Detalji
Oko 40% učenika ima neku vrstu teškoća u učenju. Ova knjiga donosi rezultate najnovijih istraživanja mozga povezane sa strategijama koje vam pomažu identificirati i nositi se s najčešćim teškoćama u učenju koje se pojavljuju u današnjoj školi. Autor opisuje ključne činitelje koji priječe učenike u postizanju uspjeha. U knjizi su opisani učenici sa sljedećim teškoćama: impulzivni učenik (deficit pažnje - ADD), razigrani učenik (naučena bespomoćnost), čitač pred izazovima (disleksija), svadljivi učenik (poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem), frustrirani učenik (kašnjenje u razvoju), učenik u pokretu (hiperaktivnost), učenik bez zvuka (deficit slušne obrade), učenik izvan kontrole (poremećaj ophođenja), demotivirani učenik (kronična prijetnja i distres) te zabrinuti učenik (depresija). Ovaj priručnik osigurava znanje pomoću kojeg ćete biti u mogućnosti rješavati teške probleme u učenju. U njemu ćete otkriti specifične strategije za praktičan rad s djecom koju je teško odgajati i poučavati.
Iz knjige
Kao što sam mnogo puta rekao, zdravi mozgovi čine zdrave učenike. A sa zdravim učenicima i pozitivnom obrazovnom sredinom imate velike šanse za visoka postignuća. No što se događa kad je učenik izložen kroničnom stresu, traumi ili drogama? Što se događa kad na učenikov mozak djeluje kašnjenje u razvoju, abnormalnost ili kemijska neravnoteža? Posve jednostavno, trebaju vam bolji resursi da biste uspjeli.
Ova knjia je prvi praktični, sveobuhvatni pregled koji vam jednostavnim jezikom kaže kako da prepoznate najčešća stanja koja predstavljaju problem kod učenika i kako da takvim učenicima pomognete da uspiju. Dok će neki učenici popraviti svoj uspjeh i ponašanja već i samim vašim prepoznavanjem problema, brigom i otvaranjem prema njima, drugima će trebati terapijske intervencije i interdisciplinarna pomoć. U oba slučaja, nade ima. Ne postoje učenici do kojih je nemoguće doprijeti. A kad jednom ovladate ovim vještinama i strategijama, moći će uspjeti i oni vaši učenici koji su ranije bili granični slučajevi. Nije li upravo to svrha poučavanja?