Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije

Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-32-7

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9644

Broj strana:

120

Težina:

330 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

42,30 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Jedna od najvažnijih postavki u cijelom ovom ogledu jest važnost razgovora odgajateljica s djecom - čak i onom najmanjom - kao s razboritim osobama. Autorice predlažu odgajateljicama da se služe ljubaznom, izravnom, činjeničnom i otvorenom komunikacijom s djecom - bez potrebe za prolijevanjem suza ili mrgođenjem. Svjesnu su da se sa svime što su napisale može pretjerati i da se kadšto može učiniti da jedan prijedlog proturječi drugom. Ali nema jednostavnih, lako primjenljivih formula kojima bi se moglo riješiti složenosti poučavanja male djece. No njihova praksa, kao i praksa mnogih njihovih kolegica, uvjerila ih je da je rano djetinjstvo najpovoljnije razdoblje da se djeci pomogne postići socijalnu kompetenciju u jednoj od sastavnica tradicionalne abecede pedagoškog diskursa - u interpersonalnim odnosima.

Iz predgovora

U ovoj smo knjizi pokušali potaknuti odgajateljice i učiteljice da promatraju individualnu socijalnu dinamiku koju djeca iskazuju u djetinjstvu i da dobro o njoj razmisle. Osim toga, predlažemo da razmisle i o općem socijalnom ustroju svojih grupa i razreda i programima koji čine okvir socijalnih interakcija unutar njega.

Ljudi većinu svog života provode u društvu drugih ljudi. Temelji sposobnosti djelotvornog funkcioniranja u socijalnim kontekstima polažu se u prvih pet ili šest godina života. Praksa pokazuje da je upravo to razdoblje najbolje vrijeme za pomoć djeci u ovom velikom razvojnom izazovu. Kad djeca počnu provoditi velik dio svog vremena u grupnom okružju, odraslima se pruža jedinstvena mogućnost da pridonesu procesima izgradnje čvrstih temelja socijalnog učenja djece. Predlažemo da se socijalni razvoj uključi u ocjenu (formalnu i neformalnu) razvitka i učenja pojedinog djeteta u djetinjstvu. Zbog toga smo dopisali dodatak kao okvir pristupa ocjeni socijalne kompetencije.

Predlažemo i da ocjene djelotvornosti i primjerenosti programa namijenjenih djetinjstvu uključe i promatranje toga koliko mogućnosti djeca imaju za socijalnu interakciju te koje su se odgojne strategije relevantne za socijalnu kompetenciju primijenile. Evaluacija bi trebala uključiti i utjecaj odgojno-obrazovnih programa i materijala kojima se promiče socijalni razvoj djece.

  • Originalni naziv: Fostering Childrens Social...
  • Prevodilac: Božica Jakovlev
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2001
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 190x270
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Jedna od najvažnijih postavki u cijelom ovom ogledu jest važnost razgovora odgajateljica s djecom - čak i onom najmanjom - kao s razboritim osobama. Autorice predlažu odgajateljicama da se služe ljubaznom, izravnom, činjeničnom i otvorenom komunikacijom s djecom - bez potrebe za prolijevanjem suza ili mrgođenjem. Svjesnu su da se sa svime što su napisale može pretjerati i da se kadšto može učiniti da jedan prijedlog proturječi drugom. Ali nema jednostavnih, lako primjenljivih formula kojima bi se moglo riješiti složenosti poučavanja male djece. No njihova praksa, kao i praksa mnogih njihovih kolegica, uvjerila ih je da je rano djetinjstvo najpovoljnije razdoblje da se djeci pomogne postići socijalnu kompetenciju u jednoj od sastavnica tradicionalne abecede pedagoškog diskursa - u interpersonalnim odnosima. Iz predgovora U ovoj smo knjizi pokušali potaknuti odgajateljice i učiteljice da promatraju individualnu socijalnu dinamiku koju djeca iskazuju u djetinjstvu i da dobro o njoj razmisle. Osim toga, predlažemo da razmisle i o općem socijalnom ustroju svojih grupa i razreda i programima koji čine okvir socijalnih interakcija unutar njega. Ljudi većinu svog života provode u društvu drugih ljudi. Temelji sposobnosti djelotvornog funkcioniranja u socijalnim kontekstima polažu se u prvih pet ili šest godina života. Praksa pokazuje da je upravo to razdoblje najbolje vrijeme za pomoć djeci u ovom velikom razvojnom izazovu. Kad djeca počnu provoditi velik dio svog vremena u grupnom okružju, odraslima se pruža jedinstvena mogućnost da pridonesu procesima izgradnje čvrstih temelja socijalnog učenja djece. Predlažemo da se socijalni razvoj uključi u ocjenu (formalnu i neformalnu) razvitka i učenja pojedinog djeteta u djetinjstvu. Zbog toga smo dopisali dodatak kao okvir pristupa ocjeni socijalne kompetencije. Predlažemo i da ocjene djelotvornosti i primjerenosti programa namijenjenih djetinjstvu uključe i promatranje toga koliko mogućnosti djeca imaju za socijalnu interakciju te koje su se odgojne strategije relevantne za socijalnu kompetenciju primijenile. Evaluacija bi trebala uključiti i utjecaj odgojno-obrazovnih programa i materijala kojima se promiče socijalni razvoj djece.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter