Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Globalni ekran od filma do smartfona

Globalni ekran od filma do smartfona

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-6263-020-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M5005

Broj strana:

376

Težina:

550 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Svet se, razume se, može posmatrati iz najrazličitijih perspektiva, ali tek odnedavno kroz perspektivu ekrana. Žil Lipovecki i Žan Seroa, uticajni francuski filozofi (Žil Lipovecki je prevođen i kod nas) koji se godinama bave fenomenima savremene medijske kulture, u novoj knjizi (prvo izdanje 2007, drugo 2011. godine) bez ikakvog pardona razaraju pretpostavke medijskog posredovanja. Tu su svi hronotopi savremenosti: spektakl, marketing, trodimenzionalno gledanje filmova, kultura, inteligencija, sopstvo, intima... I sve to posredovano ekranom, kao nekakvim velikim okom koje, dok ga gledate, u isto vreme gleda vas.

  • Originalni naziv: L"écran global / Gilles...
  • Prevodilac: Biljana Tutorov, Mira Popović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2013
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 135x205
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Svet se, razume se, može posmatrati iz najrazličitijih perspektiva, ali tek odnedavno kroz perspektivu ekrana. Žil Lipovecki i Žan Seroa, uticajni francuski filozofi (Žil Lipovecki je prevođen i kod nas) koji se godinama bave fenomenima savremene medijske kulture, u novoj knjizi (prvo izdanje 2007, drugo 2011. godine) bez ikakvog pardona razaraju pretpostavke medijskog posredovanja. Tu su svi hronotopi savremenosti: spektakl, marketing, trodimenzionalno gledanje filmova, kultura, inteligencija, sopstvo, intima... I sve to posredovano ekranom, kao nekakvim velikim okom koje, dok ga gledate, u isto vreme gleda vas.

Dodatne informacije

Izdavač Akademska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter