Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Uvod u opću didaktiku

Uvod u opću didaktiku

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-74-0

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9614

Broj strana:

193

Težina:

290 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

38,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je posvećena temeljnim pitanjima didaktike kao teorije i prakse poučavanja i učenja. U njoj se, pored ostalih, razmatraju i sljedeća pitanja: što je didaktika, kako se razvijalo didaktičko mišljenje, što je to nastavni plan i program, a što kurikulum, kako se nastava planira a kako izvodi, koje su djelotvorne nastavne metode, kako se vodi školski razred, kakav je odnos između didaktike i predmetnih didaktika odnosno metodika i dr.

Iz uvoda

Didaktika razmatra kakvu ulogu u pojedinom društvu igra znanje, treba li učiti u određenim odijeljenim fazama ili tijekom cijelog života te koga se smatra učenikom. Ona postavlja pitanja o tome kako se može optimirati učenje odabranih ciljnih skupina (odrasli, mladež, djeca) i razmatra pitanje postoje li u životu posebno prikladne faze za učenje.
Didaktika se pita o tome što treba znati i umjeti i zašto i čemu to treba naučiti te tima otvara pitanja o nadređenim idejama vodiljama nastave (npr. Obrazovanje, kvalifikacija, kompetencija, profesionalno osposobljavanje, osposobljavanje za studij).

Diddaktika se bavi nastavnim planovima i programima ili kurikulumima koji utvrđuju kojim se redoslijedom i u kojim vremenskim jedinicama usvajaju znanja i umijeća i na kojoj razini nešto treba znati i umjeti.

  • Originalni naziv: Einfuhrung in die Allgemeine...
  • Prevodilac: Vladimir Adamček
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 120x200
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga je posvećena temeljnim pitanjima didaktike kao teorije i prakse poučavanja i učenja. U njoj se, pored ostalih, razmatraju i sljedeća pitanja: što je didaktika, kako se razvijalo didaktičko mišljenje, što je to nastavni plan i program, a što kurikulum, kako se nastava planira a kako izvodi, koje su djelotvorne nastavne metode, kako se vodi školski razred, kakav je odnos između didaktike i predmetnih didaktika odnosno metodika i dr. Iz uvoda Didaktika razmatra kakvu ulogu u pojedinom društvu igra znanje, treba li učiti u određenim odijeljenim fazama ili tijekom cijelog života te koga se smatra učenikom. Ona postavlja pitanja o tome kako se može optimirati učenje odabranih ciljnih skupina (odrasli, mladež, djeca) i razmatra pitanje postoje li u životu posebno prikladne faze za učenje. Didaktika se pita o tome što treba znati i umjeti i zašto i čemu to treba naučiti te tima otvara pitanja o nadređenim idejama vodiljama nastave (npr. Obrazovanje, kvalifikacija, kompetencija, profesionalno osposobljavanje, osposobljavanje za studij). Diddaktika se bavi nastavnim planovima i programima ili kurikulumima koji utvrđuju kojim se redoslijedom i u kojim vremenskim jedinicama usvajaju znanja i umijeća i na kojoj razini nešto treba znati i umjeti.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter