovu očnu mrežnicu, nekoliko zvučnih valova zatrese njegove ušne bubnjiće - a ipak na kraju ono završi shvaćajući kako funkcionira ovaj svijet. Kako nam to uspijeva? Kako odatle dolazimo do ovamo?
Nova istraživanja o bebama daju odgovore i na ta pitanja. Ispostavlja se kako kapaciteti koji nam omogućuju da učimo o svijetu i sebi samima imaju svoje korijene u dojenačkoj dobi. Rođeni smo sa sposobnošću otkrivanja tajne svemira i vlastitih umova, kao i s nagonom da istražujemo i eksperimentiramo dok to ne postignemo. Znanost nije samo specijalizirano područje neprijazne elite, već nastavak spoznavanja one vrste koju svatko od nas čini tijekom najranijeg djetinjstva.

Nastojanje da se shvati ljudska priroda dio je ljudske prirode. Razvojni psiholozi su uključeni u isti poduhvat i upotrebljavaju iste misaone alate kao i djeca koju proučavaju. Znanstvenik koji zaviruje u kolijevku tražeći odgovore na neka od najvažnijih pitanja o ljudskome umu, svijetu i jeziku, suočava se sa znanstvenikom koji izviruje iz kolijevke i čini gotovo istu stvar. Nije čudno što se oboje osmjehuju.

  • Originalni naziv: The Scientist in the...
  • Prevodilac: Gordana Kuterovac Jagodić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2003
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x200
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U ovoj knjizi autori pričaju priču o novoj znanosti o dječjem umu. Ova bi priča trebala biti važna svakome tko se zanima za um i mozak. Ona je središnji dio nove discipline koja se naziva kognitivnom znanošću. Kognitivna znanost udružila je psihologiju, filozofiju, lingvistiku, računalnu znanost i neuroznanost. Novi znanstveni uvidi često dolaze iz neočekivanih - često i vrlo skromnih - mjesta, a neke od najvažnijih spoznaja u kognitivnoj znanosti došle su iz kolijevke i dječje sobe. Razumijevanje djece dovelo nas je do novog načina razumijevanja nas samih. Iz knjige Proučavanje beba dojmljivo je samo po sebi. Međutim, razvojna istraživanja omogućavaju odgovor na općenitija, dublja i drevnija pitanja i to ne samo o bebama, nego i o nama samima. Mi, ljudska bića, koja nismo ništa više od nekoliko kilograma bjelančevina i vode, počinjemo shvaćati porijeklo svemira, narav života, pa čak i nekoliko stvari o sebi samima. Niti jedna druga životinja, pa čak niti najsofisticiranije računalo, ne zna toliko. Pa ipak, svatko od nas započeo je život kao bespomoćno stvorenje u kolijevci. Do tog stvorenja dopire samo sićušni djelić informacija iz vanjskog svijeta - nekolicina fotona pogodi njegovu očnu mrežnicu, nekoliko zvučnih valova zatrese njegove ušne bubnjiće - a ipak na kraju ono završi shvaćajući kako funkcionira ovaj svijet. Kako nam to uspijeva? Kako odatle dolazimo do ovamo? Nova istraživanja o bebama daju odgovore i na ta pitanja. Ispostavlja se kako kapaciteti koji nam omogućuju da učimo o svijetu i sebi samima imaju svoje korijene u dojenačkoj dobi. Rođeni smo sa sposobnošću otkrivanja tajne svemira i vlastitih umova, kao i s nagonom da istražujemo i eksperimentiramo dok to ne postignemo. Znanost nije samo specijalizirano područje neprijazne elite, već nastavak spoznavanja one vrste koju svatko od nas čini tijekom najranijeg djetinjstva. Nastojanje da se shvati ljudska priroda dio je ljudske prirode. Razvojni psiholozi su uključeni u isti poduhvat i upotrebljavaju iste misaone alate kao i djeca koju proučavaju. Znanstvenik koji zaviruje u kolijevku tražeći odgovore na neka od najvažnijih pitanja o ljudskome umu, svijetu i jeziku, suočava se sa znanstvenikom koji izviruje iz kolijevke i čini gotovo istu stvar. Nije čudno što se oboje osmjehuju.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter