Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Različiti mozgovi, različiti učenici - Kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire

Različiti mozgovi, različiti učenici - Kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Eric Jensen


ISBN:

978-953-6101-59-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9636

Broj strana:

171

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

60,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Oko 40% učenika ima neku vrstu teškoća u učenju. Ova knjiga donosi rezultate najnovijih istraživanja mozga povezane sa strategijama koje vam pomažu identificirati i nositi se s najčešćim teškoćama u učenju koje se pojavljuju u današnjoj školi. Autor opisuje ključne činitelje koji priječe učenike u postizanju uspjeha. U knjizi su opisani učenici sa sljedećim teškoćama: impulzivni učenik (deficit pažnje - ADD), razigrani učenik (naučena bespomoćnost), čitač pred izazovima (disleksija), svadljivi učenik (poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem), frustrirani učenik (kašnjenje u razvoju), učenik u pokretu (hiperaktivnost), učenik bez zvuka (deficit slušne obrade), učenik izvan kontrole (poremećaj ophođenja), demotivirani učenik (kronična prijetnja i distres) te zabrinuti učenik (depresija). Ovaj priručnik osigurava znanje pomoću kojeg ćete biti u mogućnosti rješavati teške probleme u učenju. U njemu ćete otkriti specifične strategije za praktičan rad s djecom koju je teško odgajati i poučavati.

Iz knjige

Kao što sam mnogo puta rekao, zdravi mozgovi čine zdrave učenike. A sa zdravim učenicima i pozitivnom obrazovnom sredinom imate velike šanse za visoka postignuća. No što se događa kad je učenik izložen kroničnom stresu, traumi ili drogama? Što se događa kad na učenikov mozak djeluje kašnjenje u razvoju, abnormalnost ili kemijska neravnoteža? Posve jednostavno, trebaju vam bolji resursi da biste uspjeli.

Ova knjia je prvi praktični, sveobuhvatni pregled koji vam jednostavnim jezikom kaže kako da prepoznate najčešća stanja koja predstavljaju problem kod učenika i kako da takvim učenicima pomognete da uspiju. Dok će neki učenici popraviti svoj uspjeh i ponašanja već i samim vašim prepoznavanjem problema, brigom i otvaranjem prema njima, drugima će trebati terapijske intervencije i interdisciplinarna pomoć. U oba slučaja, nade ima. Ne postoje učenici do kojih je nemoguće doprijeti. A kad jednom ovladate ovim vještinama i strategijama, moći će uspjeti i oni vaši učenici koji su ranije bili granični slučajevi. Nije li upravo to svrha poučavanja?

  • Originalni naziv: Different Brains, Different...
  • Prevodilac: Meri Radinac-Babić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 220x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Oko 40% učenika ima neku vrstu teškoća u učenju. Ova knjiga donosi rezultate najnovijih istraživanja mozga povezane sa strategijama koje vam pomažu identificirati i nositi se s najčešćim teškoćama u učenju koje se pojavljuju u današnjoj školi. Autor opisuje ključne činitelje koji priječe učenike u postizanju uspjeha. U knjizi su opisani učenici sa sljedećim teškoćama: impulzivni učenik (deficit pažnje - ADD), razigrani učenik (naučena bespomoćnost), čitač pred izazovima (disleksija), svadljivi učenik (poremećaj s prkošenjem i suprotstavljanjem), frustrirani učenik (kašnjenje u razvoju), učenik u pokretu (hiperaktivnost), učenik bez zvuka (deficit slušne obrade), učenik izvan kontrole (poremećaj ophođenja), demotivirani učenik (kronična prijetnja i distres) te zabrinuti učenik (depresija). Ovaj priručnik osigurava znanje pomoću kojeg ćete biti u mogućnosti rješavati teške probleme u učenju. U njemu ćete otkriti specifične strategije za praktičan rad s djecom koju je teško odgajati i poučavati. Iz knjige Kao što sam mnogo puta rekao, zdravi mozgovi čine zdrave učenike. A sa zdravim učenicima i pozitivnom obrazovnom sredinom imate velike šanse za visoka postignuća. No što se događa kad je učenik izložen kroničnom stresu, traumi ili drogama? Što se događa kad na učenikov mozak djeluje kašnjenje u razvoju, abnormalnost ili kemijska neravnoteža? Posve jednostavno, trebaju vam bolji resursi da biste uspjeli. Ova knjia je prvi praktični, sveobuhvatni pregled koji vam jednostavnim jezikom kaže kako da prepoznate najčešća stanja koja predstavljaju problem kod učenika i kako da takvim učenicima pomognete da uspiju. Dok će neki učenici popraviti svoj uspjeh i ponašanja već i samim vašim prepoznavanjem problema, brigom i otvaranjem prema njima, drugima će trebati terapijske intervencije i interdisciplinarna pomoć. U oba slučaja, nade ima. Ne postoje učenici do kojih je nemoguće doprijeti. A kad jednom ovladate ovim vještinama i strategijama, moći će uspjeti i oni vaši učenici koji su ranije bili granični slučajevi. Nije li upravo to svrha poučavanja?

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter