Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Kako uspješno učiti u timu - zbirka praktičnih primjera

Kako uspješno učiti u timu - zbirka praktičnih primjera

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-6101-42-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9633

Broj strana:

266

Težina:

440 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

49,90 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Škola, koja u svoj pedagoški razvojni program uvrsti razvoj tima i predoči ga roditeljima, ima vrlo dobre izglede da poboljša svoj renome i da ima još više učenika. Jer sve većem broju roditelja u posljednje je vrijeme jasno da njihovoj djeci štrebanje i pristojne ocjene nisu dovoljne, nego da njihove šanse u životu i svijetu rada sve više ovise o sposobnosti za timski rad, sposobnosti komunikacije i o svladavanju metoda. Te nove danosti i izazovi učinit će za mnoge roditelje atraktivnima one škole koje su u svoj program, između ostalog, uvrstile razvoj tima jer to njihovoj djeci otvara mogućnost da postupno izuče i steknu odgovarajuće ključne kvalifikacije.

Iz uvoda
Rad u timu ne znači samo sjediti zajedno. Timski rad prije svega znači surađivati senzibilno pridržavajući se pravila, te se koncentrirati na rješavanje zadatka. Rad u timu također znači da su učenici na najbolji mogući način upućeni jedni na druge, da jedni drugima pružaju podršku pri učenju. Timski rad istodobno zahtijeva da se radi konstruktivno na način koji vodi cilju te da se otklone sve nepotrebne smetnje unutar grupe. Stoga su potrebni pravilnici, ali i promatrači. Nadalje valja promišljati o postavljanju pravila i sankcija za koje učenici snose odgovornost. Timski rad se ne može osigurati samo uz pomoć grupnih vježbi i opširnih objašnjenja; za njega su potrebna uigrana pravila, tijek i rutina interakcija.
Naša tema - razvoj tima - ima za cilj upravo stvaranje te rutine. Želimo postići senzibilno, ali i rutinsko oblikovanje predstojećih procesa u grupi. Budući da se te timske sposobnosti kod malog broja učenika pojavljuju same od sebe, ono što se radi na nastavi mora se ciljano uvježbavati i utvrditi preko tzv. learning by doing. Iskustvo nam govori da se te sposobnosti ne mogu unaprijediti povremenom primjenom grupnog rada na natavi pojedinih predmeta. Potreban je sustavan i intezivan proces uvježbavanja i objašnjavanja u što je moguće više predmeta, posebno u temeljnim predmetima s većim probjem sati. Problem je jedino u tome što se malo tko u našim školama osjeća nadležnim za taj posao. (...)
Najvažniji dio ove knjige je drugo poglavlje. U njemu će biti prikazani brojni isprobani načini uvježbavanja koji pokazuju kako se u razredu može razvijati tim. Predstavljene vježbe grupirane su u četiri etape uvježbavanja. Prva etapa obuhvaća različite vježbe koje će učenicima pokazati važnost grupnog rada i pojačati njihovu spremnost da poboljšaju vlastite sposobnosti za rad u grupi. U središtu druge etape su vježbe koje učenicima na raznolik način pružaju mogućnost da (samo)kritički analiziraju grupne procese i da o tome razmisle, te da se u razredu počnu stvarati načini ponašanja koji pogoduju konstruktivnom grupnom radu.

  • Originalni naziv: Teamentwicklung im Klassenraum:...
  • Prevodilac: Vitarnja Lee Janković
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2001
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Škola, koja u svoj pedagoški razvojni program uvrsti razvoj tima i predoči ga roditeljima, ima vrlo dobre izglede da poboljša svoj renome i da ima još više učenika. Jer sve većem broju roditelja u posljednje je vrijeme jasno da njihovoj djeci štrebanje i pristojne ocjene nisu dovoljne, nego da njihove šanse u životu i svijetu rada sve više ovise o sposobnosti za timski rad, sposobnosti komunikacije i o svladavanju metoda. Te nove danosti i izazovi učinit će za mnoge roditelje atraktivnima one škole koje su u svoj program, između ostalog, uvrstile razvoj tima jer to njihovoj djeci otvara mogućnost da postupno izuče i steknu odgovarajuće ključne kvalifikacije. Iz uvoda Rad u timu ne znači samo sjediti zajedno. Timski rad prije svega znači surađivati senzibilno pridržavajući se pravila, te se koncentrirati na rješavanje zadatka. Rad u timu također znači da su učenici na najbolji mogući način upućeni jedni na druge, da jedni drugima pružaju podršku pri učenju. Timski rad istodobno zahtijeva da se radi konstruktivno na način koji vodi cilju te da se otklone sve nepotrebne smetnje unutar grupe. Stoga su potrebni pravilnici, ali i promatrači. Nadalje valja promišljati o postavljanju pravila i sankcija za koje učenici snose odgovornost. Timski rad se ne može osigurati samo uz pomoć grupnih vježbi i opširnih objašnjenja; za njega su potrebna uigrana pravila, tijek i rutina interakcija. Naša tema - razvoj tima - ima za cilj upravo stvaranje te rutine. Želimo postići senzibilno, ali i rutinsko oblikovanje predstojećih procesa u grupi. Budući da se te timske sposobnosti kod malog broja učenika pojavljuju same od sebe, ono što se radi na nastavi mora se ciljano uvježbavati i utvrditi preko tzv. learning by doing. Iskustvo nam govori da se te sposobnosti ne mogu unaprijediti povremenom primjenom grupnog rada na natavi pojedinih predmeta. Potreban je sustavan i intezivan proces uvježbavanja i objašnjavanja u što je moguće više predmeta, posebno u temeljnim predmetima s većim probjem sati. Problem je jedino u tome što se malo tko u našim školama osjeća nadležnim za taj posao. (...) Najvažniji dio ove knjige je drugo poglavlje. U njemu će biti prikazani brojni isprobani načini uvježbavanja koji pokazuju kako se u razredu može razvijati tim. Predstavljene vježbe grupirane su u četiri etape uvježbavanja. Prva etapa obuhvaća različite vježbe koje će učenicima pokazati važnost grupnog rada i pojačati njihovu spremnost da poboljšaju vlastite sposobnosti za rad u grupi. U središtu druge etape su vježbe koje učenicima na raznolik način pružaju mogućnost da (samo)kritički analiziraju grupne procese i da o tome razmisle, te da se u razredu počnu stvarati načini ponašanja koji pogoduju konstruktivnom grupnom radu.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter