Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Temelji menadžmenta

Temelji menadžmenta

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30350-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

V2953

Broj strana:

900

Težina:

1980 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

127,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga odgovara na relevantna pitanja menadžmenta te omogućuje studentima da svladaju sve bitne probleme s kojima
se menadžment suočava, a menadžerima da postanu uspješni i da se mogu nositi sa sve većim izazovima u današnjoj poslovnoj okolini. Knjiga donosi temeljna znanja o tome što je menadžment, koji su njegovi poslovi i zadatci, kako ih treba obavljati i kako na to utječe okolina u kojoj djeluje. U njoj se najprije objašnjavaju osnovni pojmovi kojima se određuje menadžment, njegovo poimanje, uloga te pristupi i teorije menadžmenta, kao i okolina menadžmenta. Na to se dograđuju, detaljno razrađene, temeljne funkcije menadžmenta, imanentne menadžerima na svim razinama menadžmenta i u svim organizacijama. Otuda i univerzalnost fenomena menadžmenta, ali i korisnost knjige, ne samo za studente, nego i za menadžere. Knjiga je koncipirana kao udžbenik za predmet Osnove menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je ponajprije namijenjena studentima preddiplomskih i diplomskih studija na ekonomskim, ali i ostalim fakultetima koji u sklopu nastavnih programa izučavaju kolegije s područja menadžmenta.Međutim, s obzirom na opseg, način obrade građe i prezentiranja problema te cjelovitost te složene problematike, knjiga nadilazi potrebe studenata i može biti dragocjeno štivo svima kojima je menadžment profesija, struka, zvanje ili samo interes.

  • Izdanje: 0
  • Godina: 2008
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga odgovara na relevantna pitanja menadžmenta te omogućuje studentima da svladaju sve bitne probleme s kojima se menadžment suočava, a menadžerima da postanu uspješni i da se mogu nositi sa sve većim izazovima u današnjoj poslovnoj okolini. Knjiga donosi temeljna znanja o tome što je menadžment, koji su njegovi poslovi i zadatci, kako ih treba obavljati i kako na to utječe okolina u kojoj djeluje. U njoj se najprije objašnjavaju osnovni pojmovi kojima se određuje menadžment, njegovo poimanje, uloga te pristupi i teorije menadžmenta, kao i okolina menadžmenta. Na to se dograđuju, detaljno razrađene, temeljne funkcije menadžmenta, imanentne menadžerima na svim razinama menadžmenta i u svim organizacijama. Otuda i univerzalnost fenomena menadžmenta, ali i korisnost knjige, ne samo za studente, nego i za menadžere. Knjiga je koncipirana kao udžbenik za predmet Osnove menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je ponajprije namijenjena studentima preddiplomskih i diplomskih studija na ekonomskim, ali i ostalim fakultetima koji u sklopu nastavnih programa izučavaju kolegije s područja menadžmenta.Međutim, s obzirom na opseg, način obrade građe i prezentiranja problema te cjelovitost te složene problematike, knjiga nadilazi potrebe studenata i može biti dragocjeno štivo svima kojima je menadžment profesija, struka, zvanje ili samo interes.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter