Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću

Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Zoran Tomić


ISBN:

9789926485245

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

D1954

Broj strana:

470

Težina:

1024 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

100,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Po svom sadržaju i značenju Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću namijenjen je prije svega profesionalcima i praktičarima u struci odnosa s javnošću, zatim studentima informacijskih i komunikacijskih studija s posebnim naglaskom na studije odnosa s javnošću, menadžerima i svim dionicima komunikacijskog menadžmenta, ali i svim drugim osobama koji sudjeluju u komunikaciji s javnošću provodeći svoje profesionalne, ali i osobne komunikacijske zadaće i ciljeve.

Dominantna područja obrade su informacijsko komunikacijske znanosti s posebnim naglaskom na komunikologiju, novinarstvo i masovne medije, zatim ekonomske znanosti naglašeno grane menadžmenta i marketinga, zatim sociološke i politološke znanosti, psihologije pa sve do općih pojmova i njihovih značenja.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2023
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Po svom sadržaju i značenju Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću namijenjen je prije svega profesionalcima i praktičarima u struci odnosa s javnošću, zatim studentima informacijskih i komunikacijskih studija s posebnim naglaskom na studije odnosa s javnošću, menadžerima i svim dionicima komunikacijskog menadžmenta, ali i svim drugim osobama koji sudjeluju u komunikaciji s javnošću provodeći svoje profesionalne, ali i osobne komunikacijske zadaće i ciljeve. Dominantna područja obrade su informacijsko komunikacijske znanosti s posebnim naglaskom na komunikologiju, novinarstvo i masovne medije, zatim ekonomske znanosti naglašeno grane menadžmenta i marketinga, zatim sociološke i politološke znanosti, psihologije pa sve do općih pojmova i njihovih značenja.

Dodatne informacije

Izdavač Synopsis
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter