Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Strategijski menadžment na delu

Strategijski menadžment na delu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Mary Coulter


ISBN:

978-867-478-078-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2249

Broj strana:

409

Težina:

855 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Pred vama je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspješno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi.

I u ovom četvrtom izdanju nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje plijeni sadržinom.

Najznačajnija izmena u odnosu na prethodna izdanja jeste potpuno prerađeno poglavlje o funkcionalnim strategijama. One se sada razmatraju sa stanovišta tri funkcionalna polja djelovanja na koje je svaka organizacija upućena: proizvod, ljudi i procesi. Još jedna od izmjena u ovom izdanju je detaljnije obrađeno pitanje međunarodnih strategija. Osim toga ovo izdanje nastavlja sa praksom uvođenja savremenih teorija i načina primjene strategijskog menadžmenta, u koje između ostalog spadaju i korporativna reputacija, poslovna etika pri ostvarivanju profita, izmeštanje aktivnosti na lokacije izvan zemlje naspram prebacivanja aktivnosti u druge firme, fenomen pješčanog sata i početničke firme na globalnom nivou. Naravno, udžbenik s druge strane obuhvata i tradicionalne strategijske pojmove i koncepte poput konkurentske prednosti, SWOT analize, korporativnog rasta i implementacije strategije.

  • Originalni naziv: Strategic Management...
  • Prevodilac: Mirjana Gogić
  • Izdanje: 4
  • Godina: 2010
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Pred vama je udžbenik iz strategijskog menadžmenta koji uspješno objedinjuje teoriju strategije i njenu primenu u praksi. I u ovom četvrtom izdanju nastavlja se sa praksom koja ovaj udžbenik čini neprevaziđenim, a to je predstavljanje savremenih teorija i načina primene strategijskog menadžmenta u vidu zanimljivog i lako čitljivog štiva koje plijeni sadržinom. Najznačajnija izmena u odnosu na prethodna izdanja jeste potpuno prerađeno poglavlje o funkcionalnim strategijama. One se sada razmatraju sa stanovišta tri funkcionalna polja djelovanja na koje je svaka organizacija upućena: proizvod, ljudi i procesi. Još jedna od izmjena u ovom izdanju je detaljnije obrađeno pitanje međunarodnih strategija. Osim toga ovo izdanje nastavlja sa praksom uvođenja savremenih teorija i načina primjene strategijskog menadžmenta, u koje između ostalog spadaju i korporativna reputacija, poslovna etika pri ostvarivanju profita, izmeštanje aktivnosti na lokacije izvan zemlje naspram prebacivanja aktivnosti u druge firme, fenomen pješčanog sata i početničke firme na globalnom nivou. Naravno, udžbenik s druge strane obuhvata i tradicionalne strategijske pojmove i koncepte poput konkurentske prednosti, SWOT analize, korporativnog rasta i implementacije strategije.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter