Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Upravljanje radnim učinkom - Vodič za menadžere

Upravljanje radnim učinkom - Vodič za menadžere

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Robert Bacal


ISBN:

978-953-246-4405

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B7896

Broj strana:

230

Težina:

346 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

47,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Kao menadžer, znate da je radni učinak zaposlenika vaš najvažniji kapital, no ulažete li pametan, promišljen napor i do kraja ga koristite?

Većina ljudi ne voli ocjenjivanja radnog učinka. Trebamo li se na to obazirati? Trebate li se vi na to obazirati? Možda. Komunikacija između menadžera i zaposlenika o radnom učinku ključna je za povećanje učinkovitosti, podizanje morala i angažmana osoblja te omogućuje koordinaciju posla svakog pojedinog zaposlenika tako što pridonosi ciljevima poduzeća. No, mnogi su menadžeri usredotočeni na pogrešne stvari. Usredotočeni su na ocjenjivanje umjesto na planiranje. To rezultira time da se ono što je trebao biti zajednički trud menadžera i zaposlenika pretvara u nezgodan, stresan proces koji obje strane pokušavaju izbjeći.

To ne mora biti tako. Dok mnoga poduzeća i menadžeri nemaju puno koristi od vremena koje troše na upravljanje radnim učinkom i ocjenjivanje, postoje ljudi koji imaju veliku korist od toga procesa. Kako to postižu? Kako im to uspijeva? O tome je riječ u ovoj knjizi. O tome kako se preorijentirati – usredotočiti se na ono što je organizaciji, menadžerima i zaposlenicima potrebno za uspjeh.

Ova se knjiga ne bavi teorijom. Govori o poduzimanju svih koraka kako bi upravljanje radnim učinkom funkcioniralo. Vodič za menadžere za upravljanje radnim učinkom pomaže vam dobiti maksimum od vaših ljudi tako da se usredotočite na planiranje radnog učinka (umjesto ocjenjivanja), stvaranje dijaloga (umjesto davanja naloga) i rješavanje problema (umjesto svaljivanja krivnje).

  • Prevodilac: Valentina Šarac Lekić
  • Izdanje: 2
  • Godina: 2021
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Kao menadžer, znate da je radni učinak zaposlenika vaš najvažniji kapital, no ulažete li pametan, promišljen napor i do kraja ga koristite? Većina ljudi ne voli ocjenjivanja radnog učinka. Trebamo li se na to obazirati? Trebate li se vi na to obazirati? Možda. Komunikacija između menadžera i zaposlenika o radnom učinku ključna je za povećanje učinkovitosti, podizanje morala i angažmana osoblja te omogućuje koordinaciju posla svakog pojedinog zaposlenika tako što pridonosi ciljevima poduzeća. No, mnogi su menadžeri usredotočeni na pogrešne stvari. Usredotočeni su na ocjenjivanje umjesto na planiranje. To rezultira time da se ono što je trebao biti zajednički trud menadžera i zaposlenika pretvara u nezgodan, stresan proces koji obje strane pokušavaju izbjeći. To ne mora biti tako. Dok mnoga poduzeća i menadžeri nemaju puno koristi od vremena koje troše na upravljanje radnim učinkom i ocjenjivanje, postoje ljudi koji imaju veliku korist od toga procesa. Kako to postižu? Kako im to uspijeva? O tome je riječ u ovoj knjizi. O tome kako se preorijentirati – usredotočiti se na ono što je organizaciji, menadžerima i zaposlenicima potrebno za uspjeh. Ova se knjiga ne bavi teorijom. Govori o poduzimanju svih koraka kako bi upravljanje radnim učinkom funkcioniralo. Vodič za menadžere za upravljanje radnim učinkom pomaže vam dobiti maksimum od vaših ljudi tako da se usredotočite na planiranje radnog učinka (umjesto ocjenjivanja), stvaranje dijaloga (umjesto davanja naloga) i rješavanje problema (umjesto svaljivanja krivnje).

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter