Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Poslovna komunikacija - suvremena

Poslovna komunikacija - suvremena

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-102-2

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K8480

Broj strana:

750

Težina:

1950 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

LEKCIJE IZ SVAKODNEVNICE ZA POSLOVNI SVIJET BUDUĆNOSTI

Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je riječ o istraživačkomtimu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom vođi koji vodi kompaniju prema ispunjavanju zajedničkih ciljeva. Učinkovita komunikacija je ključna za uspjeh organizacija i pojedinaca, a neučinkovita komunikacija često je uzrok manjih pogreški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspjeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna vještina – i vještina koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage.

Suvremena poslovna komunikacija već je dva desetljeća vodeći udžbenik iz tog područja, a ističe se najmodernijim analizama koje će studente uspješno pripremiti na stvarnu poslovnu praksu. Dok drugi udžbenici izdaju nova izdanja koja nisu u skladu s godinom u kojoj izlaze, Bovée i Thill pružaju znanje iz stvarnog svijeta današnjice i sutrašnjice.

Autori kontinuirano nude praktične savjete i obrađuju relevantne teme u modernom komuniciranju, kao što je upotreba društvenih mreža, blogova, Twitera i ostalih suvremenih komunikacijskih alata u poslovnom okruženju. Svako poglavlje završava vježbama i aktivnostima koje podržavaju pojedinu temu, te se za razliku od stručnih izdanja, ova knjgia bavi suvremenim komunikacijskim alatima koji pripremaju za stvarnu praksu poslovnog komuniciranja.

Sadržaj pokriva širok spektar tema koje su važne za učinkovitu poslovnu komunikaciju te komunikacije u kontekstu kulturalnih različitosti. Iako je zbog cjelovitosti i detaljnog uvida u različite teme poslovnog komuniciranja knjiga prvenstveno namijenjena studentima ekonomskih znanosti i menadžmenta, Business Communication Today također može biti korisna literatura znanstvenim i stručnim radnicima koji se bave ekonomijom, ali i svima koji žele izbrusiti svoje komunikacijske vještine. Primjenjivost ovog djela na širu javnost potvrđuju poglavlja koja govore o oblikovanju životopisa, pisanju izvještaja ili vođenju intervjua te sastavljanju rutinskih, negativnih, pozitivnih i poticajnih poruka. Kad se tome dodaju didaktički elementi na kraju svakog poglavlja koji donose sažetke sadržaja i testiraju znanje i porimjenu novih znanja i vještina, evidentno je da se djelo bavi važnim temama za učinkovito poslovno komuniciranje.

Kratki sadržaj:

Razumijevanje osnova poslovne komunikacije
Primjenjivanje procesa pisanja u tri koraka
Sastavljanje kratkih poruka
Popunjavanje poruka kvalitetnim informacijama
Planiranje, pisanje i ispunjavanje izvještaja i prijedloga
Izrada i provođenje usmenih i internetskih prezentacija
Sastavljanje poruka za zaposlenje i intervjui za zapošljavanje

Courtland L. Bovée i John V. Thill već su dva desetljeća vodeći autori udžbenika i milijunima studenata su pokazali put u ekonomiju i poslovne komunikacije. Njihovi nagrađivani tekstovi ističu se provjerenim pedagoškim pristupom, opsežnom upotrebom suvremenih studija slučajeva, stotinama primjera iz stvarnog života, privlačnim stilom pisanja, temeljitim istraživanjem i jedinstvenom integracijom tiskanih i elektroničkih izvora. Svako novo izdanje odražava predanost autora kontinuiranom dotjerivanju i usavršavanju, osobito u pogledu oblikovanja najnovijih praksi u poslovanju i upotrebi tehnologije. Profesor Bovée ima 22 godine predavačkog iskustva na Grossmont College u San Diegu, gdje je primio titulu počasnog profesora kao i zvanje počasnog rukovoditelja C. Allen Paul. Thill je istaknuti komunikacijski konzultant koji je radio s organizacijama u rasponu od multinacionalnih kompanija iz Fortune 500 do poduzetničkih, tek pokrenutih tvrtki. Prije je bio zaposlen u Pacific Bellu i u Texacu.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 220x280
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

LEKCIJE IZ SVAKODNEVNICE ZA POSLOVNI SVIJET BUDUĆNOSTI Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je riječ o istraživačkomtimu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom vođi koji vodi kompaniju prema ispunjavanju zajedničkih ciljeva. Učinkovita komunikacija je ključna za uspjeh organizacija i pojedinaca, a neučinkovita komunikacija često je uzrok manjih pogreški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspjeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna vještina – i vještina koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage. Suvremena poslovna komunikacija već je dva desetljeća vodeći udžbenik iz tog područja, a ističe se najmodernijim analizama koje će studente uspješno pripremiti na stvarnu poslovnu praksu. Dok drugi udžbenici izdaju nova izdanja koja nisu u skladu s godinom u kojoj izlaze, Bovée i Thill pružaju znanje iz stvarnog svijeta današnjice i sutrašnjice. Autori kontinuirano nude praktične savjete i obrađuju relevantne teme u modernom komuniciranju, kao što je upotreba društvenih mreža, blogova, Twitera i ostalih suvremenih komunikacijskih alata u poslovnom okruženju. Svako poglavlje završava vježbama i aktivnostima koje podržavaju pojedinu temu, te se za razliku od stručnih izdanja, ova knjgia bavi suvremenim komunikacijskim alatima koji pripremaju za stvarnu praksu poslovnog komuniciranja. Sadržaj pokriva širok spektar tema koje su važne za učinkovitu poslovnu komunikaciju te komunikacije u kontekstu kulturalnih različitosti. Iako je zbog cjelovitosti i detaljnog uvida u različite teme poslovnog komuniciranja knjiga prvenstveno namijenjena studentima ekonomskih znanosti i menadžmenta, Business Communication Today također može biti korisna literatura znanstvenim i stručnim radnicima koji se bave ekonomijom, ali i svima koji žele izbrusiti svoje komunikacijske vještine. Primjenjivost ovog djela na širu javnost potvrđuju poglavlja koja govore o oblikovanju životopisa, pisanju izvještaja ili vođenju intervjua te sastavljanju rutinskih, negativnih, pozitivnih i poticajnih poruka. Kad se tome dodaju didaktički elementi na kraju svakog poglavlja koji donose sažetke sadržaja i testiraju znanje i porimjenu novih znanja i vještina, evidentno je da se djelo bavi važnim temama za učinkovito poslovno komuniciranje. Kratki sadržaj: Razumijevanje osnova poslovne komunikacije Primjenjivanje procesa pisanja u tri koraka Sastavljanje kratkih poruka Popunjavanje poruka kvalitetnim informacijama Planiranje, pisanje i ispunjavanje izvještaja i prijedloga Izrada i provođenje usmenih i internetskih prezentacija Sastavljanje poruka za zaposlenje i intervjui za zapošljavanje Courtland L. Bovée i John V. Thill već su dva desetljeća vodeći autori udžbenika i milijunima studenata su pokazali put u ekonomiju i poslovne komunikacije. Njihovi nagrađivani tekstovi ističu se provjerenim pedagoškim pristupom, opsežnom upotrebom suvremenih studija slučajeva, stotinama primjera iz stvarnog života, privlačnim stilom pisanja, temeljitim istraživanjem i jedinstvenom integracijom tiskanih i elektroničkih izvora. Svako novo izdanje odražava predanost autora kontinuiranom dotjerivanju i usavršavanju, osobito u pogledu oblikovanja najnovijih praksi u poslovanju i upotrebi tehnologije. Profesor Bovée ima 22 godine predavačkog iskustva na Grossmont College u San Diegu, gdje je primio titulu počasnog profesora kao i zvanje počasnog rukovoditelja C. Allen Paul. Thill je istaknuti komunikacijski konzultant koji je radio s organizacijama u rasponu od multinacionalnih kompanija iz Fortune 500 do poduzetničkih, tek pokrenutih tvrtki. Prije je bio zaposlen u Pacific Bellu i u Texacu.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter