Detalji
Pred vama je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspješno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi.
I u ovom četvrtom izdanju nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje plijeni sadržinom.
Najznačajnija izmena u odnosu na prethodna izdanja jeste potpuno prerađeno poglavlje o funkcionalnim strategijama. One se sada razmatraju sa stanovišta tri funkcionalna polja djelovanja na koje je svaka organizacija upućena: proizvod, ljudi i procesi. Još jedna od izmjena u ovom izdanju je detaljnije obrađeno pitanje međunarodnih strategija. Osim toga ovo izdanje nastavlja sa praksom uvođenja savremenih teorija i načina primjene strategijskog menadžmenta, u koje između ostalog spadaju i korporativna reputacija, poslovna etika pri ostvarivanju profita, izmeštanje aktivnosti na lokacije izvan zemlje naspram prebacivanja aktivnosti u druge firme, fenomen pješčanog sata i početničke firme na globalnom nivou. Naravno, udžbenik s druge strane obuhvata i tradicionalne strategijske pojmove i koncepte poput konkurentske prednosti, SWOT analize, korporativnog rasta i implementacije strategije.