Detalji
Knjiga mr.Zarfe Hrnjić Persuazija i odnosi s javnostima veoma je zanimljiv i temeljit prikaz teorijskih, all i savremenih praktičnih modela koji su vezani za persuazivne aktivnosti, te one oblike komuniciranja koje klasificiramo kao odnose s javnostima. Posebna vrijednost knjige počiva na činjenici da se razmatranja pojmova persuazije i odnosa s javnostima zasnivaju na konkretnim istraživanjima u Bosni i Hercegovini...
Svoj kritički diskurs autorica uspijeva učiniti još kvalitetnijim tako što pronicljivo i temeljito istražuje različite aspekte persuazivne komunikacije, odnosno što uspijeva identificirati načine kako persuazivna komunikacija utječe na ponašanje ljudi. Autorica to čini uvjerljivo stručnim i sveobuhvatnim propitivanjem socioloških, psiholoških i kulturoloških dimenzija koje su prisutne u persuazivnim komunikacijskim procesima...
Istraživanje i utvrđivanje osobenosti bosanskohercegovačke situacije predstavlja dodatni kvalitet ove knjige koja svojom tematikoin i ciljevima analize obuhvata područje koje će biti zanimljivo ne samo za komunikologe, nego i za stručnjake koji se bave ekonomijom, marketingom, te proučavanjem modernih kulturoloških fenomena.
Iz recenzije Dr.sci. Damira Kukića, vanr. Prof.