Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

Persuazija i odnosi s javnostima

Persuazija i odnosi s javnostima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-99958-9224-4-2

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K3431

Broj strana:

142

Težina:

278 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

20,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga mr.Zarfe Hrnjić Persuazija i odnosi s javnostima veoma je zanimljiv i temeljit prikaz teorijskih, all i savremenih praktičnih modela koji su vezani za persuazivne aktivnosti, te one oblike komuniciranja koje klasificiramo kao odnose s javnostima. Posebna vrijednost knjige počiva na činjenici da se razmatranja pojmova persuazije i odnosa s javnostima zasnivaju na konkretnim istraživanjima u Bosni i Hercegovini...

Svoj kritički diskurs autorica uspijeva učiniti još kvalitetnijim tako što pronicljivo i temeljito istražuje različite aspekte persuazivne komunikacije, odnosno što uspijeva identificirati načine kako persuazivna komunikacija utječe na ponašanje ljudi. Autorica to čini uvjerljivo stručnim i sveobuhvatnim propitivanjem socioloških, psiholoških i kulturoloških dimenzija koje su prisutne u persuazivnim komunikacijskim procesima...
Istraživanje i utvrđivanje osobenosti bosanskohercegovačke situacije predstavlja dodatni kvalitet ove knjige koja svojom tematikoin i ciljevima analize obuhvata područje koje će biti zanimljivo ne samo za komunikologe, nego i za stručnjake koji se bave ekonomijom, marketingom, te proučavanjem modernih kulturoloških fenomena.
Iz recenzije Dr.sci. Damira Kukića, vanr. Prof.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga mr.Zarfe Hrnjić Persuazija i odnosi s javnostima veoma je zanimljiv i temeljit prikaz teorijskih, all i savremenih praktičnih modela koji su vezani za persuazivne aktivnosti, te one oblike komuniciranja koje klasificiramo kao odnose s javnostima. Posebna vrijednost knjige počiva na činjenici da se razmatranja pojmova persuazije i odnosa s javnostima zasnivaju na konkretnim istraživanjima u Bosni i Hercegovini... Svoj kritički diskurs autorica uspijeva učiniti još kvalitetnijim tako što pronicljivo i temeljito istražuje različite aspekte persuazivne komunikacije, odnosno što uspijeva identificirati načine kako persuazivna komunikacija utječe na ponašanje ljudi. Autorica to čini uvjerljivo stručnim i sveobuhvatnim propitivanjem socioloških, psiholoških i kulturoloških dimenzija koje su prisutne u persuazivnim komunikacijskim procesima... Istraživanje i utvrđivanje osobenosti bosanskohercegovačke situacije predstavlja dodatni kvalitet ove knjige koja svojom tematikoin i ciljevima analize obuhvata područje koje će biti zanimljivo ne samo za komunikologe, nego i za stručnjake koji se bave ekonomijom, marketingom, te proučavanjem modernih kulturoloških fenomena. Iz recenzije Dr.sci. Damira Kukića, vanr. Prof.

Dodatne informacije

Izdavač Hamidović
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter