Detalji
Knjiga je posvećena temeljnim pitanjima didaktike kao teorije i prakse poučavanja i učenja. U njoj se, pored ostalih, razmatraju i sljedeća pitanja: što je didaktika, kako se razvijalo didaktičko mišljenje, što je to nastavni plan i program, a što kurikulum, kako se nastava planira a kako izvodi, koje su djelotvorne nastavne metode, kako se vodi školski razred, kakav je odnos između didaktike i predmetnih didaktika odnosno metodika i dr.
Iz uvoda
Didaktika razmatra kakvu ulogu u pojedinom društvu igra znanje, treba li učiti u određenim odijeljenim fazama ili tijekom cijelog života te koga se smatra učenikom. Ona postavlja pitanja o tome kako se može optimirati učenje odabranih ciljnih skupina (odrasli, mladež, djeca) i razmatra pitanje postoje li u životu posebno prikladne faze za učenje.
Didaktika se pita o tome što treba znati i umjeti i zašto i čemu to treba naučiti te tima otvara pitanja o nadređenim idejama vodiljama nastave (npr. Obrazovanje, kvalifikacija, kompetencija, profesionalno osposobljavanje, osposobljavanje za studij).
Diddaktika se bavi nastavnim planovima i programima ili kurikulumima koji utvrđuju kojim se redoslijedom i u kojim vremenskim jedinicama usvajaju znanja i umijeća i na kojoj razini nešto treba znati i umjeti.