Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.168

Facebook slicica

Katalog

Rješenje za 86%

Rješenje za 86%

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-040-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3230

Broj strana:

252

Težina:

450 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

KAKO USPIJETI S NAJVEĆOM TRŽIŠNOM PRILIKOM U ZADNJIH 50 GODINA?!

KNJIGA JE DOBILA NAGRADU AMA (Američko marketinško udruženje) ZA NAJBOLJU KNJIGU 2006. GODINE!!!

Knjiga Vijaya Mahajana i Kamini Banga, Rješenje za 86 posto - izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) - usmjerava ekonomski fokus na zemlje u razvoju.
No za razliku od mnogih prijašnjih pristupa, u kojem se problem nerazvijenosti ili podrazvijenosti često tretirao u smislu pomoći slabijima, autori ističu goleme ekonomske prilike koje postoje za sve tvrtke i poduzetnike koji mogu shvatiti životnu logiku, potrebe i neiskorištene mogućnosti tog 86-postotskog svijeta.
Jer u tom 86-postotskom svijetu, a to je dio svijeta koji nije još prešao razvojnu granicu od 10 000 dolara po glavi stanovnika, živi 86% svjetskoga stanovništva.
Riječ je i o daleko najvećem svjetskom tržištu, s demografskim i društvenim potencijalom da bude još i važnije u budućnosti. Štoviše, autori smatraju da tvrtke i poduzetnici u preostalom 14-postotskom svijetu, dakle u razvijenom svijetu, ne smiju zanemariti prilike u 86-postotskom svijetu, ako se žele dalje razvijati u 21. stoljeću.

KRATAK SADRŽAJ:
O autorima, pogled na Geeti, Predgovor: Želite li biti dio ovoga tržišta?! Možete li dopustiti da ne budete?! Priznanja
1. Zemlje prilika
2. Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola
3. Ciljajte na odskočnu ekonomiju
4. Vežite marke za tržište
5. Mislite mlado
6. Postanite veliki, misleći na malo
7. Donesite vlastitu infrastrukturu
8. Tražite preskoke
9. Donesite tržište ljudima
10. Razvijajte se zajedno s tržištem
Zaključak: prilika koja se ne smije propustiti, Kazalo

  • Originalni naziv: The 86 Percent Solution...
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

KAKO USPIJETI S NAJVEĆOM TRŽIŠNOM PRILIKOM U ZADNJIH 50 GODINA?! KNJIGA JE DOBILA NAGRADU AMA (Američko marketinško udruženje) ZA NAJBOLJU KNJIGU 2006. GODINE!!! Knjiga Vijaya Mahajana i Kamini Banga, Rješenje za 86 posto - izvorno na engleskom: The 86 Percent Solution (Wharton School Publishing, 2006) - usmjerava ekonomski fokus na zemlje u razvoju. No za razliku od mnogih prijašnjih pristupa, u kojem se problem nerazvijenosti ili podrazvijenosti često tretirao u smislu pomoći slabijima, autori ističu goleme ekonomske prilike koje postoje za sve tvrtke i poduzetnike koji mogu shvatiti životnu logiku, potrebe i neiskorištene mogućnosti tog 86-postotskog svijeta. Jer u tom 86-postotskom svijetu, a to je dio svijeta koji nije još prešao razvojnu granicu od 10 000 dolara po glavi stanovnika, živi 86% svjetskoga stanovništva. Riječ je i o daleko najvećem svjetskom tržištu, s demografskim i društvenim potencijalom da bude još i važnije u budućnosti. Štoviše, autori smatraju da tvrtke i poduzetnici u preostalom 14-postotskom svijetu, dakle u razvijenom svijetu, ne smiju zanemariti prilike u 86-postotskom svijetu, ako se žele dalje razvijati u 21. stoljeću. KRATAK SADRŽAJ: O autorima, pogled na Geeti, Predgovor: Želite li biti dio ovoga tržišta?! Možete li dopustiti da ne budete?! Priznanja 1. Zemlje prilika 2. Ne pravite automobil, kada trebate volovska kola 3. Ciljajte na odskočnu ekonomiju 4. Vežite marke za tržište 5. Mislite mlado 6. Postanite veliki, misleći na malo 7. Donesite vlastitu infrastrukturu 8. Tražite preskoke 9. Donesite tržište ljudima 10. Razvijajte se zajedno s tržištem Zaključak: prilika koja se ne smije propustiti, Kazalo

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter