Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Menadžment

Menadžment

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-016-9

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2321

Broj strana:

606

Težina:

1705 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

54,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga koja je pred vama je po mišljenju mnogih stručnjaka najbolji udžbenik iz osnova menadžmenta u SAD i u svijetu.

Stephen Robbins je autor najprodavanijih udžbenika iz oblasti menadžmenta i organizacionog ponašanja, a Mary Coulter priznati autor iz oblasti menadžmenta i strategijskog meadžmenta.

Autori na vrlo jedinstven i popularan način određuju i predstavljaju složenu i aktuelnu problematiku menadžmenta, a može se sasvim sigurno konstatovati da nijedan drugi udžbenik nije tako uspješno povezao teoriju i praksu. Jedan od razloga velike potražnje ove knjige na tržištu je taj što je stekla reputaciju uvijek aktuelnog naslova koji se stalno dopunjava novim sadržajima.

Inovacije, etičko liderstvo, strateško trojno pravilo, kontrola interakcije sa klijentima i korporativno upravljanje samo su neke od novih tema u osmom izdanju.

Ova knjiga je nezaobilazan udžbenik ne samo za studente osnovnih, specijalističkih i magistarskih studija na kojima se izučava menadžment, već i za menadžere svih nivoa u organizacijama (profitnim, ali i neprofitnim).

  • Originalni naziv: Management
  • Prevodilac: Grupa prevodilaca
  • Izdanje: 8
  • Godina: 2005
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x270
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga koja je pred vama je po mišljenju mnogih stručnjaka najbolji udžbenik iz osnova menadžmenta u SAD i u svijetu. Stephen Robbins je autor najprodavanijih udžbenika iz oblasti menadžmenta i organizacionog ponašanja, a Mary Coulter priznati autor iz oblasti menadžmenta i strategijskog meadžmenta. Autori na vrlo jedinstven i popularan način određuju i predstavljaju složenu i aktuelnu problematiku menadžmenta, a može se sasvim sigurno konstatovati da nijedan drugi udžbenik nije tako uspješno povezao teoriju i praksu. Jedan od razloga velike potražnje ove knjige na tržištu je taj što je stekla reputaciju uvijek aktuelnog naslova koji se stalno dopunjava novim sadržajima. Inovacije, etičko liderstvo, strateško trojno pravilo, kontrola interakcije sa klijentima i korporativno upravljanje samo su neke od novih tema u osmom izdanju. Ova knjiga je nezaobilazan udžbenik ne samo za studente osnovnih, specijalističkih i magistarskih studija na kojima se izučava menadžment, već i za menadžere svih nivoa u organizacijama (profitnim, ali i neprofitnim).

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter