Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Menadžment kategorije proizvoda

Menadžment kategorije proizvoda

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-039-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2334

Broj strana:

358

Težina:

825 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

70,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga koja je pred vama predstavlja plod višegodišnjeg proučavanja i praktičnog provjeravanja efektivnosti rješenja menadžmenta kategorije proizvoda u kanalima marketinga. Na početku rada definišu se osnovni pojmovi i koreni strategije menadžmenta kategorije proizvoda. Nakon toga sljedi glavni dio knjige kome je posvećeno najviše prostora, odnosno dolazi se do osnovnog modela menadžmenta kategorije, uključujući razjašnjenje strategije i modelovanje faza i procedura poslovnog procesa. Konačno, validnost nalaza se verifikuje kako u toku izlaganja, tako i na kraju rada, iznošenjem nalaza komparativne analize primera i rezultata prakse. U ovom delu su akcentovani troškovi i koristi od menadžmenta kategorije. Knjiga je osim naučnicima i istraživačima, namjenjena i studentskoj populaciji, prvenstveno master i doktorskih studija marketinške poslovne orijentacije; a čitalačku publiku svakako čine i privrednici, praktičari domaće ekonomske realnosti, koje možda i najviše intrigira efektivnost novih poslovnih koncepcija.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga koja je pred vama predstavlja plod višegodišnjeg proučavanja i praktičnog provjeravanja efektivnosti rješenja menadžmenta kategorije proizvoda u kanalima marketinga. Na početku rada definišu se osnovni pojmovi i koreni strategije menadžmenta kategorije proizvoda. Nakon toga sljedi glavni dio knjige kome je posvećeno najviše prostora, odnosno dolazi se do osnovnog modela menadžmenta kategorije, uključujući razjašnjenje strategije i modelovanje faza i procedura poslovnog procesa. Konačno, validnost nalaza se verifikuje kako u toku izlaganja, tako i na kraju rada, iznošenjem nalaza komparativne analize primera i rezultata prakse. U ovom delu su akcentovani troškovi i koristi od menadžmenta kategorije. Knjiga je osim naučnicima i istraživačima, namjenjena i studentskoj populaciji, prvenstveno master i doktorskih studija marketinške poslovne orijentacije; a čitalačku publiku svakako čine i privrednici, praktičari domaće ekonomske realnosti, koje možda i najviše intrigira efektivnost novih poslovnih koncepcija.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter