Detalji
Provokativna analiza američkog obrazovanja u doba globalnih društvenih i tehnoloških promjena - autor utemeljeno osporava pokret za standardizacijom obrazovanja i donosi uvjerljive dokaze o američkom zaostajanju u kultiviranju jedinstvenih talenata te razvoju globalnih i digitalnih kompetencija. Izazovi s kojima se američko obrazovanje danas suočuje uspoređeni su s izazovima u obrazovanju drugih zemalja, napose Kine. Ova inspirativna knjiga namijenjena je čitateljima koji se zanimaju za svjetske trendove u obrazovanju koji su posljedica utjecaja globalizacije i tehnologije. Od posebna je interesa pedagoškim djelatnicima koji nastoje sagledati putove koji vode u budućnost obrazovanja i društva.
Iz Predgovora
Ova je knjiga o obrazovanju u Americi, ali počela je kao knjiga o obrazovanju u Kini. Moja je izvorna namjera bila pisati o golemim izazovima s kojima se Kina suočava u obrazovanju kako bi obuzdala rastući entuzijazam Amerike za kineskom obrazovnom praksom koja se čini predmetom obožavanja, modelom izvrsnosti ili izvorom kvalitetnih učenika koji prijede budućnosti Amerike. Htio sam pisati o kineskim naporima za decentralizacijom kurikuluma i udžbenika, diversifikacijom ocjenjivanja i testiranja te poticanju lokalne autonomije i inovacija kako bi se njegovala kreativnost i svestrani talenti. Također sam htio pisati o opetovanim kineskim neuspjesima i nepokolebljivoj želji da se ispravi šteta koju nanosi testiranje i standardizacija u obrazovanju. No, dok sam proučavao reformske politike, znanstvene tekstove te internetske forume za raspravu i blogove o obrazovanju u Kini, shvatio sam da je ono što Kina hoće upravo ono što je Amerika željna odbaciti - obrazovanje koje poštuje individualne talente, podupire različita razmišljanja, tolerira odstupanja i potiče kreativnost; sustav u kojem vlada ne diktira što učenici uče ili kako nastavnici poučavaju te kulturu koja ne rangira ili prosuđuje o uspjehu škole, nastavnika ili djeteta samo na temelju testovnih rezultata u nekoliko predmeta koje su odredile prosvjetne vlasti.